![психологи](/sites/default/files/styles/width_862/public/2022-10/IMG-8b750413574c178e31ca6034006b1810-V.jpg?itok=xWMbd-xx)
Ми живемо у період глобальних змін й інформаційних трансформацій, тому вкрай важливий складник підготовки психологів за ОР «Магістр» – асистентська науково-педагогічна практика, яка проводиться в умовах безпосередньої викладацької, організаційно-методичної, виховної та науково-дослідної роботи на кафедрі педагогічної та вікової психології, а також в інших закладах вищої освіти за побажанням здобувачів.
Основна мета асистентської практики – закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами за час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок та умінь, формування фахової компетентності й практичного досвіду науково-педагогічної діяльності.
![психологи](/sites/default/files/inline-images/IMG-586015703d42277cb9246ced98e8da55-V.jpg)
Знайомство з методичними основами організації та проведення практичних і лекційних знань, досвіду самостійної роботи, вироблення вміння спілкуватися зі студентами під час проведення аудиторних занять, а також поза ними – це нові та захопливі форми роботи, які опановують здобувачі освітнього рівня «Магістр».
Навчальні плани та силабуси освітньої компоненти «Асистентська науково-педагогічна практика» спрямовані на формування креативної особистості, яка здатна професійно розв’язувати освітні та виховні завдання в умовах розвитку української державності й національної системи освіти, сприяти виведенню її на рівень міжнародних критеріїв і стандартів.
![психологи](/sites/default/files/inline-images/IMG-210daed00ba10c375b12036ace5b0a17-V.jpg)
За період навчання здобувачі розширюють і поглиблюють свої знання, набувають психолого-педагогічної підготовленості до викладання навчальних дисциплін у вищій школі та до наукової роботи, що ефективно реалізується під час практики.
Уже стало звичною формою роботи залучення стейкхолдерів до обговорення навчальних планів і силабусів, а також занять, які проводять здобувачі, що дає змогу отримати практичні рекомендації з удосконалення навчально-виховної роботи від практиків, що безпосередньо працюють із учнями різних категорій.
Дар’я ГОШОВСЬКА,
кандидат психологічних наук, доцент
кафедри педагогічної та вікової психології