Магістерська програма з медіакомунікацій – зовсім новий напрям медіаосвіти, започаткований в Україні щойно 2011 року! СНУ імені Лесі Українки – 14 навчальний заклад, який ліцензує цю магістерську програму і 2014 року оголосить перший набір! Луцьк – 9 місто в Україні (після Києва, Харкова, Запоріжжя, Луганська, Дніпропетровська, Сум, Львова, Тернополя), де готуватимуть магістрів із медіакомунікацій!
Право вступати на магістерську програму з медіакомунікацій мають бакалаври, спеціалісти і магістри будь-якого напряму підготовки. Тривалість навчання – 2 роки (4 семестри). Форма навчання – денна. Кількість ліцензованих місць – 10.
Випускники отримуватимуть кваліфікацію «Журналіст, фахівець з управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва». У кінці навчання – державна атестація у формі захисту магістерської дисертації та державний іспит із соціальних комунікацій.
Навчальний план на дві третини складається із журналістських дисциплін: журналістикознавство, історія журналістики, медіаправо, газетно-журнальне виробництво, телевиробництво, радіовиробництво, агенційна журналістика, фотожурналістика, новітні медіа, соціальні мережі, журналістське розслідування тощо. На другому курсі починаються власне магістерські дисципліни, тобто підготовка до наукової та викладацької діяльності; передбачено такі курси, як медіаорганізації, медіааудиторія, медіаосвіта, медіакультура, менеджмент діяльності ЗМІ тощо.
Магістр спеціальності «Медіакомунікації» підготовлений до виконання таких професійних функцій (згідно з Національним класифікатором України ДК 009 – 2005 «Класифікація видів економічної діяльності»):
1. Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення суспільної думки.
2. Консультування з питань комерційної діяльності та управління (консультування, надання рекомендацій та практичної допомоги суб’єктам підприємницької діяльності та державним службам у галузі зв’язків із громадськістю та обміну інформацією).
3. Діяльність у сфері радіомовлення та телебачення.
4. Діяльність інформаційних агентств.
5. Діяльність професійних організацій (розповсюдження інформації та зв’язок з громадськістю).
6. Діяльність політичних організацій (розповсюдження інформації та зв’язок з громадськістю).
7. Діяльність громадських організацій (розповсюдження інформації та зв’язок з громадськістю).
8. Діяльність у сфері мистецтва та літератури (розповсюдження інформації та зв’язок з громадськістю).
Окрім того, магістри з медіакомунікацій мають право викладання дисциплін журналістського та редакторського фаху у ВНЗ і проведення наукових досліджень у сфері соціальних комунікацій.
Конкурсний бал при вступі на спеціальність «Медіакомунікації» буде обчислюватися як сума таких показників: середній бал додатка до диплома про вищу освіту (за шкалою від 100 до 200 балів), результат вступного фахового випробування у формі творчого конкурсу (за шкалою від 0 до 30 балів), результат вступного випробування з іноземної мови (за шкалою від 0 до 20 балів), додатковий бал за активну участь у науково-дослідній роботі (за шкалою від 0 до 20 балів).
Інститут філології та журналістики СНУ імені Лесі Українки
запрошує бакалаврів, спеціалістів, магістрів
БУДЬ-ЯКОГО НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ
на навчання в магістратурі
зі спеціальності 8.18010019 «Медіакомунікації»!
Юрій ГРОМИК,
декан інституту філології та журналістики
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело