![історики](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-02/3.png?itok=mlh10qcA)
7 лютого відбувся методичний семінар «Візуалізація в підручниках історії як засіб організації змісту історичної освіти». Його організатори – Департамент освіти Луцької міської ради, Центр професійного розвитку педагогічних працівників, Комунальний заклад загальної середньої освіти «Луцький ліцей № 11 Луцької міської ради».
У роботі семінару взяли участь учителі міста, гаранти освітньо-професійних програм «Середня освіта. Історія, правознавство» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів ВНУ імені Лесі Українки Ганна Хлібовська та Світлана Шульга.
![історики](/sites/default/files/inline-images/4_8.png)
Під час роботи семінару обговорено такі питання:
1. «Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії. Роль та їхнє значення в організації освітнього процесу» (доповідала консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Жанна Малюк).
2. «Візуальний контент у підручниках “Вступ до історії України та громадянської освітиˮ (5 клас, НУШ), “Історія України. Всесвітня історія” (6 клас, НУШ)» (доповідала учителька історії Луцького ліцею № 11 Марія Крижановська).
3. «Робочий зошит з історії як засіб управління самостійною роботою учнівства» (доповідала кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії ВНУ імені Лесі Українки Ганна Хлібовська).
Практичний складник семінару включав проведення Марією Крижановською майстер-класу «Застосування скетчноутингу для візуалізації ідей на уроках історії. Онлайн-сервіси для створення: інтерактивних вправ; ребусів; кросвордів».
Під час обговорення означених тем ішлося також про сучасні тенденції в розвитку шкільної історичної освіти та їхнє відображення в освітньо-професійних програмах ВНУ імені Лесі Українки.
Факультет історії, політології
та національної безпеки