Програма «Подвійний диплом»вимагає від партнерів спільних зусиль не тільки на етапі її розробки та запровадження, а й під час реалізації, зокрема з потребою її постійного розвитку, просування, моніторингу ринку праці й працевлаштування випускників, проходження процедур зовнішнього забезпечення якості тощо.
В умовах карантинних обмежень кафедра фітнесу та циклічних видів спорту спільно з кафедрою теорії фізичного виховання та рекреації щотижня проводять онлайн-зустрічі з в. о. декана факультету наук про здоров’я Природничо-гуманітарного університету імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща) Леоном Рак.
Про переваги спільних програм розповідає завідувач кафедри фітнесу та циклічних видів спорту, доцент Світлана Індика: «У межах угоди про співпрацю між двома закладами розроблено протокол погодження програми “Подвійний диплом” щодо умов навчання студентів за інтегрованими навчальними програмами, який передбачає синхронізацію навчальних планів за освітніми ступенями бакалавра та магістра. Програма безкоштовна. Це дає нашим студентам змогу одночасно навчатись у ВНУ імені Лесі Українки й університеті імені Яна Длугоша й отримати два дипломи: українського державного зразка та європейського зразка одного із запропонованих закордонних партнерських закладів вищої освіти за спільною або спорідненою освітньою програмою. Навчатися за цією програмою можуть студенти спеціальності 014 “Середня освіта (Фізична культура)”. Отримані після закінчення навчання дипломи створюють для випускників факультету фізичної культури, спорту та здоров’я ВНУ імені Лесі Українки значні конкурентні переваги на ринку праці не тільки в Україні, а й в країнах Європейського Союзу».
Своїми враженнями ділиться завідувач кафедри теорії фізичного виховання та рекреації, професор Наталія Бєлікова: «Такі конструктивні засідання важливі для узгодження особливостей навчання наших студентів у польському університеті в умовах дистанційного навчання!»
Успішні спільні програми за участі іноземних закладів вищої освіти – це, передусім, результат поєднання сильних сторін освітньої та дослідницької діяльності партнерів. Такі програми дають змогу підвищити якість освітніх послуг; поглибити міжнародну співпрацю ЗВО; отримати доступ до бази знань партнера та його дослідницьких мереж; розширити цільову аудиторію студентів; збільшити прибуток університету за рахунок залучення іноземних студентів; покращити можливості працевлаштування випускників. Усе це сприяє покращенню репутації та зміцненню позицій закладу вищої освіти на національному та міжнародному рівнях.
Факультет фізичної культури,
спорту та здоров’я