![Партизан](/sites/default/files/styles/width_862/public/2024-06/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE_3.jpg?itok=p6lTipha)
У рамках освітнього компоненту «Фармацевтичний менеджмент та маркетинг» студенти Фарм-45 разом із викладачами кафедри фармації та фармакології медичного факультету ВНУ імені Лесі Українки 29.05.2024 р. відвідали маркетингову креативну агенцію Partyzan anagency у Луцьку.
Директор з маркетингу агенції Микола Жичук ознайомив студентів з напрямками, над якими працює компанія – брендинг, маркетинг стратегія, аудит та просування, а також розповів як власне народжуються бренди в стінах агенції.
![Партизан](/sites/default/files/inline-images/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE_1.jpg)
До заходу долучилась Інна Шергей, регіональний директор ТзОВ «Подорожник», яка поділилась інформацією, як працює фармацевтичний маркетинг цієї аптечної мережі.
Студенти підготували доповіді про історію розвитку, логотипи, оригінальні препарати лідерів з виробництва лікарських засобів в Україні (ФК «Фармак», ФК «Дарниця», Корпорація «Артеріум», «Юрія-Фарм» та ін.).
![Партизан](/sites/default/files/inline-images/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE_2%20%281%29.jpg)
Було цікаво та пізнавально!
Дякуємо Миколі Жичуку, який поділився зі студентами своїми знаннями, кейсами, інсайтами та Інні Шергей, яка вкотре підтримуєте розвиток фармацевтичного навчального процесу у нашому університеті!
![Партизан](/sites/default/files/inline-images/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE_4_1.jpg)