![стартап](/sites/default/files/styles/width_862/public/2024-01/1_0.jpg?itok=5Tvfo56S)
У межах роботи навчально-наукової лабораторії економіки, підприємництва та маркетингу відбувся фінальний пітчинг стартапів, над якими команди працювали впродовж осіннього семестру в межах вивчення освітніх компонентів «Маркетингові інновації» для ОПП «Маркетинг», тренінг-курс «Start-up» ОПП «Економіка підприємств», «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами» ОПП «Менеджмент організацій».
![стартап](/sites/default/files/inline-images/thumbnail_3_3.jpg)
Найкращими ідеями стартапів за результатами пітчингу було обрано:
- ArtDesi – додаток для макетування та дизайну будинків за допомогою голосового опису на основі штучного інтелекту.
- ЕcoTracker – інструмент для збору й аналізу екологічних даних.
- LegoDoc – чат-бот зі створення чіткого договору найму (оренди) житлового приміщення.
- MindSync – мобільний додаток для спільного вивчення, де студенти можуть обмінюватися нотатками, питаннями та підтримкою.
- StudyBuddy – онлайн-платформа, яка дозволяє здобувачам освіти ефективно співпрацювати й обмінюватися знаннями, надаючи зручний і безпечний простір для взаємодії та розв’язання навчальних завдань.
- travelUkraine – сервіс, який допомагає зручно й ефективно планувати маршрути громадським транспортом.
- Смарт-нашийник для домашніх улюбленців.
- Hearify.ko – навчальна платформа, яка робить асинхронне навчання персоналiзованим й iнтерактивним.
- Your homewife – застосунок для пошуку кращих умов придбання товару.
- TravelMaker – унікальний додаток для подорожей, який забезпечить зручне планування маршрутів по Україні.
![стартап](/sites/default/files/inline-images/thumbnail_2_2.jpg)
Усі команди підготували яскраві презентації та показали знання технологій створення стартапів, які вони отримали під час вивчення освітніх компонентів за методологією стартап-інкубатора УЕР. Члени журі – викладачі кафедри маркетингу – відзначили креативність, натхненність команд, обґрунтованість і перспективність проєктів.
Захід організований завідувачем кафедри маркетингу Тетяною Сак, яка в межах проєктної роботи лабораторії працює зі здобувачами освіти над обґрунтуванням і розробкою стартапів. Тетяна Сак – викладач ініціативи YEP «Підприємницький університет», що реалізується спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія. Бізнес, Міністерством освіти і науки України, Міністерством молоді та спорту України, Українським фондом стартапів, Genesis за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», а також сертифікованим тренером усеукраїнського освітнього курсу-стажування від IT-компанії Genesis на LMS-платформі.
![стартап](/sites/default/files/inline-images/thumbnail_7.png)
Цього навчального року здобувачі освіти факультету економіки та управління мали змогу пройти інтерактивний курс від IT-компанії Genesis «Створення та розвиток IT-продуктів». Курс створено у форматі змішаного навчання, де здобувачі освіти отримають базові знання з продуктового IT, підприємництва, управління стартапами, продакт-менеджменту від практиків, а також компетенції, потрібні для перших кроків у розробці та просуванні стартапів.
За результатами успішного проходження онлайн-платформи, виконання програми віртуального стажування здобувачі освіти отримали сертифікати, що підтверджують рівень набутих знань і вмінь. Кращі ідеї команд рекомендовані до участі у конкурсі студентських стартапів серед українських ЗВО у межах проєкту «Підприємницький університет» від стартап-інкубатора YEP та менторства від IT-компанії Genesis.
Розробка стартапів в університетському середовищі має велику актуальність, адже заклади вищої освіти є центрами досліджень і розробок, де активно вивчають нові ідеї та технології. Створення стартапів надає здобувачам освіти та викладачам можливість перетворити ідеї в прикладні технології та продукти, які можуть використовуватися для розвитку економіки. Цей напрям роботи – важливий чинник сприяння інноваційному розвитку та впровадженню нових ідей у реальний бізнес і є пріоритетним у роботі кафедри маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки.
![стартап](/sites/default/files/inline-images/thumbnail_4_0.jpg)
![стартап](/sites/default/files/inline-images/thumbnail_5_0.jpg)
![стартап](/sites/default/files/inline-images/thumbnail_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8.jpg)
Тетяна САК,
завідувач кафедри маркетингу