![журналістика](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-03/photo_2023-03-23_13-39-43.jpg?itok=QaGiqA8y)
23 березня відбувся онлайн-майстер-клас про журналістику рішень. Досвідом роботи поділилися Марія Смик і Марина Смагіна, редакторки суспільно-політичного інтернет-видання «Рубрика». Майстер-клас відвідали здобувачі освіти бакалавра та магістра журналістики Волинського національного університету імені Лесі Українки.
![журналістика](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-03-23_13-39-44%20%284%29.jpg)
Спікерки наголосили, що українське видання «Рубрика» стало частиною першої когорти європейських ньюзрумів, які займаються розвитком журналістики рішень. Нині ЗМІ підкріплює свою позицію як провідне медіа з журналістики рішень у Європі.
![журналістика](/sites/default/files/inline-images/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2023-03-23_12-28-36-693.jpg)
Аудиторія, на яку був розрахований майстер-клас, дізналася про головні правила та лайфгаки підходу Solutions Journalism, його форми та формати, можливості й перспективи.
![журналістика](/sites/default/files/inline-images/%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_viber_2023-03-23_12-28-37-718.jpg)
Студенти так прокоментували свою участь у заході:
Поліна Заболотна: «Я знала про журналістику рішень раніше, читала матеріали від “Рубрикиˮ, але не вдавалася в деталі цього підходу роботи з інформацією. Завдяки майстер-класу мені вдалося дізнатися багато нового. Спікерки докладно пояснили, як працює журналістика рішень, і розповіли про переваги та недоліки такого висвітлення проблем. Особливо зацікавив досвід редакторок у роботі на воєнну тематику в форматі журналістики рішень. Тепер мені цікаво самій спробувати попрацювати з таким підходом і показати розв’язок актуальної проблеми».
Діана Костюк: «Це був дуже цікавий майстер-клас. Раніше у своїй роботі я не використовувала підходи журналістики рішень, але неодноразово стежила за інформацією про грантові медіапроєкти у форматі Solutions Journalism. Під час зустрічі вдалося докладно розібрати компоненти цього підходу. Спікерки все доступно пояснили своїй аудиторії. Головне – це розбір великої кількості кейсів, а не “суха” теорія. Склалося чітке уявлення, як показувати медіаспоживачам інший вихід із ситуації, ніж той, що лежить на поверхні».
Артак АЛОЯН,
магістрант журналістики
Фото надані учасниками майстер-класу