Професор кафедри міжнародних економічних відносин та управління проєктами Наталія Павліха, гарант ОПП «Управління проєктами» і доцент кафедри міжнародних відносин та регіональних студій Наталія Романюк виступили спікерками на дискусійній платформі у форматі TED, присвяченій темі «Проєктний менеджмент» у Луцькому педагогічному коледжі.
Науковці поділилися історіями з особистого досвіду щодо міжнародної грантової діяльності, висвітлили виклики й успіхи щодо підготовки магістрів із управління проєктами, а також у роботі над різноманітними проєктами в Лабораторії проєктів та ініціатив на факультеті міжнародних відносин. Наталія Павліха зазначила: «Така співпраця між факультетом міжнародних відносин Волинського національного університету імені Лесі Українки і Луцьким педагогічним коледжем може забезпечити студентам доступ до ширшого спектру ресурсів й експертів, розширить мережу контактів, сприятиме партнерству в проєктній діяльності між освітніми установами. Це не тільки збагачує освітній досвід, але й покращує можливості для реалізації міжнародних грантів. Інтеграція між університетськими програмами та коледжами, як у випадку з ВНУ імені Лесі Українки та Луцьким педагогічним коледжем, – ключовий крок до створення більш інноваційного й інклюзивного освітнього середовища. Це не просто про обмін знаннями; це про спільне створення вартості та підтримку молодих спеціалістів у їхніх прагненнях до вдосконалення, професійного зростання. Наша спільна робота над проєктами не лише викликає інтерес до навчання та досліджень, але й зміцнює зв’язки між академічними установами й громадою, створюючи сильнішу, більш інноваційну освітню екосистему».
У своєму виступі Наталія Романюк підкреслила, що проєктна діяльність дуже важлива для розвитку закладів освіти: «По-перше, це сприяє розвитку міжнародних зв’язків. Участь у міжнародних проєктах дає закладам освіти змогу встановлювати та розширювати міжнародні зв’язки з іншими освітніми та науковими установами, компаніями й урядовими організаціями. Це створює нові можливості для співпраці й обміну досвідом. По-друге, це сприяє підвищенню міжнародної репутації закладу освіти. Важливо це й для залучення талановитих студентів і науковців, інвесторів. По-третє, створює нові можливості для студентів. Міжнародні проєкти дають їм змогу отримати новий досвід і відкрити для себе нові культури та способи мислення. Вони можуть брати участь у міжнародних стажуваннях і конференціях, студентських обмінах. По-четверте, це сприяє розвитку наукової та дослідницької діяльності викладачів закладів освіти, а також стимулює колаборації й обмін знаннями з міжнародними партнерами. По-п’яте, це підвищує конкурентоспроможність ЗВО. Участь у міжнародних проєктах допомагає закладам освіти залишатися актуальними та конкурентоспроможними у глобальному освітньому середовищі, сприяючи розвитку нових програм, методів і технологій навчання.
Я вважаю, що проєктна діяльність позитивна і для особистісного розвитку викладача закладу освіти, оскільки він має можливість реалізувати свої ідеї, отримуючи за це матеріальну винагороду. Із особистого досвіду скажу, що цей вид діяльності підходить для людей будь-якого віку, ніколи не пізно розпочинати. Можна самотужки розвивати ці навички (це займе трохи часу), а можна йти на магістерську програму, яка є на нашому факультеті, й отримати ґрунтовні знання та вміння у проєктній діяльності, а також диплом!»
Факультет міжнародних відносин