23 жовтня відбулося засідання кафедри підприємництва і маркетингу, на якому обговорили та затвердили навчальний план й ОПП підготовки бакалавра із галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».
На засіданні виступила гарант освітньої програми Тетяна Данилюк. Вона повідомила результати громадського обговорення проєкту навчального плану щодо змісту обраної освітньо-професійної програми і про особливості навчального плану. Також сформовано перелік зауважень і пропозицій стейкхолдерів і проаналізовано анкетні дані. Із урахуванням інтересів останніх ухвалено низку конструктивних пропозицій щодо переліку дисциплін навчального плану. Рекомендовано скоригувати назви дисциплін циклу вільного вибору та внести їх у навчальний план і відобразити в структурно-логічній схемі освітньо-професійної програми «Маркетинг».
Також виступили декан факультету економіки та управління Наталія Коленда та завідувач кафедри підприємництва і маркетингу Оксана Полінкевич, які зазначили, що варто враховувати нові підходи до формування сучасного фахівця з маркетингу, щоб забезпечить їхню якісну підготовку.
На засіданні ухвалили висловлені пропозиції та побажання стейкхолдерів.
Кафедра підприємництва і маркетингу