![](/sites/default/files/styles/width_862/public/field/image/12400657_1033810483378142_1430812810865110688_n.jpg?itok=OrXKsaqi)
На кафедрі вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки відбувся семінар, під час якого було представлено новий дослідницький проект усеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі». Проект започаткований Інститутом модернізації змісту освіти МОН України спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, а представила його колегам керівник експерименту, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Оленою Гриб’юк.
У подальшому робота науково-практичного семінару була побудована за такими напрямами :
- варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу;
- використання систем комп’ютерної математики в наукових дослідженнях та освіті;
- методика навчання математики й інформатики у вищій школі;
- програмне забезпечення дистанційного навчання;
- інформаційно-комунікаційні технології та середовища для професійного навчання.
Викладачі кафедри вищої математики та інформатики СНУ імені Лесі Українки активно долучилися до роботи у відповідних секціях семінару з власними доповідями. Зокрема, Світлана Яцюк, кандидат педагогічних наук, доцент, виголосила доповідь на тему «Методика побудови навчальної системи з дисципліни “Інформатика” з використанням штучних нейронних мереж для студентів економічного напрямку»; Лариса Ройко, кандидат педагогічних наук, доцент, – «Професійна спрямованість курсу “Вища математика”, що викладається студентам економічних спеціальностей»; Анатолій Федонюк, кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри вищої математики та інформатики, – «Математичні та фізичні підходи в моделюванні соціальних мереж»; Микола Головін, кандидат фізико-математичних наук, доцент, – «Методика навчання інформатики в контексті трикомпонентної моделі пам’яті»; Тетяна Мамчич, кандидат фізико-математичних наук, доцент, – «Програми з обробки даних як ресурс розвитку навчальних курсів та наукових досліджень»; Валентин Собчук, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри диференціальних рівнянь та математичної фізики, – «Бюджетування як технологія моделювання процесів на виробничих підприємствах»; Інна Микитюк, кандидат фізико-математичних наук, доцент, – «Формування математичної компетентності студентів економічного профілю у процесі навчання курсу “Вища математика”»; Валентина Юнчик, аспірант Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, – «Система GeoGebra як засіб формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів математики»; Ірина Світницька, здобувач кафедри вищої математики та інформатики СНУ імені Лесі Українки, – «Науково-методичні засади використання інформаційних технологій під час навчання математичних дисциплін»; Тамара Миронюк, старший викладач, – «Організація самостійної роботи студентів у процесі навчання вищої математики»; Богдан Антонюк, старший викладач, – «Математична модель поширення двох інформаційних потоків на обмежений соціум»; Лілія Миронюк, кандидат фізико-математичних наук, доцент, – «Математичні моделі міжнародних відносин»; Ярослав Мамчич, старший викладач, – «Застосування непараметричних критеріїв перевірки статистичних гіпотез у психолого-педагогічних дослідженнях».
Завдяки зусиллям організаторів заходу створено доброзичливу атмосферу для проведення ґрунтовних наукових дискусій у контексті прийняття компромісних рішень науково-практичного семінару, що пройшов на високому науково-методичному й організаційному рівні.
Ірина СВІТНИЦЬКА,
здобувач кафедри вищої математики та інформатики
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело