![Дипломи](/sites/default/files/styles/width_862/public/2024-05/%D0%B4%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC.jpg?itok=jzeTnXQh)
Відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік Волинським національним університетом імені Лесі Українки у системі електронних закупівель «Prozorro» 09 травня 2024 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Друк дипломів, додатків, обкладинок індивідуальних навчальних планів, плану наукової роботи аспіранта, щоденника практик, журналів та особових справ (79810000-5), (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)».
Місце надання послуг: виробничі площі Виконавця. Місце доставки готової продукції: просп. Волі, 13, м. Луцьк, 43025.
Технічні, якісні характеристики послуг повинні відповідати умовам проведення процедури закупівлі, встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.
Усі матеріали, які використовуються при наданні послуг з яких виготовляється товар, що є предметом закупівлі, мають бути належної якості. Замовник має право вимагати копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на послугу, про що учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає відповідне погодження. Матеріали і комплектуючі вироби, які використовуються при наданні послуги закуповуються виконавцем і входять до вартості предмета закупівлі.
Якщо надавання послуги виявиться неякісним, або таким, що не відповідає технічним умовам, постачальник зобов’язаний замінити продукцію. Усі витрати, пов’язані із заміною продукції неналежної якості несе Виконавець.
Друк дипломів, додатків, обкладинок індивідуальних навчальних планів, плану наукової роботи аспіранта, щоденника практик, журналів та особових справ (79810000-5), (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги), що становить предмет закупівлі, передбачає надання наступних додаткових (супутніх) послуг:
а) внесення персональних даних про кожного студента та іншої інформації до дипломів бакалавра, магістра, які надає Замовник.
b) доставка готової продукції до місця поставки (м. Луцьк, просп. Волі, 13);
c) додаткові супутні послуги, надання яких учасник вважає за необхідне забезпечити під час надання послуг із власної ініціативи (якщо такі будуть визначені ним у пропозиції);
d) зберігання та охорона готової друкованої продукції до їх передачі Замовнику;
e) супутні послуги пов’язані з виготовленням друкованої продукції;
f) контроль якості послуг, який отримує Замовник відповідно до договору про закупівлю;
g) додаткові супутні послуги, надання яких учасник вважає за необхідне забезпечити під час виконання робіт із власної ініціативи (якщо такі будуть визначені ним у тендерній пропозиції).
Вартість супутніх послуг включається у вартість робіт (послуг) і не підлягає додатковій оплаті.
Очікувана вартість закупівлі – 270 000 грн із ПДВ. Кінцевий строк подання пропозицій – до 17 травня 2024 року.
Унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: «UA-2024-05-09-008100-a».
Посилання на процедуру закупівлі: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-05-09-008100-a