![журналісти](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-05/4%20%283%29.jpg?itok=ys-vtRP5)
У вівторок, 16 травня, в навчальному медіацентрі факультету філології та журналістики відбулася чергова розмова із серії PR Small Talks. Цього разу спікеркою стала PR-спеціалістка ІТ-компанії SoftServe (м. Київ), ексжурналістка Hromadske, Радіо Свобода й ICTV Людмила Корнієвич.
![журналісти](/sites/default/files/inline-images/1%20%285%29_1.jpg)
![журналісти](/sites/default/files/inline-images/2%20%283%29_2.jpg)
Під час мотиваційної зустрічі студенти-журналісти дізналися про важливість журналістського досвіду, піар в умовах кризових явищ, нові виклики у комунікаціях під час війни. Людмила Корнієвич розповіла про компанію, в якій вона працює, пояснила особливості роботи PR-фахівця з аудиторією та засобами масової комунікації, дала поради, як правильно діяти у ситуації комунікаційної кризи. Також спікерка поділилася власним досвідом роботи у журналістиці та PR, порівняла ці дві сфери.
![журналісти](/sites/default/files/inline-images/3%20%283%29_3.jpg)
![журналісти](/sites/default/files/inline-images/5%20%281%29_3.jpg)
Наприкінці заходу всі охочі змогли почути відповідь на свої запитання. Журналісти були активними, з перших вуст дізнавалися, як правильно комунікувати з бізнесом, іншими медіа, аудиторією, що таке зовнішні та внутрішні комунікації, які якості повинен мати піарник, як виходити з кризових ситуацій і які медійні проєкти реалізувала компанія Soft Serve.
![журналісти](/sites/default/files/inline-images/6_27.jpg)
Роман МАРЧУК,
здобувач ОПП «Журналістика
і міжкультурна комунікація»