![геофак](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-04/IMG_20230331_113407.jpg?itok=DQ9nbtFT)
31 березня на кафедрі економічної та соціальної географії відбувся семінар «Географія, економіка в контексті реформування шкільної освіти», який об’єднав науковців, практиків і студентів бакалаврів та магістрів спеціальності 014 Середня освіта (Географія).
![геофак](/sites/default/files/inline-images/IMG_20230331_114206.jpg)
![геофак](/sites/default/files/inline-images/IMG_20230331_124254.jpg)
На заході обговорили відповідні компетентності, програмні результати навчання, особливості освітньо-професійних програм і розглянули такі програми експериментів, як-от: «Природничі науки», «Довкілля», «Пізнаємо природу».
![геофак](/sites/default/files/inline-images/IMG_20230331_114840.jpg)
![геофак](/sites/default/files/inline-images/IMG_20230331_114520.jpg)
Старший вчитель географії першої категорії Луцького ліцею № 1 Анжела Сміян ознайомила присутніх із пілотним проєктом, за яким навчає учнів 5 та 6 класів; представила підручники та робочі зошити за експериментальною програмою Д. Біди, Т. Гільберг і Я. Колісник; розповіла про переваги програми та послідовність вивчення від адаптаційного (молодша школа) до інтегрованих курсів (5, 6 класи) і до предмета «Географія» (з 7 класу). Також Анжела Геннадіївна поділилася практичним досвідом роботи з авторами програм, оцінювання учнів, спілкування з батьками та розробкою власних доробків.
![геофак](/sites/default/files/inline-images/IMG_20230331_113419.jpg)
![геофак](/sites/default/files/inline-images/IMG_20230331_114844.jpg)
Захід пройшов у дружній атмосфері. Викладачі отримали відповіді на свої запитання, студенти – спрямування для проходження педагогічної практики у школах міста.
Алла ПОТАПОВА,
доцент кафедри економічної
та соціальної географії