Перейти до основного вмісту

Боттом хедер

  • Загальна інформація
    • Історія
      • Волинська освітня традиція
      • Історія університету
    • Статут університету
    • Стратегія розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки
    • Програма розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки на 2020–2024 роки
    • Колективний договір ВНУ
    • Сертифікати про акредитацію
    • Відомості щодо здійснення освітньої діяльності
    • Нормативно-правова база
    • Звіт ректора
    • Фінансово-господарська звітність
    • Матеріально-технічна база
    • Почесні доктори, професори
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
      • План роботи вченої ради університету
    • Наглядова рада
    • Факультети та інститути
    • Відділи та підрозділи
    • Філії, центри та представництва
    • Музеї
  • Вступнику
  • Студенту
    • Навчання для студентів
      • Розклад занять
      • Розклад дзвінків
      • Рейтинг успішності студентів
      • Стипендія
      • Вартість навчання
      • Платні послуги
      • Подвійний диплом
      • Дуальна освіта
      • Академічна доброчесність
      • Зразки документів
    • Кар'єра для студентів
      • Працевлаштування
      • Резюме
      • Мотиваційний лист
      • Дуальна освіта
      • Асоціація випускників
    • Наука для студентів
      • Наукове товариство аспірантів і студентів
      • Наукові заходи та конкурси
      • Академічна доброчесність
      • Репозитарій університету
    • Міжнародна співпраця, гранти
      • Академічна мобільність і стажування
      • Подвійний диплом
      • Грантові можливості
      • Іноземному студенту
    • Студентські ініціативи
      • Студентське самоврядування
      • Центр волонтерів ВНУ
      • Студентський сайт "Нівроку"
      • Навчальний медіацентр
      • Дозвілля студентів
      • Дебатний клуб
      • Літературна студія
      • Туристичний клуб
      • Спортивне життя
    • Додаткові можливості
      • Забезпечення житлом
      • Психологічна підтримка
      • Друга вища освіта
      • Академічна мобільність
      • Дуальна освіта
      • Подвійний диплом
      • Мовні центри
      • Сертифікатні курси
      • Бібліотека
    • Куди звернутися студенту, якщо?
  • Навчання
    • Нормативно-правова база
    • Зразки документів
    • Науково-методична рада
    • Центр інноваційних технологій і комп’ютерного тестування
    • Електронне навчання Moodle
    • Розклад занять
    • Підвищення кваліфікації
  • Міжнародні зв'язки
    • Admission
    • Європейські програми та проекти
    • Міжнародні партнери
    • Подвійний диплом
    • Студентам і викладачам
    • Гостьовий професор
  • Наука

Топ-хедер

  • Україна понад усе
  • Творчі колективи
  • Публічна інформація
  • Громадське обговорення ОП
  • Асоціація випускників
  • Гостьовий професор
  • Акредитація ОП
  • Каталог освітніх програм та вибіркових освітніх компонентів
Українська
  • Англійська
  • Українська
герб
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Боттом хедер

  • Загальна інформація
    • Історія
      • Волинська освітня традиція
      • Історія університету
    • Статут університету
    • Стратегія розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки
    • Програма розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки на 2020–2024 роки
    • Колективний договір ВНУ
    • Сертифікати про акредитацію
    • Відомості щодо здійснення освітньої діяльності
    • Нормативно-правова база
    • Звіт ректора
    • Фінансово-господарська звітність
    • Матеріально-технічна база
    • Почесні доктори, професори
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
      • План роботи вченої ради університету
    • Наглядова рада
    • Факультети та інститути
    • Відділи та підрозділи
    • Філії, центри та представництва
    • Музеї
  • Вступнику
  • Студенту
    • Навчання для студентів
      • Розклад занять
      • Розклад дзвінків
      • Рейтинг успішності студентів
      • Стипендія
      • Вартість навчання
      • Платні послуги
      • Подвійний диплом
      • Дуальна освіта
      • Академічна доброчесність
      • Зразки документів
    • Кар'єра для студентів
      • Працевлаштування
      • Резюме
      • Мотиваційний лист
      • Дуальна освіта
      • Асоціація випускників
    • Наука для студентів
      • Наукове товариство аспірантів і студентів
      • Наукові заходи та конкурси
      • Академічна доброчесність
      • Репозитарій університету
    • Міжнародна співпраця, гранти
      • Академічна мобільність і стажування
      • Подвійний диплом
      • Грантові можливості
      • Іноземному студенту
    • Студентські ініціативи
      • Студентське самоврядування
      • Центр волонтерів ВНУ
      • Студентський сайт "Нівроку"
      • Навчальний медіацентр
      • Дозвілля студентів
      • Дебатний клуб
      • Літературна студія
      • Туристичний клуб
      • Спортивне життя
    • Додаткові можливості
      • Забезпечення житлом
      • Психологічна підтримка
      • Друга вища освіта
      • Академічна мобільність
      • Дуальна освіта
      • Подвійний диплом
      • Мовні центри
      • Сертифікатні курси
      • Бібліотека
    • Куди звернутися студенту, якщо?
  • Навчання
    • Нормативно-правова база
    • Зразки документів
    • Науково-методична рада
    • Центр інноваційних технологій і комп’ютерного тестування
    • Електронне навчання Moodle
    • Розклад занять
    • Підвищення кваліфікації
  • Міжнародні зв'язки
    • Admission
    • Європейські програми та проекти
    • Міжнародні партнери
    • Подвійний диплом
    • Студентам і викладачам
    • Гостьовий професор
  • Наука

Рядок навіґації

Головна
Куди звернутися студенту, якщо?

Навчальний відділ

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 305, 307,

тел. (0332) 24-80-50,

educational@vnu.edu.ua

  • наявність вільних ліцензованих місць на денній та заочній формах навчання;
  • переведення, поновлення на навчання;
  •  поновлення для складання державного екзамену (захисту випускної кваліфікаційної роботи);
  • надання академічної відпустки та вихід із неї;
  • переведення на державну форму навчання;
  • замовлення студентських квитків, дипломів та їхніх дублікатів;
  • укладання договорів із базами практик на проходження студентами Університету навчальної та виробничої практик і консультації з цих питань;
  • складання розкладів занять і заліково-екзаменаційної сесії для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів із загальноуніверситетських дисциплін та для обраних дисциплін вільного вибору.

 

Науково-дослідна частина

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 314,

тел. (0332) 24-89-57,

science-dep@vnu.edu.ua

  • координування та підтримка науково-дослідної та інноваційної діяльності студентів;
  • інформаційно-методичний супровід діяльності Наукового товариства аспірантів і студентів університету;
  • формування бази та організація науково-дослідницьких заходів: конференцій, вебінарів, семінарів, круглих столів та ін.;
  • організація загальноуніверситетських конкурсів: «Кращий студент ВНУ», «Кращий молодий науковець ВНУ», «Кращий молодий програміст ВНУ»;
  • здійснення інформаційно-методичного супроводу участі студентів університету у Всеукраїнських студентських олімпіадах і конкурсах наукових робіт;
  • формування та подання заявки на отримання Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір;
  • консультування з питань академічної доброчесності.

 

Відділ молодіжної політики та соціальної роботи

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 134,

тел. (0332) 72-44-32,

gv-dep@vnu.edu.ua

  • надання методичної допомоги під час проведення виховних і культурно-освітніх заходів,
  • надання різноманітної допомоги студентам-сиротам, студентам, позбавленим батьківського піклування та студентам з інвалідністю;
  • консультування щодо призначення іменних академічних стипендій, іменних стипендій державних діячів, соціальних стипендій;
  • надання психологічної підтримки;
  • профорієнтаційна допомога (очні та онлайн профорієнтаційні консультації зі студентами випускних курсів Університету);
  • допомога в написанні резюме і супровідного та мотиваційного листів;
  • формування навичок ефективної самопрезентації роботодавцю;
  • підготовка студентів до проходження співбесіди;
  • надання інформації з банку постійних і тимчасових вакансій для працевлаштування випускників і студентів у різних сферах;
  • координування гуманітарно-виховної роботи в гуртожитках спільно з дирекцією студмістечка та студентським профкомом.

 

Студентська рада

43025 м. Луцьк,

вул. Винниченка, 24,

каб. Студради,

stud_profkom@vnu.edu.ua

  • забезпечення прав та інтересів усіх осіб, які навчаються в університеті;
  • організація і проведення спільно з адміністрацією Університету наукових конференцій, круглих столів, зустрічей із видатними особистостями;
  • збір, аналіз та узагальнення зауважень, пропозицій студентів щодо організації освітнього процесу, соціально-побутових проблем, інших питань діяльності Університету;
  • проведення тренінгів і семінарів для активістів студентського самоврядування.

 

Профком студентів

43025 м. Луцьк, вул. Винниченка, 30 , каб. 10,

тел. +380989324484 ,

stud_profkom@vnu.edu.ua

  • захист навчальних, соціально-економічних прав та інтересів членів організації; 
  • виявлення проблем і шляхів їх усунення в організації освітнього процесу, поліпшення навчання; 
  • організація культурно-мистецького життя студентів;
  • організація оздоровлення та відпочинку членів профспілки (компенсація коштів за відпочинок на базі «Гарт»); 
  •  виготовлення міжнародних студентських квитків ISIC; 
  • надання матеріальної допомоги студентам, які її потребують; 
  •  надання премій активним студентам; 
  • підтримка студентських колективів; 
  •  участь у благоустрої гуртожитків та Університету. 

 

Юридичний відділ

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 117,

тел. (0332) 72-45-60,

knysh.serhii@vnu.edu.ua

  • надання консультацій із правових питань, інформації про законодавство, роз’яснень його застосування в освітній сфері;
  • підготовка, укладення, контроль за виконанням договорів про підготовку (перепідготовку) учасників освітнього процесу;
  •  підготовка та укладення договорів про надання цільового пільгового кредиту для отримання вищої освіти;
  • розгляд і підготовка відповідей на письмово пред’явлені звернення та запити в межах компетенції;

 

Приймальна комісія

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 101,

тел. (0332) 24-84-31, prycom@vnu.edu.ua

  • консультування щодо особливостей вступу на навчання за першим (бакалаврським) і другим (магістерським) рівнями денної та заочної, державної та платної форм навчання.

 

Відділ міжнародних зв'язків

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 119,

тел. (0332) 72-01-32,

kolomechiuk.vladyslav@vnu.edu.ua

  • розробка, організація та координація заходів у сфері міжнародної співпраці Університету (конференції, семінари, тренінги, конгреси, симпозіуми, культурні обміни, літні школи тощо);
  • підготовка та організація укладення угод і меморандумів про співпрацю Університету із закордонними партнерами;
  • ведення кореспонденції та взаємодія з відповідними структурними підрозділами установ та організацій у сфері освіти і науки зарубіжних країн, з дипломатичними представництвами іноземних країн, іншими міжнародними організаціями, в т.ч. акредитованими в Україні;
  • робота з іноземцями та особами без громадянства;
  • надання інформації, а в подальшому – координація (якщо вимагається) програм міжнародної академічної мобільності, міжнародних стипендій та стажувань, грантів, семестрових програм академічного обміну, програми «Подвійний диплом»;
  • підготовка, координація та реалізація міжнародних проєктів;
  • сприяння проведенню процедури визнання здобутих в освітніх установах іноземних держав ступенів вищої освіти для іноземних здобувачів освіти.

 

Відділ кадрів, студентський відділ кадрів

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб.122–124, 125,

тел. (0332) 24-41-69,

grytsevych.yurii@vnu.edu.ua

  • надання витягів із наказів про відрахування (в окремих випадках), про перебування в академічній відпустці студенту, який повертається з академічної відпустки;
  • видача довідки про знаходження оригіналу документа про освіту в особовій справі студента;
  • видача документів, які подавались при вступі (атестат, свідоцтво про ПЗСО, диплом із додатком), випускникам;
  • оформлення, ведення особових та облікових карток працівників і студентів Університету;
  • відповіді на звернення студентів щодо поновлення, відрахування, переведення, надання академічної відпустки, зміни прізвища та/або імені, видачі дублікатів дипломів і додатків до дипломів.

 

Планово-фінансовий відділ

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 103, 113,

тел. 0669097838,

marchuk.viktoriya@vnu.edu.ua

  • усі питання щодо платного навчання (розміри, терміни оплати, суми заборгованості, банківські реквізити для оплати), вартості навчання;
  • отримання інформації про вартість і умови надання інших платних послуг.

 

Бухгалтерія

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 118,

тел. (0332) 24-44-81,

buhgalter@vnu.edu.ua

  • видача довідок про доходи для студентів, що навчаються на денній державній формі;
  • інформація про розмір академічної та соціальної стипендій;
  • інформація щодо вартості проживання у гуртожитках.

 

Студмістечко

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 131,

тел. (0332) 24-70-72,

sm@vnu.edu.ua

  • визначення порядку та умов поселення студентів у гуртожитках;
  • розподіл місць у гуртожитках між факультетами/інститутами для проживання студентів;
  • створення благоустрою для студентів, які проживають у гуртожитках;
  • визначення правил поведінки студентів під час їх проживання у гуртожитках Університету.

 

 

Загальний відділ,

архів

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 121, 128,

тел. (0332) 24-00-18,

post@vnu.edu.ua

  • прийом, реєстрація звернень (заяв, скарг) які адресовані на ім’я ректора Університету;
  • видача архівних довідок та інших документів, що знаходяться в особовій справі студента, який закінчив Університет;
  • видача довідок про навчання студентам денної форми навчання;
  • видача довідок про доходи (для студентів, які навчаються за рахунок коштів фізичних, юридичних осіб) у відділ субсидій.

 

Відділ інформаційної політики

43025 м. Луцьк, просп. Волі, 13; каб. 120,

тел. (0332) 72-35-89,

moshkun.andrii@vnu.edu.ua

  • підготовка та розповсюдження журналістських матеріалів щодо діяльності Університету на ресурсах закладу вищої освіти та у ЗМІ;
  • ведення офіційних сторінок ВНУ імені Лесі Українки у соціальних мережах;
  • створення аудіовізуального контенту, фото- і відеоматеріалів;
  • підготовка пресрелізів й анонсів подій, що відбудуться найближчим часом у закладі вищої освіти;
  • організація пресконференцій, брифінгів, виступів у пресі представників Університету.

 

Юридична клініка «Ad Astra»

43025 м. Луцьк, вул. Винниченка, 30; каб. 13,

adastra@vnu.edu.ua

  • надання консультацій з питань застосування чинного законодавства;
  • підготовка заяв, скарг, позовів із метою захисту прав студентів;
  • представництво інтересів студентів у судах при розгляді цивільних справ;
  • організація стажування з метою отримання студентами юридичного факультету практичних навичок юриста.

Примітка: правова допомога студентам не надається у спорах з Університетом чи його структурними підрозділами.

 

Бібліотека

43021, м. Луцьк, вул. Винниченка, 30 а,

тел.: директор – (0332) 24-40-38;

відділ абонементу – (0332) 24-04-08.

https://library.vnu.edu.ua/

  •  можливість отримати літературу на абонементі;
  • попрацювати в читальних залах;
  • отримати кваліфіковану допомогу фахівців інформаційно-бібліографічного відділу;
  • попрацювати з інформаційними ресурсами, використовуючи WI-FI доступ.
  • крім того, низку послуг можна отримати в режимі онлайн:
  • сайт бібліотеки доступний за покликанням https://library.vnu.edu.ua/
  • електронний каталог доступний в режимі 24/7: http://catalog.library.vnu.edu.ua
  • віртуальна довідка, де можна отримати короткий перелік документів за певною темою або відповідь на інший інформаційний запит: https://library.vnu.edu.ua/online-services/virtual-dov/
  • визначення класифікаційних індексів УДК /JEL можливо отримати, надіславши запит на е-mail: udc_library@vnu.edu.ua; https://library.vnu.edu.ua/online-services/udc-jel/
  • попереднє замовлення книг у секторі абонементу: https://library.vnu.edu.ua/online-services/pre-order-books/
  • підбір документів за темою у читальних залах бібліотеки: https://library.vnu.edu.ua/online-services/thematic-selection/
  • інформування про послуги та новини бібліотечного життя на сайті бібліотеки, а також на сторінці у Facebook: https://www.facebook.com/vnu.biblioteka/

Для забезпечення інформаційної підтримки навчальних дисциплін і напрямів науково-дослідної роботи за заявками кафедр та окремих науковців, викладачів підготовлено низку науково-допоміжних бібліографічних покажчиків і тематичних списків літератури, які доступні через електронний каталог бібліотеки: http://catalog.library.vnu.edu.ua

Інституційний репозитарій Волинського національного університету імені Лесі Українки містить понад 18947 документів https://evnuir.vnu.edu.ua/

Бібліотека надає доступ до передплачених ресурсів: https://library.vnu.edu.ua/resource/prepaidresources/databases/ та баз даних і режимі: тестового доступу https://library.vnu.edu.ua/resource/prepaid-resources/test-access-database/, створює колекцію ресурсів відкритого доступу: https://library.vnu.edu.ua/resource/oar/, проводить розсилку інформації електронною поштою щодо нових інформаційних ресурсів, доступних користувачам бібліотеки.

Науковці Університету і студенти можуть отримати як індивідуальні, так і групові консультації, зробити замовлення на проведення тренінгу чи семінару з питань ефективного пошуку інформаційних ресурсів для науки та освіти, роботи з науковими джерелами, наукометричними базами даних, створення та модерування профілів науковця, просуванням публікаційного доробку науковця в сучасному інформаційному середовищі.

Надсилати запит на е-mail: Onysko.Galyna@vnu.edu.ua

Будь в курсі подій

facebook twitter vnu_university
Дата: квітень 01, 2023 Час: 15:19:26 Онлайн: 2
герб
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Україна, 43025 м. Луцьк просп. Волі,13
e-mail: post@vnu.edu.ua

Навігація футер

  • Історія університету
  • Факультети та інститути
  • Абітурієнтам, вступникам
  • Студентам
  • Подвійний диплом
  • Дуальна освіта
  • Каталог освітніх програм та вибіркових освітніх компонентів
  • Акредитація освітніх програм
  • Університетський портал - Office 365
  • Wiki-енциклопедія університету
  • Електронне навчання
  • Бібліотека
  • Репозитарій університету
  • Запобігання та протидія корупції
  • Вакансії
  • Брендбук
  • Університет у рейтингах
  • Партнери університету
  • Український центр психотравми
  • Westudy
  • Контакти

Розробка InternetDevels.com

МОН України Партнер ЄДЕБО вступна кампанія The Magna Charta Universitatum International Association of Universities (IAU) Національна комісія зі стандартів державної мови