Порядок взаємодії Університету із представниками засобів масової інформації
1. Взаємодія Університету з вітчизняними та зарубіжними засобами масової інформації (далі – ЗМІ) здійснюється відповідно до Конституції та Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», Статуту Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки та цього Положення.
2. Організація роботи щодо взаємодії Університету зі ЗМІ покладається на фахівця зі зв’язків з громадськістю інформаційно-видавничого центру Університету.
3. Представники ЗМІ, як і інші учасники та особи, присутні на зустрічах, брифінгах, під час проведення інтерв’ю, можуть використовувати портативні аудіотехнічні засоби відповідно до законодавства.
4. Проведення в залі засідань вченої ради, в актовій залі Університету фото- і кінозйомки, теле-, відео-, звукозапису із застосуванням стаціонарної апаратури, а також транслювання заходу здійснюється за наявності згоди на це ректора.
5. Представники ЗМІ, присутні на заході, що відбувається в Університеті, повинні дотримуватися загальних правил поведінки в державній установі, не порушувати права інших осіб, не заважати проведенню офіційного заходу.
6. Акредитація представників ЗМІ на офіційні заходи Університету здійснюється на кожен захід окремо шляхом складання інформаційно-видавничим центром Університету відповідних списків.
7. Списки представників ЗМІ, які висловили бажання бути присутніми на відповідному заході, складаються на основі телефонних, письмових, надісланих електронною поштою заявок із зазначенням імен та прізвищ цих представників, назв і видів ЗМІ, які вони представляють, у часових межах, визначених у прес-анонсі.
8. Інформування представників ЗМІ про заходи, які проводитиме Університет, здійснюється шляхом завчасного розміщення на офіційному веб-сайті Університету прес-анонсів.
9. Організаційне сприяння виконанню представниками ЗМІ професійних обов’язків та забезпечення їх інформаційними матеріалами щодо заходу, який проводиться, здійснює інформаційно-видавничий центр Університету.
10. Висвітлення діяльності Університету у ЗМІ відбувається також шляхом розсилання інформаційно-видавничим центром Університету повідомлень у друковані та електронні ЗМІ, на радіо й телебачення.
12. Відповіді на запити на інформацію представників вітчизняних та іноземних ЗМІ щодо діяльності Університету готують відповідно до резолюції ректора керівники структурних підрозділів Університету.