![психологи](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-02/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%20%281%290000.jpg?itok=SKZHgalo)
На кафедрі педагогічної та вікової психології вже стали традиційними зустрічі зі стейкхолдерами та здобувачами освіти, які дають змогу враховувати зміни й інноваційні пропозиції для включення окремих тем або ОК у навчальні плани ОПП «Магістр» і «Бакалавр».
Обговорення навчальних планів відбулося за участі представників баз практик й експериментальних майданчиків кафедри педагогічної та вікової психології – Волинського обласного будинку дитини для дітей з ураженнями ЦНС, Навчально-реабілітаційного центру та НВК ЗОШ І–ІІІ ступенів № 20 м. Луцька.
Обговорення результатів моніторингу засвідчило, що ОПП «Психологія» першого та другого рівнів отримали схвальну оцінку і здобувачів вищої освіти, і стейкхолдерів, однак, як наголосила директор будинку дитини Тетяна Віговська, варто при читанні ОК «Перинатальна психологія та післяпологові депресивні стани» включити питання, які стосуються основних тератогенів, зокрема спектру порушень фетального алкогольного синдрому, оскільки кафедра і будинок дитини тривалий час співпрацюють із американськими дослідниками з програм розвитку дітей та запобігання вродженим вадам й «ОМНІ-мережею для дітей».
Директор ЗОШ № 20 Валентин Коляно звернув увагу на важливості ОК, який би стосувався безпечності освітнього середовища у наш непростий час.
![психологи](/sites/default/files/inline-images/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE-Word-_3_.jpg)
Як наголосила психолог Навчально-реабілітаційного центру Ніна Костючик, важливо включити у навчальний план ОК практичне спрямування, яке було би корисне у реабілітаційній роботі, зокрема медитативний аутотренінг.
Результати моніторингу, висловлені побажання та рекомендації будуть враховані при оновленні ОПП, а також внесенні змін до навчальних планів підготовки фахівців за відповідними освітніми програмами.
Плідна співпраця зі стейкхолдерами – запорука успішної професійної підготовки майбутніх психологів.
Дарія ГОШОВСЬКА,
кандидат психологічних наук,
доцент кафедри педагогічної
та вікової психології