14–15 березня на факультеті історії, політології та національної безпеки відбувся науково-методичний семінар «Методика навчання історії в школі: пріоритети і сучасні виклики». У заході взяли участь науково-педагогічні працівники, студенти та вчителі.
Тетяна Моренчук поділилася досвідом навчання історії та правознавства; Лілія Сосницька закцентувала увагу на проблемі синхронізації курсів історії України та всесвітньої історії; викладачі факультету Володимир Пришляк, Наталя Кінд-Войтюк, Ганна Хлібовська обговорили проблеми змін у програмах шкільної історії 2022 р. та сучасні технології навчання історії.
Світлана Шульга та Ганна Хлібовська представили ОПП спеціальності 014 Середня освіта (Історія) й організували їх обговорення. У дискусії взяли участь учителі шкіл Луцької громади. Інна Сидорчук наголосила на потребі уведення до ОПП питань інклюзії, а також звернула увагу на забезпечення вивчення курсу «Громадянська освіта».
Учителі, які проводять педагогічну практику на базах практик, закцентували увагу на організації практики та формуванні практичних навичок здобувачів вищої освіти. Так, Ніна Василенко виклала свій погляд на профілізацію навчання та поділилася досвідом педагогічної та навчальної роботи в профільному класі. Цікавим для учасників семінару став виступ Сергія Гаврилюка – вчителя історії Дубенського ліцею, студента-заочника, який паралельно з педагогічною роботою здобуває вищу освіту.
Дякуємо учасникам зустрічі за активну участь і плідну дискусію.
Світлана ШУЛЬГА,
доцент кафедри всесвітньої історії,
кандидат історичних наук