![Дизайн](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-05/20230428_101143.jpg?itok=SYNkYE3_)
Із гостьовою лекцією на кафедру дизайну завітав консультант з питань туризму у Волинській обласній раді Станіслав Ольшевський. Захід відбувся 28 квітня.
У межах дисципліни «Психологія комунікації в дизайні» та розвитку soft skills, студенти-дизайнери дізналися про способи реагування на хейт у дизайні; причини виникнення хейту і те, що він неконструктивний і може завдати шкоди самовизначенню та самооцінці дизайнера; що хейт може бути спричинений неприхильністю до змін і нездатності здійснити професійну оцінку естетики дизайну.
![Дизайн](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-04-28_22-51-40%20%282%29.jpg)
Найцікавішим у хейті, зі слів Станіслава Ольшевського, є те, що він може бути корисним як спосіб поширення інформації про туристичні бренди та збільшення охоплення читацької аудиторії в соцмережах.
Як зауважив гість, хейт буде у будь-якому разі, а для зменшення його кількості дизайнерам важливо зважати на потреби та смаки своїх цільових аудиторій, а також підтримувати відкрите спілкування з користувачами та бути відкритими до критики.
Дмитро АВРАМЕНКО,
завідувач кафедри дизайну