![економісти](/sites/default/files/styles/width_862/public/2023-05/0-02-05-7621a0fa5fc7ec5c756e8024cbd71ea9f889285b26017eb11d9c1c3496d13b71_eb0ccb74504dc36f.jpg?itok=3a1L9Fz0)
Формування практичних навичок і компетенцій – одне з пріоритетних завдань у підготовці фахівців із менеджменту, яке визначили й упроваджують викладачі кафедри менеджменту та адміністрування разом із нашими стейкхолдерами-роботодавцями.
3 травня 2023 року відбулося чергове планове заняття на ТзОВ «Агротехніка» – підприємстві, з яким ми активно співпрацюємо. Інтерактивну лекцію на тему «Особливості роботи служби персоналу в сучасних умовах» із ОК «Менеджмент персоналу» для студентів ІІ курсу спеціальності 073 Менеджмент провели Світлана Найчук – заступник голови наглядової ради з питань управління персоналу АПГ «Пан Курчак», Олена Фонотова – начальник відділу управління персоналу та автоматизації бізнес процесів, Оксана Теодорович – помічник керівника ТзОВ «Агротехніка».
![економісти](/sites/default/files/inline-images/clipboard_image_ef14287a36987a7c.jpg)
Фахівці підприємства докладно розповіли про сучасні актуальні аспекти роботи з персоналом, ознайомили студентів із внутрішніми нормативними документами, пояснили як працюють визначені в них норми та правила.
Найбільше студентів зацікавила інформація про вимоги до працівників і можливості для їхнього розвитку, які надає ТзОВ «Агротехніка», підходи до відбору претендентів на вакантні посади.
![економісти](/sites/default/files/inline-images/0-02-05-6b1ae78fe098f7c474e3df325bf391d67afdc91fc00f451a67ecd659f208c4cf_14a19200ede66f63.jpg)
Отримані знання важливі і для викладача, оскільки дають змогу доповнювати та поглиблювати змістовне наповнення тем ОК «Менеджмент персоналу» сучасними техніками й інструментами.
Ми щиро вдячні нашим партнерам за ретельно підготовлене, цікаво та змістовно проведене заняття!
Лариса ЧЕРЧИК,
завідувач кафедри менеджменту
та адміністрування, професор