![психологи](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-02/IMG-cc5e9438fe84e91210f835c8834f675a-V.jpg?itok=m6z1gcgb)
Здавалося б, серед бурхливих років людського життя чи залишають свій відбиток п’ять із половиною студентських років? Звісно, що так! Адже навчання на факультеті психології Волинського національного університету імені Лесі Українки, у перлині знань краю, сповнені приємними та яскравими емоціями, цікавим і неоціненним досвідом й новими сучасними знаннями.
![Ткачук](/sites/default/files/inline-images/IMG-2cffe79932dae72df8d2be08fd2f9ccb-V.jpg)
На І курсі Університет відкрив для вчорашніх школярів двері знань у світ професії, нас привітно зустріли викладачі. Упродовж навчання ми опановували різноманітні освітні компоненти, засвоювали потрібні для психолога вміння та навички. На етапі бакалаврату оволодівали основними знаннями на заняттях із загальної, соціальної та вікової психології. Також вивчали психологію сім’ї, мотивації та емоцій, пізнавальних процесів, юридичну, екологічну, педагогічну психологію та багато інших цікавих і потрібних дисциплін.
![Ткачук](/sites/default/files/inline-images/IMG-015fe7c2247f1546ad3f670f403d0ba4-V.jpg)
Звичайно, магістерський рівень захопив нас ще цікавішими предметами: психологія депривації, коучингу, перинатальна психологія та післяпологові депресивні стани. Я із радістю констатую, що ці освітні компоненти пам’ятаю не лише на рівні назв, але й на рівні глибоко засвоєних компетенцій, які активно залучаю у своїй фаховій діяльності. Беззаперечно, навчання в магістратурі – унікальний шанс здобути високу кваліфікацію психолога-викладача та фахівця із навчання та розвитку.
![Ткачук](/sites/default/files/inline-images/IMG-e728263b366fe0de9ea0d2863a62e2c1-V.jpg)
На факультеті була чудова можливість обирати додаткові предмети за вподобанням. Так, приємним відкриттям для мене став освітній компонент «Тюторинг і психологічний супровід в соціальних інституціях». Додало впевненості у правильності вибору професії проходження практики. Ми разом отримували досвід, вчилися застосовувати набуті знання в реальному житті і це дало свій позитивний результат. Добре пам’ятаю як у ЗОШ № 20 –експериментальному майданчику кафедри педагогічної та вікової психології вперше ознайомилася з баламетричною апаратурою і зрозуміла, що зможу якісно і результативно допомогти дітям із аутизмом. Адже зараз, працюючи практичним психологом у КЗЗСО «Луцький ліцей № 15 Луцької міської ради», я зрозуміла, що володію тими навичками та знаннями, які потрібні сучасному фахівцеві.
Викладачі факультету вміло розвивають у здобувачів освіти неповторний особистісний світ, тому м’які навички (soft skills) допомагають не лише професійній, але й життєвій психо- і соціогенезі.
Я переконана, що наш рідний Волинський національний університет імені Лесі Українки – міцна основа, на якій будується не лише майбутнє кожної окремої людини, кожної особистості, але й майбутнє нашої України.
Яна ТКАЧУК,
студентка Університету
у 2017–2022 рр.