![педагоги](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-04/IMG-b97b6fbbe7f7d2e0a5b201c254e96559-V.jpg?itok=YOjmCOci)
Програма
проведення І університетського етапу студентської олімпіади з освітнього компонента «Педагогіка»−2023
25 квітня – вівторок
корпус В, ауд 312
9.30–9.50 – реєстрація учасників студентської олімпіади з освітнього компонента «Педагогіка».
10.00 – урочисте відкриття І університетського етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з освітнього компонента «Педагогіка».
10.15–10.45 – І тур – теоретичний – тестування з педагогіки (30 тестових завдань).
11.00–12.00 – ІI тур – практичний (домашнє завдання) – есе/відео-есе «Сучасні тренди освіти в моїй професії» (письмова творча робота /відео) та його захист.
12.15–13.15 – ІІІ тур – практичний – аналіз психолого-педагогічних ситуацій.
14.00 – урочисте закриття олімпіади, нагородження переможців
1. Тестові завдання – 30 балів.
2. Есе/відео-есе (письмова творча робота психолого-педагогічного спрямування) на тему «Сучасні тренди освіти в моїй професії».
Критерії оцінювання:
1. Адекватність розуміння теми.
2. Інтеграція філософських, психологічних, педагогічних знань.
3. Яскравість й образність викладу (використання засобів художньої образотворчості).
4. Оригінальність викладу, креативність мислення.
Максимальна кількість балів – 10 балів.
3. Психолого-педагогічна ситуація.
Критерії оцінювання:
1. Повнота розкриття конфліктної ситуації.
2. Визначення учасників конфлікту.
3. Оцінка поведінкової реакції дорослого в конфлікті.
4. Визначення напрямів розв’язання конфлікту.
5. Особисте бачення розв’язання конфлікту.
6. Ефективність запропонованих шляхів виходу з конфлікту.
Максимальна кількість балів – 10 балів.