![геофак](/sites/default/files/styles/width_862/public/2024-06/1%20%2810%29.jpg?itok=JMq5yTS6)
Днями в межах співпраці зі стейкхолдерами спеціальності 242 Туризм і рекреація на базі туристичної агенції «Море турів» для здобувачів-магістрів відбувся тренінг з використання CRM-системи «Мої туристи». Ця ініціатива була направлена на систему закріплення теоретичних знань і практичних навичок здобувачів освіти щодо раціонального використанням CRM-системи, а також вивчення переваг і недоліків її застосування у туристичному бізнесі.
«Customer Relationship Management» – важливий інструмент для будь-якої компанії, що працює з клієнтами, і туристична галузь – не виняток. Використання такої системи дає змогу ефективно керувати взаємодією з клієнтами, відслідковувати їхні попередні покупки й уподобання, а також створювати персоналізовані пропозиції.
![геофак](/sites/default/files/inline-images/2%20%289%29_0.jpg)
Під керівництвом заступника директора Олени Романюк здобувачі освіти ознайомилися з основними функціями системи, навчилися створювати й аналізувати звіти, а також вивчили методи використання зібраних даних для підвищення якості обслуговування клієнтів агенції. Одним із ключових моментів тренінгу була демонстрація практичних сценаріїв застосування CRM-системи в реальних умовах діяльності туристичного агентства. Здобувачі моделювали й відтворювали ситуації, з якими вони можуть зіткнутися у майбутньому, та шукали оптимальні рішення за допомогою CRM-системи.
![геофак](/sites/default/files/inline-images/3%20%287%29_0.jpg)
Магістри спеціальності 242 Туризм і рекреація переконалися, що CRM-системи – дієві інструменти підвищення ефективності туристичного бізнесу в умовах конкуренції та швидких змін на ринку.
![геофак](/sites/default/files/inline-images/4%20%287%29_0.jpg)
Проведений для здобувачів другого (магістерського) освітнього рівня тренінг – успішний приклад співпраці між освітнім закладом і фахівцями-практиками галузі. Подібні заходи дають змогу не лише поглибити знання здобувачів, а й підвищити їхню конкурентоспроможність на ринку праці в майбутньому.
Кафедра туризму та готельного господарства