![журналісти](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-04/IMG_8525.jpg?itok=Z7VJccfL)
Студенти факультету філології та журналістики стали учасниками другого заходу із серії PR Small Talk, який ініціювала кафедра соціальних комунікацій для розвитку й отримання нових знань і навичок майбутніми журналістами. Спікером дійства був Денис Зеленов – діджитал-директор холдингу ТРК Люкс (24 канал, Люкс ФМ, Футбол 24), який входить до ТОП–3 digital-холдингів України за відвідуваністю.
Під час онлайн-зустрічі з Лесиними студентами гість розповів їм про рекламу та з власного досвіду поділився інформацією про те, як вивести цифрові медіабренди у ТОП. Варто зазначити, що фахівцеві з медіабрендингу вдалося збільшити аудиторію медіахолдингу до понад 16 млн на вебплатформі, 12 млн у соцмережах і 35 млн на YouTube.
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8506.jpg)
Денис Зеленов має два авторські курси – «Директор із маркетингу для медіа» та «Digital трансформація для медіа», є ментором і постійним лектором у Media Development Foundation, постійним спікером на Lviv Media Forum та багатьох професійних медіаівентах.
Під час зустрічі Денис Зеленов розповів про діяльність 24 каналу та корективи, які внесла війна у споживання інформації – зросла зацікавленість контентом і попит на соцмережі. «Загалом у світі велика кількість людей мають низьку медіаграмотність, не завжди можуть відрізнити офіційний канал від фейку, не відрізняють правдиву та фейкову інформацію. Тому частина українців теж читають сумнівні телеграм-канали і сприймають таку інформацію за правду», – сказав Денис Зеленов.
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8510.jpg)
За словами лектора, телевізійний 24 канал був створений 2004 року: «Ми шукали шлях і місце серед вебсайтів. Після появи в Україні 3G стався такий собі прорив і ми розуміли, що маємо бути присутніми на всіх платформах, популярних для українців. Зараз 24 канал – бренд, який створює контент не для телебачення, а потім адаптує на сайт і дає на фейсбук й інші соцмережі. 24 канал – бренд, який працює для аудиторії і має на меті правильно подати інформацію, яку зручно подивитися на кожній платформі». Спікер також зазначив, що в сучасних реаліях журналісти повинні думати наперед і розуміти, як зробити так, щоб матеріал прочитали чи подивилися якомога більше людей.
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8505.jpg)
Ще один важливий аспект – фінансування медіа: «В Україні років п’ять тому була олігархічно-медійна модель, коли великі медіа створюють заможні люди, щоб просувати свої інтереси. У нас немає заможного власника і нам доводиться думати, як самостійно заробити гроші. Це приклад однієї з різних моделей медіа, який ми використовуємо. 24 канал залучає на свою платформу людей за допомогою месенджерів і там продає аудиторію брендам, які мають гроші. Ми виступаємо майданчиком, де об’єднуємо аудиторію та рекламодавця. Є й інші бізнес-моделі. В Україні поки не дуже популярний платний доступ до контенту, але деякі медіа це пробують. Є клубна модель, коли контент доступний, але ти платиш внески й отримуєш окремі переваги. Ми ж працюємо за моделлю рекламодавців».
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8525.jpg)
Гість також розповів, що 24 канал – лідер в Україні у секторі «Інформаційний YouTube-канал». Поштовхом для цього стала повномасштабна війна. «У людей виник інтерес до новин, а ми опинилися серед тих, хто правильно подавав їх і розповідав українцям, що і де відбувається», – пояснив мовець і додав: «За статистикою останнього місяця, 24 канал – № 1 серед усіх інформаційних каналів у світі. Статистика формується на основі комплексу різних показників, не лише за кількістю переглядів».
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8513_0.jpg)
Секретом успіху є багато чинників, але в основі всього лежить команда та її робота. Так, за день на YouTube-каналі з’являється від 70 до 90 різних відео.
Також Денис Зеленов розповів про роботу сайту, його рубрики, контент, довгострокову та короткострокову актуальність тематики, трафік, використання у журналістиці штучного інтелекту тощо. На завершення зустрічі спікер відповів на запитання студентів.
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8515.jpg)
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8519_0.jpg)
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8522.jpg)
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/IMG_8523.jpg)
Відділ інформаційної політики