![маркетинг](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-10/%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D1%80_%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%28%D0%B7%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D1%87%2024.10%29.jpg?itok=FAK1N0b1)
24 жовтня 2023 р. на кафедрі маркетингу відбулося громадське обговорення проєкту освітньої програми «Логістика», а також оновленого навчального плану й ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 Маркетинг. В офлайн-заході взяла участь декан факультету економіки та управління Тетяна Данилюк.
Свої зауваження та пропозиції щодо змісту, форм і методів навчання за освітніми програмами висловив представник стейкхолдерів – співзасновник та директор ТОВ «ТР.Е.К.» Олександр Рикальський.
Керівник проєктної групи, професор кафедри маркетингу Віталій Рейкін закцентував увагу присутніх на актуальності логістичної діяльності, оскільки існує специфіка транскордонного розташування регіону в контексті безпекових викликів і загроз в умовах невизначеності й підвищених ризиків. Це зумовлює підвищений попит із боку суб’єктів господарювання на оптимізацію регіональних транспортних потоків, розміщення складських центрів і транзитних баз. Тому основа ОП «Логістика» – міждисциплінарний підхід та встановлення партнерства роботодавців і здобувачів освіти з метою набуття останніми практичного досвіду та їхня адаптації до умов реальної ринкової діяльності.
Загалом, позитивно оцінивши теоретичне та практичне наповнення освітньої програми «Логістика», Олександр Рикальський зазначив, що доцільно ввести освітню компоненту інформаційного спрямування, яка б доповнювала практичні навички майбутніх здобувачів вищої освіти.
Олександр Рикальський зауважив, що фахівцям із маркетингу важливо знати й уміти застосовувати методи комплексної оцінки стану та розвитку інфраструктурного комплексу товарного ринку, його відповідності вимогам сучасної ринкової економіки. Гарант ОП «Маркетинг» Алла Лялюк зазначила, що для посилення фахових компетентностей варто ввести освітню компоненту, яка б дала змогу виробити навички залучення й утримання клієнтів із використанням усіх доступних цифрових засобів, зокрема уміти вибудовувати digital-стратегію та застосовувати такий її інструмент як таргетинг.
Віталій РЕЙКІН,
професор кафедри маркетингу