Науковий колектив фахівців із регіональної економіки ВНУ імені Лесі Українки (доктори економічних наук Наталія Павліха, Наталія Хом’юк, Ірина Цимбалюк) взяв участь у зустрічі голів територіальних громад на тему «Інвестиційний потенціал та специфічні виклики громад Волинської області».
Захід відбувся за участі заступника голови Волинської ОДА Олександра Троханенка, першого заступника голови обласної ради Юрія Поліщука, заступника виконавчого директора Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування Тараса Добрівського, голови регіонального відділення цієї асоціації у Волинській області, голови Зимненської громади В’ячеслава Католика й очільників громад Волині. Мета зустрічі – налагодження партнерства з регіональною владою, її секторальними підрозділами та територіальними громадами.
Делегація від Університету презентувала можливості залучення науково-освітнього потенціалу до ефективного партнерства й синергії з громадами Волині.
Професор кафедри міжнародних економічних відносин та управління проєктами Наталія Павліха у своєму виступі зазначила: «Для чого створюють об’єднані громади? Не для того, щоб, отримавши перші гроші від держави, асфальтувати доріжки, ремонтувати адмінприміщення й окультурювати парки. Головний пріоритет – економічний розвиток, підприємництво, створення робочих місць, допомога людям, які прагнуть працювати на себе. Наш Університет готовий до продукування та реалізації спільних із громадами інвестиційних ідей креативних проєктів».
Доцент кафедри підприємництва і маркетингу Наталія Хомʼюк говорила про диверсифікацію та формування інвестиційного профілю громад.
Пропозиція вчених Університету про створення дієвої спільної платформи для комунікації і проєктної діяльності на базі Лабораторії проєктів та ініціатив ВНУ імені Лесі Українки отримала схвальну оцінку від учасників зустрічі. Результатом цього є налагоджені контакти і проєктні рішення. Адже лише спільними зусиллями та в синергії можливо створити історію успіху, економічного зростання та добробуту.
Ірина ЦИМБАЛЮК,
професор кафедри підприємництва і маркетингу