![](/sites/default/files/styles/width_862/public/field/image/img_20170828_102822.jpg?itok=r3KOLJEv)
28 серпня відбулася щорічна серпнева конференція педагогічних працівників Рожищенського району. У ній взяла участь декан педагогічного факультету СНУ імені Лесі Українки доктор педагогічних наук, професор Анна Лякішева.
На конференції акцент було зроблено на впровадженні освітньої реформи на місцях, викликах і проблемах сучасної освіти. Йшлося про те, як підвищити якість освітніх послуг, як впровадити вимоги центральної влади на місцях, покращення допоміжної інвентарної складової тощо.
Під час конференції визначили такі пріоритетні напрями розвитку системи освіти Рожищенського району на 2017/2018 навчальний рік, зокрема:
– у дошкільній освіті на:
1) збереження і розширення мережі дошкільних навчальних закладів, відкриття додаткових груп у тих ДНЗ, де наявні черги у навчальний заклад;
2) зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів;
3) поліпшення якості дошкільної освіти через розроблення механізму, що забезпечує її сталий інноваційний розвиток;
4) забезпечення збереження та зміцнення здоров’я дітей з раннього дитинства.
5) пошук нових форм спільної роботи з батьками;
– у загальній середній освіті на:
1) удосконалення мережі загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до потреб населення з урахуванням демографічної ситуації;
2) проведення оптимізації (модернізації) мережі загальноосвітніх навчальних закладів району з урахуванням вимог часу;
3) забезпечення інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов для їх навчання в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
4) забезпечення системного підвищення якості освіти;
5) створення оптимальних умов для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення здоров’я;
6) формування національно свідомого громадянина України;
7) покращення надання якості освітніх послуг;
8) забезпечення якості та доступності психологічних послуг для всіх учасників навчально-виховного процесу;
9) підвищення якості навчально-виховного процесу, забезпечення його спрямованості на успішну адаптацію дитини в соціумі та застосування на практиці здобутих знань із різних навчальних предметів шляхом впровадження компетентнісного і діяльнісного підходів;
10) розширення партнерських зв’язків з науковими установами, вищими навчальними закладами з метою залучення наукового потенціалу до роботи з обдарованою молоддю;
– в управлінський діяльності та науково-методичній роботі:
1) забезпечення подальшого методичного супроводу та розширення кола суб'єктів інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в закладах освіти району;
2) створення оптимальних умов для якісного професійного розвитку педагогічних кадрів району в міжатестаційний період;
3) удосконалення організаційно-методичних механізмів пошуку, виявлення та підтримки творчо працюючих педагогів та підготовки їх до участі у фахових конкурсах;
4) забезпечення поширення передового педагогічного досвіду учителів, закладів освіти району через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали, збірники та буклети, тиражування дисків.
Педагогічний факультет
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело