Найбільш неоціненне і найдорожче, що може передати успішний дизайнер студентам, які тільки навчаються цій креативній, творчій професії – це досвід. Він, безумовно, стосується практичних порад, комунікації із замовником, акцентування уваги на сучасних трендах і запитах ринку, але ключове – досвід створення комерційного та власного бренду.
Дизайнерка Інна Питель на власному досвіді провела аналіз і надала рекомендації із працевлаштування дизайнерів, їхнього кар’єрного росту, а також розповіла про переваги та недоліки роботи на frilans. Під час лекції було презентовано брендбуки й авторські дизайни брендів для українських і закордонних підприємств. Інна Питель докладно розповіла про створення бренду, структуру брендбуку, його зміст і наповнення.
Колектив кафедри дизайну надзвичайно вдячний за час, який талановита дизайнерка Інна Питель проводить із нашими студентами, і за лекцію «Брендинг та роль дизайнера в ньому».
Кафедра дизайну