![психологи](/sites/default/files/styles/width_862/public/2022-11/11.jpg?itok=J_4T5Jub)
Нещодавно завершився третій тур проєкту артреабілітації дітей, потерпілих від війни, та дітей із важкими життєвими обставинами й ВПО. Спільними зусиллями БФ «Допомога з рук в руки», Centrum Integracji «Zamlynia», американських партнерів і благодійників Ukrainian Cultural and Humanitarian Institute (UCHI) Stephen Haluszczak й студентів-психологів і викладачів кафедри педагогічної та вікової психології ВНУ імені Лесі Українки цей проєкт відбувся успішно й плідно. Оскільки у Волинському краї понад 20 тис. дітей потребують реабілітації, то такі заходи вкрай потрібні й зумовлюють позитивний саногенний вплив на нашу спільноту.
![психологи](/sites/default/files/inline-images/13_5.jpg)
Під фаховим керівництвом кандидата психологічних наук, доцента кафедри педагогічної та вікової психології, старшого наукового співробітника лабораторії «Психогенеза особистості» Оксани Іванашко здобувачі освіти факультету психології Христина Мельничук й Олександра Сорока гідно презентували свої компетентності у цьому артреабілітаційному проєкті. Зазначимо, що в діяльності студенток-психологинь були задіяні психотехнології, набуті й упродовж занять, і в іншому успішному українсько-французькому проєкті «Мандрівний табір європейської молоді. Інклюзія та толерантність. Назустріч Європі» (жовтень – листопад 2021 року), який модерувала доцент Оксана Іванашко.
![психологи](/sites/default/files/inline-images/9_9.jpg)
Пані Оксана як знаний спеціаліст у сфері інклюзії, реінтеграції та ревіталізації дітей із особливими психофізичними потребами очолює відділення лабораторії «Психогенеза особистості» й упродовж 15 років працює психологом-консультантом науково-дослідної роботи ЗОШ № 20 м. Луцька – експериментального майданчика кафедри педагогічної та вікової психології. Безперечно, потужний професійний досвід, авторські методики транслюються здобувачам освіти, які не лише істотно поглиблюють свої практичні знання, навички й уміння, але й збирають психодіагностичну інформацію для майбутніх курсових і дипломних робіт та наукових публікацій у збірнику «Психогенеза особистості: норма і девіація».
![психологи](/sites/default/files/inline-images/%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0.jpg)
![психологи](/sites/default/files/inline-images/%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0.jpg)
Викладачі кафедри педагогічної та вікової психології докладають усіх професійних зусиль, щоб забезпечити успішні траєкторії поглибленого практичного і науково-дослідного розвитку студентів-психологів.
Дарія ГОШОВСЬКА,
кандидат психологічних наук,
доцент кафедри педагогічної та вікової психології