![Зустріч](/sites/default/files/styles/width_862/public/2021-03/159728450_3822502284495746_379478363676279667_n.jpg?itok=w4V6q6BS)
У перші дні березня на факультеті міжнародних відносин із публічною лекцією виступив Олександр Кузьмич. Організатор заходу – кафедра міжнародних комунікацій та політичного аналізу.
Олександр Кузьмич – засновник маркетингової агенції «Moloko Agency», випускник спеціальності «Міжнародна інформація» 2011 р. Він розповів студентам про особливості інформаційно-аналітичної та творчої діяльності в рекламній комунікації; створення й оновлення брендів, позиціонування, логотипи та фірмові стилі; реалізацію креативної рекламної кампанії; Digital і SMM стратегію; ідеї й активацію, ведення соціальних мереж; зйомку креативних роликів і фотосесій.
![зустріч](/sites/default/files/inline-images/159798412_3822502497829058_2025230185210757116_o.jpg)
Олександр Кузьмич також поділився досвідом кар’єрного зростання в галузі, розповів про специфіку фаху та відповів на численні запитання студентів.
Факультет міжнародних відносин
Довідково
«Moloko Agency» – маркетингова агенція, команда маркетологів, дизайнерів і розробників, які зібралися разом, щоб змінити цей світ на краще. Створюють маркетингові стратегії, бренди та рекламу. Пропонують рішення для компаній малого та середнього бізнесу.