![](/sites/default/files/styles/width_862/public/field/image/2015928040912.jpg?itok=VIYf0gLy)
Нинішнє динамічне суспільство потребує нових підходів щодо вдосконалення змісту особистісно орієнтованої освіти, створення новітніх технологій навчання, спрямованих, зокрема, на подолання проблем у тих дітей з особливостями психофізичного розвитку, які взагалі не охоплені дошкільною та шкільною освітою. Водночас iснує потреба у виробленнi нових пiдходiв щодо їх освiти, котрі значною мiрою задовільняли б потреби їхнього розвитку, покращували процеси абiлiтацiї та реабiлiтацiї, формували адаптовану особистiстъ, сприяючи її iнтеграцiї в суспільство.
З огляду на це в рамках відзначення тижня педагогічного інституту був організований майстер-клас за участі провідного учителя Комунального закладу «Луцький НРЦ» Наталії Ройко, яка поділилась досвідом упровадження інтегрованого навчання в навчально-виховний процес дітей із вадами психофізичного розвитку, провівши інтегрований урок на тему «Ріки нашого життя».
Модератори – доктор педагогічних наук, професор Кузава І. Б. та кандидати педагогічних наук, доценти Сергеєва В. Ф. та Стасюк Л. П.
Відзначимо, що майстер-клас проходив у тісній взаємодії зі студентами 41 і 42 груп спеціальності «Початкова освіта», які вивчають курси «Основи інклюзивного навчання» та «Основи дефектології».
Ірина СИДОРУК,
заступник декана з виховної роботи педагогічного інституту
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело