За підтримки ГО «Інститут економічних та еколого-енергетичних досліджень» за авторства викладачів кафедри економіки, підприємництва та маркетингу – професора Костянтина Павлова, доцента Алли Лялюк, професора Олени Павлової вийшов друком підручник «Маркетинг: теорія і практика».
У виданні розкрито сутність маркетингу; висвітлено процес функціонування маркетингової інформаційної системи; описано чинники, які визначають купівельну поведінку споживачів; багато уваги приділено маркетинговій стратегії товару; схарактеризовано цінові методи конкуренції, елементи просування; розкрито суть рекламної діяльності підприємства; охоплено питання, пов’язані з маркетинговою політикою збуту й логістикою; розглянуто окремі маркетингові стратегії в загальній концепції управління підприємством; розв’язано питання, пов’язані із розробкою маркетингового плану на підприємстві.
Рекомендовано студентам спеціальностей 075 Маркетинг, 071 Облік і оподаткування, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 051 Економіка.
Костянтин ПАВЛОВ,
доктор економічних наук,
професор кафедри економіки,
підприємництва та маркетингу