![Студенти поспілкувалися з практичним психологом – випускницею Університету](/sites/default/files/styles/width_862/public/2021-09/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2021-09-22_21-23-43-429.jpg?itok=KfNEWhC-)
Здобувачі освіти ОПП «Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія)» – групи ПП-52М і Пп-32 мали змогу зустрітися з практичним психологом закладу дошкільної освіти № 6, за сумісництвом – психологом КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Людмилою Ковальчук, випускницею факультету психології.
![Студенти поспілкувалися з практичним психологом – випускницею Університету](/sites/default/files/inline-images/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2021-09-22_16-06-06-722.jpg)
У межах вивчення ОК «Психологічна допомога дитині та сім’ї» та ОК «Психологічне консультування» студенти здійснили порівняльний аналіз діяльності психолога за різними напрямами роботи, але у різних установах – у навчальному та медичному закладах.
![Студенти поспілкувалися з практичним психологом – випускницею Університету](/sites/default/files/inline-images/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2021-09-22_21-23-51-531.jpg)
Особливості роботи практичного психолога в дошкільному навчальному закладі: циклічність роботи, яка пов’язана з навчальним процесом; клієнти – діти дошкільного віку, батьки та педагоги; робота з дітьми – психологічний супровід розвивального характеру з урахуванням провідної діяльності дошкільників; робота з батьками та педагогами – консультації, просвіта й профілактика. Діагностика застосовується до всіх учасників освітнього процесу за потребою.
![Студенти поспілкувалися з практичним психологом – випускницею Університету](/sites/default/files/inline-images/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2021-09-22_21-27-19-262.jpg)
Із урахуванням специфіки медичного закладу змінюється акцент в усіх напрямах діяльності, адже орієнтація відбуваються на клієнта, тобто на хворого, який окрім діагнозу «туберкульоз» може мати алкогольну або наркотичну залежність, ВІЛ-інфекцію або онкологічне захворювання.
На завершення заняття виконали арттерапевтичну вправу «Зайчик на пальчик», яку можна застосовувати у роботі і з дітьми, і з дорослими.
![Студенти поспілкувалися з практичним психологом – випускницею Університету](/sites/default/files/inline-images/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2021-09-22_21-23-32-049.jpg)
Людмила МАГДИСЮК,
завідувач кафедри практичної психології та психодіагностики