9 жовтня викладачі та студенти кафедри туризму та готельного господарства поспілкувалися з начальником управління туризму та промоції м. Луцьк Катериною Теліпською.
Під час зустрічі було розкрито низку питань щодо туризму, а саме «Для чого Луцьку туристи?». Наголошено на важливості ролі суміжних галузей з туризмом, яких налічується понад 50.
У період із 2011–2016 рр. у розвитку туристичної галузі м. Луцька відбулися позитивні зміни: відвідання історико-культурного заповідника зросло утричі; туристичний збір – у чотири рази; відвідування ЦТІ збільшилось удесятеро; зросла значимість м. Луцька на національному ринку як туристичної дестинації.
За словами Катерини Теліпської, для успішного функціонування туристичної галузі необхідні інвестиції, розміром в 1 млн грн щороку.
Управління туризму та промоції м. Луцьк вже зробило перші кроки для покращення розвитку туризму в місті. Зокрема провело заходи щодо формування туристичного бренду міста (у 2012 р. було організовано конкурс туристичного логотипу міста; обрано слоган – «Луцьк – приємне відкриття»), створено Центр туристичної інформації (у 2012 р.); видається промоційна література; почався процес запровадження туристичного ознакування (з 2013 р. і по цей день діє 21 інформаційний борд, близько 20 вказівників, оглядовий майданчик; розпочато процес розробки програми QR-кодування у співпраці з кафедрою туризму та готельного господарства СНУ імені Лесі Українки).
Особливої уваги заслуговують рекламні заходи управління: участь у національних та міжнародних виставках, створення промороликів, перехресний маркетинг з іншими містами, промоційні статті в туристичних виданнях тощо.
Основними туристичними темами міста залишаються: подієвий туризм, нові об’єкти туристичного інтересу, водні ресурси міста, регіональна кухня та паломництво.
Серед заходів та об’єктів, які найбільше приваблюють туристів вирізняються: фестивалі «Ніч у Луцькому Замку», «Бандерштат», «Lutsk Food Fest»; міські екскурсії на «Волинянці»; луцькі підземелля, театралізовані екскурсії; сплав р. Стир; паломницький туризм; луцький кликун (діє з 2015 р.) та медові крамнички міста. Інноваційні проекти Луцька – мобільний додаток міста та «Луцьк в 3D».
Зусиллями управління туризму та промоції м. Луцьк у 2014 р. було створено Туристичний альянс Луцька, що об’єднує готелі, заклади харчування, транспорт та інші заклади підприємства інфраструктури. Зараз ведеться активна робота із залучення нових учасників.
Наприкінці зустрічі студенти та викладачі поставили актуальні питання щодо туристичного розвитку м. Луцька. Серед них: міжнародна співпраця, доля «Старого ринку», розбудова прибережної зони річки Стир, географія туристів, які відвідують Луцьк, реклама у історичному центрі міста; залучення студентських ресурсів та ін.
Основний акцент під час зустрічі було зроблено на позиціонуванні туристичного продукту обласного центру на національному ринку та залученні громади міста до туристичного розвитку.
Алла ПОТАПОВА,
заступник декана з виховної роботи
географічного факультету
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело