17–19 лютого на базі педагогічного інституту Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки відбувся науково-практичний семінар (з міжнародною участю) «Особливості мовленнєвих вад у дітей старшого дошкільного, молодшого шкільного віку та їх усунення».
У роботі семінару взяли участь науковці Ченстоховської академії імені Яна Длугоша (Республіка Польща), Київського університету імені Бориса Грінченка, ДНВЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Рівненського державного гуманітарного університету, Львівського національного університету імені Івана Франка, Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, працівники відділу початкового навчання та дошкільного виховання Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, заступник начальника відділу дошкільної загальної середньої та вищої освіти Управління освіти, науки та молоді Волинської ОДА, працівники обласної та міської ПМПК, а також вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів і шкіл області.
17–18 лютого луцькі педагоги базового дошкільного навчального закладу № 5 «Пізнайко» провели майстер-класи.
19 лютого семінар відбувався за трьома напрямами: «Актуальні проблеми колекційної освіти», «Сучасні підходи до організації колекційної роботи з дітьми-логопатами», «Застосування інноваційних технологій в роботі з дітьми, що мають вади мовлення».
Неабиякий інтерес викликав виступ кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки Національної академії наук України Юлії Рібцун, старшого викладача кафедри педагогіки Ірини Брушневської, консультанта-вчителя-логопеда Волинської ОПМПК Лесі Козак, вчителя-логопеда Луцької гімназії № 4 імені Модеста Левицького Вікторії Коць, вчителя-логопеда ДНЗ № 9 Лесі Сак і т. д.
Науково-практичний семінар засвідчив актуальність і необхідність подальших досліджень проблеми мовленнєвих порушень дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, осучаснення шляхів корекційно-відновлювальної роботи.
Педагогічний інститут
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело