![](/sites/default/files/styles/width_862/public/field/image/do_fn.jpg?itok=qOUS45Wf)
14–17 травня у педагогічному інституті були проведені заходи в рамках Фестивалю науки. Розпочалося все з пленарного засідання, де виступили професор І.Смолюк, доценти А. Філіпенко («Проблеми організації ступеневої екологічної освіти з позиції сталого розвитку суспільства»), В. Петрович («Торгівля людьми як глобальна соціальна проблема сучасності»), старші викладачі Н. Алендарь («Соціальна адаптація учнів 9–11 класів у навчально-виховному середовищі сільських загальноосвітніх шкіл»), З. Мацюк («Образ дитини в західнополіській фразеології»), Н. Семенова («Формування здорової особистості дитини шостого року життя у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї»), докторант Л. Данильчук («Соціальна профілактика торгівлі людьми засобами ІКТ: результати моніторингу діяльності закладів освіти та соціальних служб»).
Працювали секційні засідання в рамках студентської конференції «Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень», а також зазначені у плані Фестивалю науки (секції з питань педагогіки дошкільної та початкової освіти, соціальної педагогіки).
16 травня були проведені такі круглі столи: «Напрями співпраці педагогічного інституту СНУ імені Лесі Українки та ВІППО» (відповідальна – доцент Т. Остапйовська); «Сучасні підходи до засвоєння рідної мови в початковій школі та в дошкільному закладі» (відповідальний – старший викладач С. Терпелюк); «Науково-методичні основи формування професіоналізму знань викладача ВНЗ» (відповідальна – доцент Л. Корміна); «Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в умовах інклюзивного навчання» (відповідальна – доцент І. Кузава).
Кафедрою соціальної педагогіки та педагогіки вищої школи проведено науково-методичний семінар викладачів «Сучасні парадигми підготовки фахівця у ВНЗ» (керівник – кандидат педагогічних наук, доцент О. Бєлкіна-Ковальчук).
Після завершення усіх заходів оголошені кращі доповіді, висловлена подяка всім учасникам.
Ірина МЕЛЬНИК,
доцент, куратор НТАіС педагогічного інституту
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело