На факультеті міжнародних відносин відбувся цикл публічних лекцій.
24 березня студенти прослухали лекцію Анастасії Шум на тему антикорупції.
28 березня з публічною онлайн-лекцією «Сильний, але не всесильний президент: як працює система стримувань і противаг у США» перед студентами та викладачами виступив голова Центру спільних дій Олег Рибачук, громадський і державний діяч, колишній голова секретаріату президента Віктора Ющенка та перший віце-прем’єр-міністр з питань євроінтеграції. Під час заходу відбулася дискусія про інститут президента в США, американську систему балансу влад, чому інші президентські республіки в світі тяжіють до авторитаризму та чи може американська система запрацювати в Україні.
29 березня з ініціативи доцента кафедри міжнародних комунікацій та політичного аналізу Сергія Федонюка відбулася публічна лекція для студентів ОПП «Міжнародна інформація та суспільні комунікації» Лєшека Чаплі – засновника і голови Хелмської торгової палати. Під час заходу Лєшек Чапля порушив питання мотиваційного підґрунтя у сфері транскордонного співробітництва й міжнародної співпраці. Студенти отримали системне розуміння принципів і механізмів міжнародної взаємодії громадянських суспільств та перспективи реалізації для української молоді.
Того ж дня на запрошення завідувача кафедри міжнародних економічних відносин та управління проєктами, гаранта бакалаврської ОПП «Міжнародний бізнес», професора Андрія Бояра у межах дисципліни «Мікро- та макроекономічні основи міжнародного бізнесу» відбулася публічна лекція WW директора з продажів компанії ATLAS MAGNETICS (США) Дмитра Ульянова. На ній були присутні студенти магістерської ОПП «Міжнародні економічні відносини» та бакалаврських ОПП «Міжнародний бізнес», «Регіональна безпека» і «Міжнародні відносини», а також викладачі зазначених ОПП. Під час заняття йшлося про чинники побудови успішної стратегії продажів компанії, умови продажів, види закупівель (прямі/непрямі), особливості торгівлі українських компаній із різними країнами світу, системи електронного обліку операцій купівлі-продажу та формування й підтримки клієнтської бази компанії. Особливу увагу було приділено компетенціям, якими повинен володіти сучасний бізнесмен-міжнародник й економіст-міжнародник. Пан Дмитро підкреслив такі потрібні риси сучасного фахівця, як-от: емпатія, навички академічного письма, роботи з пакетом комп’ютерних програм Офіс (зокрема, робота з таблицями Ексель), володіння англійською мовою та мовою країни ведення бізнесу, загальна обізнаність в умовах міжнародної торгівлі (INCOTERMS), системі управління відносинами з клієнтами CRM тощо. Висловлені практиком пропозиції стануть у пригоді для удосконалення структури та змісту освітніх програм кафедри та факультету.
30 березня першокурсники факультету мали зустріч із директором креативної агенції рітейл-маркетингу «ParTyzan», випускником Університету Миколою Жичуком. Агенція працює над розробкою дизайну, брендів, комплексних рекламних кампаній; маркетингом у соціальних мережах; має власний цех із виготовлення зовнішньої реклами; займається розробкою рітейл-концептів «під ключ». «ParTyzan» співпрацює з мережами мінімаркетів «Сім-23», супермаркетів «Зерно-маркет», магазинів «Рукавичка» й «Econom Class», комплексом послуг для автовласників «West Auto Hub», торговими марками «JASMINE», «Забіяка», «Галя Балувана», «Luchan» й ін.
Факультет міжнародних відносин