Нещодавно завершився третій тур проєкту артреабілітації дітей, потерпілих від війни, та дітей із важкими життєвими обставинами й ВПО. Спільними зусиллями БФ «Допомога з рук в руки», Centrum Integracji «Zamlynia», американських партнерів і благодійників Ukrainian Cultural and Humanitarian Institute (UCHI) Stephen Haluszczak й студентів-психологів і викладачів кафедри педагогічної та вікової психології ВНУ імені Лесі Українки цей проєкт відбувся успішно й плідно. Оскільки у Волинському краї понад 20 тис. дітей потребують реабілітації, то такі заходи вкрай потрібні й зумовлюють позитивний саногенний вплив на нашу спільноту.
Під фаховим керівництвом кандидата психологічних наук, доцента кафедри педагогічної та вікової психології, старшого наукового співробітника лабораторії «Психогенеза особистості» Оксани Іванашко здобувачі освіти факультету психології Христина Мельничук й Олександра Сорока гідно презентували свої компетентності у цьому артреабілітаційному проєкті. Зазначимо, що в діяльності студенток-психологинь були задіяні психотехнології, набуті й упродовж занять, і в іншому успішному українсько-французькому проєкті «Мандрівний табір європейської молоді. Інклюзія та толерантність. Назустріч Європі» (жовтень – листопад 2021 року), який модерувала доцент Оксана Іванашко.
Пані Оксана як знаний спеціаліст у сфері інклюзії, реінтеграції та ревіталізації дітей із особливими психофізичними потребами очолює відділення лабораторії «Психогенеза особистості» й упродовж 15 років працює психологом-консультантом науково-дослідної роботи ЗОШ № 20 м. Луцька – експериментального майданчика кафедри педагогічної та вікової психології. Безперечно, потужний професійний досвід, авторські методики транслюються здобувачам освіти, які не лише істотно поглиблюють свої практичні знання, навички й уміння, але й збирають психодіагностичну інформацію для майбутніх курсових і дипломних робіт та наукових публікацій у збірнику «Психогенеза особистості: норма і девіація».
Викладачі кафедри педагогічної та вікової психології докладають усіх професійних зусиль, щоб забезпечити успішні траєкторії поглибленого практичного і науково-дослідного розвитку студентів-психологів.
Дарія ГОШОВСЬКА,
кандидат психологічних наук,
доцент кафедри педагогічної та вікової психології