![економіка](/sites/default/files/styles/width_862/public/2024-03/345fb418-f04e-46f1-a30d-433dac7c6f4a.jpg?itok=r4dTYmsd)
21 березня 2024 р. відбулася зустріч науково-педагогічних працівників кафедри маркетингу з директором ТОВ «Фінкар» Володимиром Сітухою, HR-менеджером Мар’яною Людвою та маркетологом Аліною Мурзіною, під час якої присутні обговорили проєкт ОПП «Маркетинг» 2024 р.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/d7b23880-2b94-446a-9945-207097b49a8e.jpg)
Володимир Сітуха зазначив, що освітня програма добре структурована, усі включені у неї освітні компоненти забезпечують реалізацію програмних результатів навчання і фахових компетентностей, потрібних для майбутніх бакалаврів маркетингу. Також для покращення якості освітньої програми Володимир Сітуха наголосив на доцільності ввести такі вибіркові освітні компоненти, предметом вивчення яких стало б поглиблене вивчення вузьких практичних сфер маркетингової діяльності, зокрема таргетинг, контент маркетинг, управління воронкою продаж.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/89eb15ce-96db-4e3e-a71a-454799d1591b.jpg)
Мар’яна Людва закцентувала на важливості отримання професійного досвіду з маркетингу, починаючи з молодших курсів, а також запропонувала більше уваги приділяти вивченню особливостей психології продаж.
До сильних сторін проєкту навчального плану й освітньо-професійної програми маркетолог ТОВ «Фінкар» Аліна Мурзіна зарахувала наявність освітніх компонентів, що формують навички використання цифрових інформаційних і комунікаційних технологій.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/1%20%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE.jpg)
Позитивним результатом зустрічі стала спільна домовленість про подальшу співпрацю в межах ОК «Маркетинг» шляхом проведення конкурсу серед здобувачів освіти на краще розв’язання кейсу з розробки стратегії бренду для ТОВ «Фінкар» і проведення інших заходів.
Алла ЛЯЛЮК,
гарант ОПП «Маркетинг»