З 29 квітня по 14 травня 2017 р. на факультеті міжнародних відносин СНУ імені Лесі Українки відбулися короткострокові навчальні програми «Весняна школа піару, аналітики та промоуції», яка є проектом кафедри міжнародних комунікацій та політичного аналізу, та «Весняна школа міжнародних відносин і регіональних студій», організована кафедрою країноїзнавства та міжнародних відносин.
Мета проекту – поглиблення знань школярів старших класів щодо проблем міжнародних комунікацій, міжнародних інформаційних відносин, зв’язків із громадськістю, реклами в політиці та економці, міжнародній журналістиці, роботі в соціальних мережах, прес-службах, аналітичних центрах.
У проекті взяли участь школярі 10–11 класів і студенти перших курсів.
Під час навчання відбувалися семінари, лекції, практичні заняття з використанням мультимедійних та інтерактивних засобів. Теоретичне навчання поєднувалося з практичними завданнями для кращого сприйняття та засвоєння нових знань.
Учні та студенти обговорили проблеми роботи з інформацією, паблік рилейшнз та використання чорного та білого піару, іміджмейкінгу та способів формування іміджу компанії, захисту персональних даних у соціальних мережах, маркетингу та реклами у Facebook, створення та реалізація рекламної кампанії, рекламних креативів копірайтера, міжнародної реклами і нових медіа та соціальних комунікацій. Також слухачі розмірковували на теми особливостей розвитку країн Балтії, досвід і перспективи реформування в Україні виборчих систем, міжнародної ввічливості, зовнішнього вигляду політика і дипломата як запоруки успіху в роботі.
Перших наших випускників мало, але ми дуже сподіваємося на подальшу співпрацю та нових слухачів!
Назарій ШУЛЯК,
студент ІІІ курсу спеціальності «Міжнародна інформація»
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело