1. Цикл загальної підготовки | ||
1 | Україна в європейському історичному та культурному контекстах | силабус |
2 | Логіка | силабус |
3 | Інформаційні технології в міжнародних відносинах | силабус |
4 | Фізичне виховання | силабус |
5 | Творчий феномен Лесі Українки | силабус |
6 | Психологія міжособистісної взаємодії | силабус |
7 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | силабус |
8 | Українська мова (як іноземна) | силабус |
9 | Вступ до фаху `Міжнародні відносини` | силабус |
10 | Перша іноземна мова (із зазначенням мови) | силабус (анг.) |
силабус (нім.) | ||
силабус (пол.) | ||
11 | Міжнародне право | силабус |
12 | Друга іноземна мова (із зазначенням мови) | силабус (анг.) |
силабус (нім.) | ||
силабус (пол.) | ||
13 | Міжнародні економічні відносини | силабус |
14 | Теорія міжнародних відносин | силабус |
15 | Регіоналістика | силабус |
16 | Світова економіка | силабус |
17 | Політична географія країн і регіонів | силабус |
18 | Міжнародні та регіональні конфлікти | силабус |
19 | Україна в європейському історичному та культурному контекстах (англ.) | силабус |
20 | Інформаційні технології в міжнародних відносинах (англ.) | силабус |
21 | Психологія міжособистісної взаємодії (англ.) | силабус |
22 | Вступ до фаху `Міжнародні відносини` (англ.) | силабус |
23 | Міжнародне право (англ.) | силабус |
24 | Міжнародні економічні відносини (англ.) | силабус |
25 | Теорія міжнародних відносин (англ.) | силабус |
26 | Регіоналістика (англ.) | силабус |
27 | Світова економіка (англ.) | силабус |
28 | Політична географія країн і регіонів (англ.) | силабус |
29 | Міжнародні та регіональні конфлікти (англ.) | силабус |
2. Цикл професійної підготовки | ||
30 | Іноземна мова спеціальності (із зазначенням мови) | силабус (анг.) |
силабус (ісп.) | ||
силабус (нім.) | ||
31 | Теорія і практика перекладу | силабус (анг.) |
силабус (ісп.) | ||
силабус (нім.) | ||
32 | Міжнародна інформація та суспільні комунікації | силабус |
33 | Міжнародні відносини та світова політика | силабус |
34 | Основи дипломатії та дипломатичної роботи | силабус |
35 | Зовнішня політика України | силабус |
36 | Інформаційно-аналітична діяльність у міжнародних відносинах | силабус |
37 | Аналіз та прогнозування зовнішньої політики | силабус |
38 | Історія міжнародних відносин | силабус |
39 | Основи геополітики та геостратегії | силабус |
40 | Країнознавство | силабус |
41 | Методологія досліджень міжнародних відносин | силабус |
42 | Курсова робота з регіоналістики | силабус |
43 | Курсова робота з міжнародних відносин і світової політики | силабус |
44 | Міжнародна інформація та суспільні комунікації (англ.) | силабус |
46 | Міжнародні відносини та світова політика (англ.) | силабус |
46 | Основи дипломатії та дипломатичної роботи (англ.) | силабус |
47 | Зовнішня політика України (англ.) | силабус |
48 | Інформаційно-аналітична діяльність у міжнародних відносинах (англ.) | силабус |
49 | Аналіз та прогнозування зовнішньої політики (англ.) | силабус |
50 | Історія міжнародних відносин (англ.) | силабус |
51 | Основи геополітики та геостратегії (англ.) | силабус |
52 | Країнознавство (англ.) | силабус |
53 | Методологія досліджень міжнародних відносин (англ.) | силабус |
54 | Перекладацька практика (протягом семестру) | силабус |
55 | Виробнича практика | силабус |
3. Аатестація | ||
56 | Комплексний державний екзамен із теорії і практики перекладу | силабус/програма |
57 | Комплексний державний екзамен із фахових дисциплін | силабус/програма |
58 | Кваліфікаційна робота бакалавра |
Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.
Здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освітні компоненти вільного вибору обирає в обсязі:
– на основі повної загальної середньої освіти – не менше як 60 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 2 роки – не менше як 30 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 3 роки – не менше як 45 кредитів.
Вибір і подальший запис у спеціалізовані групи для вивчення освітніх компонентів із Каталогу здобувачами освіти складається з таких етапів:
– упродовж квітня студенти денної та заочної форм навчання здійснюють вибір освітніх компонентіву системі «ПС-Журнал успішності-Web». Тривалість етапу – не менше як два тижні.
Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:
– увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;
– обрання та реєстрація для вивчення обраних освітніх компонентів здійснюється у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;
– у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану як пароль. Особистий пароль студент може змінити після першого входу до системи;
– упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного вибору здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.
Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 15 осіб.
У разі неможливості формування спеціалізованої групи здобувачам освіти надається можливість здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані.
Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.
При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого студента до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.
Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітній компонент вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.
Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»