![](/sites/default/files/styles/width_862/public/field/image/dsc_6360.jpg?itok=JckufqTn)
Сьогодні в інституті іноземної філології за участю Маріон Рікен відбувся воркшоп на тему «Як може університет заробити гроші?». Вона повідомила, що основним джерелом фінансування університету все-таки залишається держава, проте цих грошей завжди мало для повноцінного функціонування закладу. Тож університет повинен сам шукати джерела фінансування.
Гостя з Німеччини розповіла волинським колегам, звідки їхній університет отримує фінансування і як розпоряджається цими коштами. Для прикладу Маріон Рікен навела ось таке: «В нас є державна програма, яка фінансує дослідження, зокрема науку. В Німеччині спостерігається старіння населення, тобто зростає чисельність людей пенсійного віку. І якщо ми подамо заявку на дослідження цієї теми, то, можливо, отримаємо на це фінансування від держави». Ще одним важливим моментом може стати онлайн-навчання, але для цього необхідно гроші на покращення інфраструктури.
Також німецький виш активно співпрацює з бізнес-структурами міста, які ставлять нагальні питання для компетентного вирішення.
«Загалом же, щоб отримати спонсорську допомогу, університет повинен себе гарно презентувати, зокрема високим рівнем професійності», – наголосила доктор Маріон Рікен.
Нагадаємо, що впродовж трьох днів (16–18 вересня) у Лесиному виші перебувала делегація з університету Фехта на чолі з доктором Маріон Рікен. За участю гостей проходили воркшопи, які мали на меті ввести і теоретично обумовити проектоорієнтоване навчання/проблемнобазоване навчання (POPBL) як актуальну форму навчання й учіння для сприяння вищепоставлених цілей Болонського процесу – employability (здатність працевлаштування) та особливо citizenship (активна громадянська позиція) – на основі власного досвіду в університеті Фехта (реферат-імпульс університет Фехта), разом обговорити теоретичне впровадження та розвинути ці дидактичні прийоми в університеті Фехта.
Вл. інф.
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело