


ВІДБУДЕТЬСЯ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС НАУКОВИХ РОБІТ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ЕКОНОМІКА»
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 05.11.2021 р. № 1179 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2021/2022 навчальному році» Волинський національний університет імені Лесі Українки затверджено базовим закладом вищої освіти з проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка».
Другий тур конкурсу відбудеться у два етапи: 1-й – рецензування робіт (лютий–березень 2022 року); 2-й – підведення результатів Конкурсу на підсумковій науково-практичній конференції (14–15 квітня 2022 року).
У конкурсі можуть брати участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у закладах вищої освіти України незалежно від форм власності та підпорядкування.
Умови та порядок проведення конкурсу визначені у Положенні про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 18.04.2017 р. № 605 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0620-17#Text).
Конкурсні роботи просимо надсилати до 15 лютого 2022 року (за поштовим штемпелем) з обов’язковим зазначенням на конверті «Конкурс наукових робіт зі спеціальності «Економіка»». Подані наукові роботи не повертають.
Роботи надсилати на адресу: 43025, Волинська область, м. Луцьк, проспект Волі, 13, навчальний корпус А, ВНУ імені Лесі Українки, факультет економіки та управління, галузева конкурсна комісія зі спеціальності «Економіка» та на електронну пошту: konkurs.ekonomika@vnu.edu.ua (вказавши тему повідомлення «Конкурс наукових робіт зі спеціальності «Економіка»».
На електронну адресу потрібно надсилати тільки роботу (прізвища, ініціали автора (авторів) і наукового керівника, найменування закладу вищої освіти замінюються шифром (шифр – не більше як два слова)).
Наукові роботи, подані з порушенням вимог розділу III Положення, до участі у конкурсі не допускаються та за рішенням конкурсних комісій (галузевих конкурсних комісій) знімаються з розгляду.
За додатковою інформацією звертайтеся до оргкомітету конкурсу за електронною адресою: konkurs.ekonomika@vnu.edu.ua, а також за телефоном: 050-199-49-09 (Тетяна Василівна Сак, кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва і маркетингу).
Запрошуємо до участі! Будемо раді співпраці!
Head of Department, Doctor of Economics, Professor




The Head of the Department of finances, Doctor of Science (Economics), Professor




Завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор




Head of Department, Doctor of Economics, Professor





Спеціальності, за якими проводиться підготовка:
бакалавра:
- 051 «Економіка» (освітньо-професійна програма «Аналітична економіка»);
- 071 «Облік і оподаткування» (освітньо-професійна програма «Облік і аудит»);
- 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (освітньо-професійна програма «Фінанси і кредит»);
- 073 «Менеджмент» (освітньо-професійна програма «Менеджмент»);
- 075 «Маркетинг» (освітньо-професійна програма «Маркетинг»);
- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (освітньо-професійна програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»).
магістра:
- 051 «Економіка» (освітньо-професійна програма «Економіка довкілля і природних ресурсів»);
- 071 «Облік і оподаткування» (освітньо-професійні програми «Облік і аудит» й «Оподаткування»);
- 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (освітньо-професійна програма «Фінанси і кредит»);
- 073 «Менеджмент» (освітньо-професійні програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Менеджмент», «Управління фінансово-економічною безпекою», «Менеджмент і правове забезпечення бізнесу», «Менеджмент бізнес-структур»);
- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (освітньо-професійна програма «Економіка підприємства»).
доктора філософії:
- 051 «Економіка» (освітньо-наукова програма «Економіка галузевих ринків»);
- 071 «Облік і оподаткування» (освітньо-наукова програма «Облік і аудит»);
- 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (освітньо-наукова програма «Фінанси і кредит»);
- 073 «Менеджмент» (освітньо-наукова програма «Менеджмент організацій та видів діяльності»);
- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (освітньо-наукова програма «Економіка та управління підприємствами»).

Спеціальність 071 «Облік і оподаткування»
Кваліфікація: Бакалавр з обліку і оподаткування.
Професійна кваліфікація: Кваліфікований бухгалтер, податківець.
Спеціальність 071 «Облік і оподаткування» є комплексною спеціальністю, яка дає можливість фахівцеві працювати у сферах: бухгалтерський облік та аудиторська діяльність, оцінювання об’єктів нерухомості, оподаткування, фінансовий контроль, податковий контроль, фінансове планування, аналітична робота, економічне планування, бюджетування.
У бухгалтерів високо цінується універсальність, тобто здатність до діяльності у різноманітних напрямах (економіка, фінанси, оподаткування тощо). Сучасний бухгалтер займається не тільки веденням рахунків, але й здійснює широку діяльність, що включає планування і прийняття рішень, контроль за дотриманням платіжної та податкової дисципліни на підприємстві, оцінку та аналіз господарсько-фінансової діяльності, аудит.
Підготовка за спеціальністю «Облік і оподаткування» передбачає вивчення таких основних дисциплін професійного спрямування: бухгалтерський облік (загальна теорія), фінансовий облік І,ІІ, облік і звітність в оподаткуванні, аналіз господарської діяльності, управлінський облік, аудит, облік в банках, облік в бюджетних установах, інформаційні технології в галузі (1С: Підприємство).
Фахівці цієї спеціальності – це майбутні головні бухгалтери, бухгалтери (підприємств, бюджетних установ, банків, сфери малого бізнесу), керівники аудиторських фірм, аудитори, провідні економісти, приватні підприємці з надання послуг з обліку і аудиту, головні або старші державні податкові інспектори, консультанти з економічних питань, спеціалісти з питань оподаткування, фінансові директори, фінансові менеджери, керівники підприємств або підрозділів, наукові співробітники, викладачі ЗВО та коледжів.
Спеціальність 072 «Фінанси банківська справа та страхування»
Кваліфікація: бакалавр фінансів, банківської справи та страхування.
Професійна кваліфікація: Економіст з фінансової роботи.
Спеціальність “Фінанси, банківська справа та страхування” – одна з провідних спеціальностей економічного спрямування, яка поєднує традиції фінансово-економічної освіти з формуванням комплексних знань і компетентностей у сфері фінансів та ефективного прийняття і забезпечення практичної реалізації управлінських рішень щодо фінансової політики держави, підприємств, банків та інших фінансово-кредитних установ.
Випускники спеціальності можуть працювати у відділах департаменту фінансів, фінансової інспекції, казначейської та фіскальної служби, фінансових службах підприємств, страхових компаній, фондах соціального страхування, банківських та інших фінансових установах. Спеціалісти у галузі фінансів, банківської справи та страхування є затребуваними на підприємствах як державної, так і приватної форми власності та будь-якої організаційно-правової форми ведення бізнесу, а також можуть провадити приватну підприємницьку діяльність.
Підготовка за спеціальністю «Фінанси, банківська справа та страхування» передбачає вивчення таких дисциплін, як фінанси, фінанси суб’єктів господарювання, публічні фінанси, страхування, банківська система, податкова система, фондовий ринок та біржова діяльність, фінансова безпека суб’єктів господарювання, інформаційні технології у фінансах, банківській справі та страхуванні й інших.
Фахівці цієї спеціальності – це майбутні фінансові директори, фінансові аналітики, економісти з фінансової роботи, керівники фіскальних органів, фінансові консультанти, начальники фінансових відділів та департаментів, податкові інспектори, фінансові контролери, фахівці з питань фінансово-економічної безпеки, фахівці страхової компанії, брокери з цінних паперів, інвестиційні менеджери, комерційні директори, начальники відділень банку тощо.
Спеціальність 073 «Менеджмент»
Кваліфікація: бакалавр менеджменту.
Професійна кваліфікація: Менеджер-адміністратор. Менеджер (управитель).
Навчання за спеціальністю «Менеджмент» сприяє формуванню гармонійно розвинутої особистості, висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця, який здатен приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати їх реалізації.
Для цього в навчальному процесі поєднуються дисципліни фундаментальної, загальноекономічної, фахової підготовки, що дозволяє сформувати у фахівця широкий світогляд, ґрунтовні знання про методи та технології впливу на людей, лідерські здібності, професійні та ділові якості.
Навчальні плани побудовані так, щоб студент міг освоїти всі необхідні компетентності для подальшої успішної професійної діяльності. Основні дисципліни навчального плану, що сприяють формуванню професійних компетентностей: менеджмент, менеджмент організацій, менеджмент персоналу, соціальний менеджмент, бізнес-тренінг «стратегічний аналіз», самоменеджмент, стратегічний менеджмент, проектний менеджмент, операційний менеджмент, інноваційний менеджмент, ризик-менеджмент, адміністративний менеджмент.
Спеціальність 073 «Менеджмент» дає можливість не лише здобути освіту сучасного менеджера, але й викладати, займатися наукою, працювати в органах державного і корпоративного управління, місцевого самоврядування; очолювати підприємства, установи та організації різних сфер діяльності.
Випускники спеціальності «Менеджмент» можуть очолювати підприємства, установи та організації різних сфер діяльності, працювати керівниками підрозділів, провідними фахівцями зі збуту, логістики, комерційної діяльності, зв'язків із громадськістю, управління персоналом, адміністраторами. Наші випускники також працюють начальниками виробничих дільниць у промисловості, керівниками підрозділів в оптовій і роздрібній торгівлі, ресторанному та готельному бізнесі, на транспорті, у складському господарстві та зв’язку, комерційному, побутовому обслуговуванні, інших видах діяльності.
Cпеціальність 075 Маркетинг
Кваліфікація: бакалавр маркетингу.
Професійна кваліфікація: Професіонал у сфері маркетингу.
Навчання за спеціальністю «Маркетинг» орієнтоване на підготовку висококваліфікованих фахівців, здатних проводити маркетингові дослідження ринків, потреб та попиту споживачів; приймати стратегічні та оперативні рішення щодо завоювання споживачів і підвищення рівня конкурентоспроможності товарів та послуг; розробляти комплекс маркетингу для забезпечення ефективної діяльності підприємств у конкурентному середовищі та у сфері інтернет-простору.
Навчальні плани побудовані так, щоб студент міг освоїти загальні та фахові компетентності для подальшої успішної професійної діяльності. Основні дисципліни навчального плану, що сприяють формуванню фахових компетентностей: маркетинг, маркетингова товарна політика, маркетингова політика ціноутворення, маркетингова політика комунікації, маркетингова політика розподілу і збуту, поведінка споживача, маркетинговий аналіз, маркетингові дослідження, маркетингові інновації, міжнародний маркетинг, електронний маркетинг, соціально-етичний маркетинг та ін.
Фахівці цієї спеціальності можуть працювати як у сфері традиційного маркетингу, так і в галузі електронної комерції. Бакалавр маркетингу – це майбутній маркетолог, комерційній директор, начальник рекламно-інформаційної агенції, директор відділу зв’язків з громадськістю, директор з логістики, начальник відділу збуту, начальник відділу маркетингу, маркетолог-аналітик, начальник відділу реклами, бренд-менеджер, менеджер з маркетингу, мерчандайзер, арт-директор, промоутер та ін.
Cпеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Кваліфікація: бакалавр підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
Професійна кваліфікація: професіонал у галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; фахівець з управління.
Програма за цією спеціальністю орієнтована на глибоку спеціальну професійну підготовку сучасних аналітиків, підприємців, товарознавців, фахівців у сфері захисту прав споживачів, ініціативних та здатних до швидкої адаптації до сучасного бізнес-середовища. Враховує сучасні вимоги до вирішення практичних питань. Формує фахівців з новим перспективним способом мислення, здатних застосовувати існуючі методи дослідження. Виконується в активному дослідницькому середовищі, є мобільною за програмою «Подвійний диплом».
Навчальний план підготовки включає такі основні дисципліни професійного спрямування: економіка підприємства, менеджмент, фінанси, інноваційне та соціальне підприємництво, методи оцінки економічних проектів, підприємництво і бізнес-культура, бізнес-планування та фандрейзинг, інвестування, економіка та організація торгівлі, обґрунтування підприємницьких рішень та оцінювання ризиків, фінанси суб’єктів господарювання, економіка та організація біржової діяльності, потенціал і розвиток бізнесу, маркетинг в бізнесі, логістика, комерційна діяльність.
Фахівці цієї спеціальності – це майбутні провідні економісти, фахівці в галузі підприємництва та торгівлі, комерційні директори підприємств та організацій, біржові посередники, дилери та брокери, агенти з торгівлі майном, агенти з клірингу (обмінних товарних операцій) та експедиції, фахівці з надання комерційних послуг, менеджери у сфері грошового посередництва, агенти з комерційного обслуговування та торговельні брокери, завідувачі господарством.
Cпеціальність 051 «Економіка»
Кваліфікація: бакалавр з економіки.
Професійна кваліфікація: професіонал в галузі економіки, економіст-аналітик.
Освітньо-професійна програма «Економіка» – нова інноваційна програма, яка орієнтована на підготовку аналітиків для консалтингових фірм, фінансових корпорацій, банківських установ, державних органів влади та приватного бізнесу. Вона передбачає розвиток компетентностей у сфері консалтингу, експертної діяльності та аналітичного забезпечення організацій, підприємницької діяльності та функціонування органів влади.
Навчання за спеціальністю «Економіка» дозволить отримати кваліфікацію економіста-аналітика, брати участь у міжнародних проєктах, грантових програмах, поглибити знання з іноземних мов та ефективно працювати в команді для реалізації поставленої мети.
Освітня програма включає в себе цикл теоретичних курсів, який поєднує класичні економічні дисципліни, та цикл практичних дисциплін щодо організації підприємницької діяльності, міжнародної економіки, роботи з інформаційними технологіями, основ менеджменту, маркетингу тощо.
Фахівці цієї спеціальності – це майбутні керівники підприємств, економісти підприємства, комерційні директори, заступники директора з економічних питань, економічні радники в органах державної влади, керівники проектів та програм, економісти відділу нормування та оплати праці, економісти з ціноутворення, економісти з бюджетування, начальники фінансово-економічної служби, керівники економічних, фінансових та адміністративних підрозділів.


Спеціальності, за якими проводиться підготовка:
бакалавра:
спеціальності для вступників після школи
- Спеціальність 051 ЕКОНОМІКА, освітня програма «Аналітична економіка»
- Спеціальність 071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ, освітня програма «Облік і оподаткування»
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси і кредит»
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси і кредит» (заочна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ, освітня програма «Менеджмент»
- Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ, освітня програма «Менеджмент» (заочна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 075 МАРКЕТИНГ, освітня програма «Маркетинг»
- Спеціальність 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
спеціальності, освітні програми на перший курс (скорочений термін навчання)
- Спеціальність 071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ, освітня програма «Облік і оподаткування» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ, освітня програма «Облік і оподаткування» (заочна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (заочна форма здобуття освіти)
спеціальності, освітні програми на другий (третій) курс (нормативний термін навчання)
Для вступу на 2-й курс
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (денна форма здобуття освіти)
Для вступу на 3-й курс
- Спеціальність 051 ЕКОНОМІКА, освітня програма «Аналітична економіка» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси, банківська справа та страхування» (заочна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ, освітня програма «Менеджмент» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ, освітня програма «Менеджмент» (заочна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 075 МАРКЕТИНГ, освітня програма «Маркетинг» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (денна форма здобуття освіти)
- Спеціальність 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, освітня програма «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (заочна форма здобуття освіти)
магістра:
Денна форма здобуття освіти
- Спеціальність 051 ЕКОНОМІКА, освітня програма «Економіка довкілля і природних ресурсів»
- Спеціальність 071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ, освітня програма «Облік і оподаткування»
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси і кредит»
- Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ, освітня програма «Менеджмент організацій»
- Спеціальність 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, освітня програма «Економіка підприємства»
Заочна форма здобуття освіти
- Спеціальність 071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ, освітня програма «Облік і оподаткування»
- Спеціальність 072 ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, освітня програма «Фінанси і кредит»
- Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ, освітня програма «Менеджмент організацій»
- Спеціальність 076 ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, освітня програма «Економіка підприємства»
доктора філософії:
- 051 «Економіка» (освітньо-наукова програма «Економіка галузевих ринків»);
- 071 «Облік і оподаткування» (освітньо-наукова програма «Облік і аудит»);
- 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (освітньо-наукова програма «Фінанси і кредит»);
- 073 «Менеджмент» (освітньо-наукова програма «Менеджмент організацій та видів діяльності»);
- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (освітньо-наукова програма «Економіка та управління підприємствами»).





Графіки навчального процесу для студентів денної форми навчання 2022-2023 н.р.
Графіки навчального процесу для студентів заочної форми навчання 2022-2023 н.р.
Графіки навчального процесу для аспірантів 2022-2023 н.р.
Графіки навчального процесу для студентів денної форми навчання 2021-2022 н.р.
Графіки навчального процесу для студентів заочної форми навчання 2021-2022 н.р.
Графіки навчального процесу для студентів денної та заочної форм навчання 2020-2021 н.р.













Бакалавр на базі ПЗСО
Каталог дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Дисципліна вільного вибору 1 (Спецсемінар по Марксу, Маршаллу та Кейнсу)
Дисципліна вільного вибору 2 (Сучасні економічні теорії)
Дисципліна вільного вибору 3 (Економіка міста)
Дисципліна вільного вибору 4 (Макроекономічний аналіз)
Дисципліна вільного вибору 5 (Глобальна мікроекономіка)
Дисципліна вільного вибору 6 (Регіональна економіка)
Дисципліна вільного вибору 7 (Демографія)
Дисципліна вільного вибору 8 (Економетрика)
Дисципліна вільного вибору 9 (Економічна компаративістика)
Дисципліна вільного вибору 10 (Історія економічної думки та вчень України)
Дисципліна вільного вибору 11 (Глобальна макроекономіка)
Дисципліна вільного вибору 12 (Система національних рахунків)
Дисципліна вільного вибору 13 (Економіка зарубіжних країн)
Дисципліна вільного вибору 14 (Ринок соціальних послуг)
Дисципліна вільного вибору 15 (Економіка галузевих ринків)
Дисципліна вільного вибору 16 (Креативна економіка)
Дисципліна вільного вибору 17 (Економіка суспільного сектору)
Дисципліна вільного вибору 18 (Моніторинг та прогнозування макроекономічної динаміки)
Дисципліна вільного вибору 19 (Антимонопольна політика)
Дисципліна вільного вибору 20 (Зелена економіка)
Дисципліна вільного вибору 21 (Соціальне інвестування)
Дисципліна вільного вибору 22 (Соціальне партнерство)
Дисципліна вільного вибору 23 (Економічна статистика)
Дисципліна вільного вибору 24 (Синергетична економіка)
Дисципліна вільного вибору 25 (Соціоекономіка)
Дисципліна вільного вибору 26 (Інформаційна економіка)
....
Магістр
Каталог дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Дисципліна вільного вибору 1 (Екологічна економіка)
Дисципліна вільного вибору 2 (Міжнародна економіка)
Дисципліна вільного вибору 3 (Економіка землекористування)
Дисципліна вільного вибору 4 (Мікроекономічний аналіз ринку природних ресурсів)
Дисципліна вільного вибору 5 (Інноваційна економіка)
Дисципліна вільного вибору 6 (Управління енергоощадними технологіями)
Дисципліна вільного вибору 7 (Глобальні ринки та конкуренція)
Дисципліна вільного вибору 8 (Урбоекологія та муніципальна економічна політика)
Дисципліна вільного вибору 9 (Регіональна політика в сфері природокористування)
Дисципліна вільного вибору 10 (Соціальна відповідальність)
Дисципліна вільного вибору 11 (Прикладна економетрика)
....

Бакалавр на базі ПЗСО
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Організація документообороту бухгалтера
Комунікативні процеси в обліку і аудиті
Історія розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та оподаткування
Цифрові комунікації бухгалтера
Облік суб'єктів малого бізнесу (тренінг-курс)
Облік і оподаткування оплати праці і пов’язаних розрахунків
Міжнародні валютно-фінансові відносини
Фінансова безпека суб’єктів господарювання
Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності
Оподаткування суб’єктів господарювання за видами економічної діяльності
Звітність підприємств (тренінг-курс)
Фінансова звітність підприємств (тренінг-курс)
Обліковий супровід публічних закупівель
Облік і звітність в державному казначействі
Діджиталізація обліку і аналізу
Судово-бухгалтерська експертиза
Аналіз форм фінансової звітності
Аналіз за видами економічної діяльності
Бакалавр на базі м/c
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Облік і оподаткування оплати праці і пов’язаних розрахунків
Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності
Цифрові комунікації бухгалтера
Облік суб'єктів малого бізнесу (тренінг-курс)
Судово-бухгалтерська експертиза
Організація документообороту бухгалтера
Звітність підприємств (тренінг-курс)
Діджиталізація обліку і аналізу
Обліковий супровід публічних закупівель
Магістр
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Стратегічний управлінський облік
Облік і аудит в управлінні проектами
Виробнича практика на підприємствах господарюючих суб’єктів
Виробнича практика в бюджетних установах
Облікове забезпечення управління фінансовими потоками
Обліково-правовий супровід малого бізнесу
Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємства

Бакалавр на базі ПЗСО
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Соціальне та пенсійне забезпечення
Соціальне та медичне страхування
Фондовий ринок та біржова діяльність
Фінансовий механізм зовнішньоекономічної діяльності
Бакалавр на базі м/c
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Облік і звітність в оподаткуванні (тренінг-курс)
(Інформаційні технології в галузі (1С: Підприємство)
Соціальне та пенсійне забезпечення
Фінанси державно-приватного партнерства
Розробка та презентація фінансових проектів
Фондовий ринок та біржова діяльність
Фінансове забезпечення сфери послуг
Магістр
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Фінансові та інвестиційні офшори
Управління фінансовою безпекою бізнесу
Ризики шахрайства у сфері фінансових послуг
Тренінг-курс Інноваційне підприємництво та управління стартап-проектами
Тренінг-курс Оподаткування малого та середнього бізнесу
Фандрайзинг у публічному просторі
Оподаткування та бюджетна політика на місцевому рівні
Управління фінансами територіальних громад

Бакалавр на базі ПЗСО
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Менеджмент саморозвитку особистості
Менеджмент організаційної поведінки
Особистий та корпоративний тайм-менеджмент (тренінг)
Емоційний менеджмент (тренінг)
Бізнес-симуляція «Технології прийняття управлінських рішень»
Оцінка та управління нерухомістю
Управління економічною безпекою підприємства
Управління операціями з експорту-імпорту
Менеджмент мережевих та віртуальних підприємств
Менеджмент інформаційної безпеки
Методи прийняття управлінських рішень
Менеджмент конкурентоспроможності
Бізнес-симуляція «Middle-management»
Бізнес-тренінг. Проектний менеджмент
Management of personal self-development
Інноваційне підприємництво та управління стартап-проектами
Магістр
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Стратегічний менеджмент. Бізнес-симуляція
Бізнес-симуляція «Top management»
Особистий та корпоративний тайм-менеджмент (тренінг)
Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу

Бакалавр на базі ПЗСО
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Потенціал і розвиток підприємства
Інфраструктура товарного ринку
Інноваційне підприємництво та управління стартап-проектами
Проектування маркетингової служби підприємства
Навчальна практика з маркетингу
Навчальна практика "Вступ до фаху"
Інфраструктура товарного ринку
Бенчмаркінг
Комерційна діяльність посередницьких підприємств
Логістика
Складське господарство
Маркетинг закупівель
Маркетингова бізнес-аналітика
Нейромаркетинг
Діджитал-маркетинг

Бакалавр на базі ПЗСО
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Організація підприємницьких бізнес-структур
Нормативно-правове забезпечення підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Планування та контроль в підприємницькій діяльності
Інклюзивний економічний розвиток
Контролінг логістичної діяльності
Комерційна діяльність посередницьких підприємств
Розробка та організація стартапів (тренінг-курс)
Інфраструктура товарного ринку
Еколого-економічна безпека в бізнесі
Екаутинг та бізнес-діагностика
Організація досліджень біржового ринку
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств
Бакалавр на базі м/c
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Організація досліджень біржового ринку
Екаутинг та бізнес-діагностика
Планування та контроль в підприємницькій діяльності
Організація підприємницьких бізнес-структур
Нормативно-правове забезпечення підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств
Магістр
Каталог дисциплін вільного вибору
Опис навчальних дисциплін вільного вибору
Силабуси дисциплін вільного вибору
Управління емоційним інтелектом в бізнесі
Економічне управління в підприємництві
Підприємництво на ринку нерухомості
Управління вартістю підприємства
ШАНОВНІ АБІТУРІЄНТИ ТА СТУДЕНТИ!
Факультет економіки та управління розпочинає впровадження елементів дуальної освіти у навчальний процес.
Тому, якщо ви – молоді, активні та амбітні. Бажаєте поєднати навчання в університеті та одночасно отримати цінний практичний досвід. Закріпити отримані теоретичні знання професійними навичками.
Тоді навчання з елементами дуальної освіти саме для вас!
ДУАЛЬНА - ЦЕ ЯКА?
Дуальна освіта – це спосіб здобуття освіти, що передбачає поєднання навчання осіб у закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях.
Її основне гасло “Працюй та навчайся одночасно!”
Вже з 1-го курсу Ви можете навчатись в університеті та набувати hard skills, поєднуючи навчання з роботою на підприємстві, в установі, організації.
ПЕРЕВАГИ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ НА НАШОМУ ФАКУЛЬТЕТІ:
- Навчайся та заробляй гроші!
- Формування компетентностей, що на 100% відповідають запитам роботодавців!
- Можливість отримати компенсацію витрат на оплату навчання від роботодавця!
- За 4 роки навчання в університеті випускник отримає мінімум 2 роки практичного досвіду роботи!
- Формування soft та hard skills за індивідуальним графіком та індивідуальною освітньою траєкторією!
ПРОСТІ КРОКИ ДО ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ
1. Заповнити Реєстраційну заявку
2. Пройти співбесіду з роботодавцем.
3. Підписати договір та узгодити графік навчання і роботи.
4. Бути відповідальним, старанним та мати бажання навчатися!
Контакти для більш детальної інформації:
(050) 339-85-16 Ірина Борисівна Садовська
Дуальна освіта з факультетом економіки та управління ВНУ імені Лесі Українки
Реєстрація учасників проєкту "Дуальна освіта 2020-2021"
Проєкт ПОЛОЖЕННЯ про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти
КОНЦЕПЦІЯ підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти
Звіт за результатами проведення онлайн-опитування «Освіта очима студентів» (1 етап)
Звіт за результатами проведення онлайн-опитування «Освіта очима студентів» (2 етап)
Опитування студентів щодо дистанційного навчання
Опитування студентів щодо якості викладання
Оцінка рівня відповідності навчальних планів запитам студентів
Шановні друзі!
У період з 31 жовтня по 4 листопада 2022 року на факультеті економіки та управління Волинського національного університету імені Лесі Українки відбуватиметься Тиждень академічної доброчесності.
Відкриття заходу розпочнеться у понеділок, 31 жовтня 2022 р., о 11.50 відкритою лекцією з дисципліни «Основи наукових досліджень та академічної доброчесності».
Упродовж тижня заплановано низку цікавих заходів, до яких можуть долучитися усі бажаючі учасники освітнього процесу та стейкхолдери університету.
З програмою проведення Тижня академічної доброчесності можна ознайомитися за посиланням.
Запрошуємо усіх до участі!
Чесність починається з тебе!


Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації, факультет економіки та управління Волинського національного університету імені Лесі Українки оголошують ІІІ конкурс креативних ідей для школярів «Зробимо Волинь кращою!».
Факультет економіки та управління пропонує школярам тренінгову та консультаційну підтримку щодо втілення креативних ідей у напрямі розробки та впровадження стартап-проєктів для забезпечення і власного добробуту, і Волині.
Ми покажемо на практиці як це зробити!
Якщо ти сучасний і креативний, якщо мрієш про власне успішне майбутнє та добробут рідної Волині – реєструйся учасником ІІІ конкурсу креативних ідей «Зробимо Волинь кращою!» (https://forms.gle/YgNwMrcTi84EEuA4A)
Положення та терміни проведення етапів конкурсу – на сайті http://zrobymovolynkrashchoiu.simplesite.com
Порядок і терміни проведення конкурсу
1. Конкурс відбуватиметься у три тури:
1.1. Формування у майбутніх учасників практичних знань і навичок щодо втілення креативних ідей у напрямі запровадження власного бізнесу для власного добробуту та Волині.1.1.Поінформування закладів освіти та залучення учнівської молоді до онлайн-школи фінансово-економічної грамотності – до 20 жовтня 2021 року (кількість учасників і локаційних центрів не обмежена).
1.2. Реєстрація учасників для онлайн-школи фінансово-економічної грамотності від факультету економіки та управління ВНУ імені Лесі Українки (https://forms.gle/YgNwMrcTi84EEuA4A) – із 26 жовтня по 1 листопада.
1.3. Проведення навчальних онлайн-тренінгів згідно з графіком – із 22 жовтня. Тематики тренінгів відповідають етапам наступних завдань. Тривалість одного тренінгу – до 15 хв. Тренінги викладатимуть з певною періодичністю на сторінці факультету економіки та управління у YouTube та Facebook.
1.4. Вручення учасникам сертифікатів слухачів тренінгу.
2. Формування, втілення та презентування креативних ідей учнівської молоді у вигляді Start-up.
2.1. Офлайн- й онлайн-тренінг для майбутніх команд учасниць щодо втілення креативних ідей і формування Start-up – 1–20 листопада (тривалість і графік узгоджується індивідуально з школою).
2.2. Підготовка презентацій на конкурс й онлайн-консультування з координатором-тренером – до 20листопада.
2.3. Подача заявки та презентації проєкту (у довільній формі) на сайт конкурсу http://zrobymovolynkrashchoiu.simplesite.com – 21 листопада.
2.4. Онлайн-голосування за презентації учасників на сторінці факультету економіки та управління у YouTube та Facebook – 22 листопада – 3 грудня. Визначення кращих конкурсних робіт за кількістю вподобайок у таких номінаціях: «Добробут громад», «Соціально спрямовані», «Відновлення культурно-історичної спадщини», «Екологоорієнтовані», «Бізнес, що створює робочі місця».
3. Бізнес-форум нагородження переможців конкурсу «Зробимо Волинь кращою!» – 10 грудня.
Ви отримаєте такі знання та вміння:
- як продукувати ідеї;
- як обґрунтувати креативну ідею та перетворити її у проєкт;
- як презентувати проєкт;
- як знайти інвестора та зацікавити його.
Упродовж процесу проходження тренінгів і залучення до ігрових методів навчання школярі матимуть змогу:
1) засвоїти потрібні життєві знання: основи фінансової грамотності та права, правила дослідження ринку, лідерства, інструменти продажів і техніки ведення переговорів;
2) отримають необхідні для реалізації проєкту компетенції: лідерство, креативність, командоутворення, ефективність, готовність до ризику та вміння ухвалювати рішення в умовах невизначеності, тобто т.зв. «компетенції 21 століття».
Кілька причин, чому варто брати участь у конкурсі:
1. Давати гарантію, що Ви станете винахідником, бізнесменом, креативним менеджером, знавцем-аналітиком ми не можемо. Але Ви отримаєте не лише унікальні можливості продемонструвати свої ідеї, а й усвідомлено ухвалювати рішення щодо вибору професії.
2. Тренінги та консультації дадуть змогу отримати важливі знання та навички.
3. Робота над ідеєю та проектом принесе незабутні емоції.
4. Ви навчитеся розробляти презентацію і працювати в команді.
5. Наші заняття наповнені інтерактивом. Над проєктами учні працюватимуть самостійно, що займає дитячі уми і відмінно підходить для дітей із різним рівнем підготовки.
6. Ми завжди тримаємо постійний контакт із Вами та Вашими наставниками.
Переможці конкурсу захистів стартап-проєктів отримають цінні подарунки!
НАША КОМАНДА ТРЕНЕРІВ БАЖАЄ ВСІМ УСПІХУ!!!

Запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка»
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 р. № 1457 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році» Волинський національний університет імені Лесі Українки затверджено базовим закладом вищої освіти з проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка» (далі – Конкурс).
Другий тур конкурсу відбудеться у два етапи: 1-й – рецензування праць (лютий–березень 2021 року); 2-й – підсумкова науково-практична конференція (15-16 квітня 2021 року).
У Конкурсі можуть брати участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у вищих навчальних закладах України незалежно від форм власності та підпорядкування.
Умови та порядок проведення конкурсу визначені у Положенні про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 18.04.2017 р. № 605 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0620-17#Text) (Положення).
Термін відправки робіт – до 15 лютого 2021 року (за поштовим штемпелем). Подані наукові роботи не повертають.
Роботи надсилати на адресу: 43025, м. Луцьк, проспект Волі, 13, навчальний корпус А, ВНУ імені Лесі Українки, факультет економіки та управління, галузева конкурсна комісія зі спеціальності «Економіка» та на електронну пошту: konkurs.ekonomika@gmail.com.
На електронну адресу необхідно надсилати тільки роботу (прізвища, ініціали автора (авторів) та наукового керівника, найменування вищого навчального закладу замінюються шифром (шифр – не більше двох слів)).
Наукові роботи, подані на Конкурс з порушенням вимог розділу III Положення, до участі у Конкурсі не допускаються та за рішенням конкурсних комісій (галузевих конкурсних комісій) знімаються з розгляду.
За додатковою інформацією звертайтеся до оргкомітету конкурсу за електронною адресою: konkurs.ekonomika@gmail.com, а також за телефоном: 095-021-75-70 (Людмила Володимирівна Єлісєєва, доктор економічних наук, професор кафедри економіки та природокористування).
Запрошуємо до участі у Конкурсі! Будемо раді співпраці!
Наказ МОН про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2020-2021 н.р.
Інформаційне повідомлення про Всеукраїнський конкурс зі спеціальності "Економіка"
Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
Додаток 1 до Положення. Відомості про автора та наукового керівника

Шановні майбутні абітурієнти, батьки та усі зацікавлені!
Запрошуємо завітати на ONLINE День відкритих дверей на факультеті економіки та управління і дізнатись якомога більше інформації щодо вступної кампанії 2021 року!
У рамках Дня відкритих дверей будуть проводитися зустрічі абітурієнтів та їхніх батьків із деканом та завідувачами кафедр, проферсько-викладацьким складом, під час яких відвідувачі одержать детальну інформацію щодо спеціальностей та освітніх програм, про умови та матеріально-технічне забезпечення, де готують висококваліфікованих фахівців, про можливості практики, перспективи працевлаштування та організацію дозвілля студентів.
Графік проведення днів відкритих дверей у форматі онлайн
на факультеті економіки та управління:
День відкритих дверей - Кафедра менеджменту та адміністрування
13 лютого 2021 року 11:00
Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81141483746?pwd=Rnc1QSt6UERjakl3NXg1cHJCL2JtZz09
Ідентифікатор конференції: 811 4148 3746
Код доступу: 12345
День відкритих дверей - Кафедра обліку і оподаткування
20 лютого 2021 року 15:00
Zoom:
https://zoom.us/j/3811175487?pwd=WmpoR0U0bEoxQmhXcm1pOGdzRyt4QT09
Ідентифікатор конференції: 381 117 5487
Код доступу: Lfn9T3
День відкритих дверей - Кафедра підприємництва і маркетингу
26 лютого 2021 року 14:00
Zoom
https://zoom.us/j/91608190656?pwd=ckF6Nk0zdk15aldDek1KeHFjb3JlZz09
Ідентифікатор конференції: 916 0819 0656
Код доступу: 1mUQdV
День відкритих дверей _ Кафедра економіки та природокористування
26 лютого 2021 року 15:00
Zoom:
https://us05web.zoom.us/j/85492563143?pwd=OTNqdkx4Tm83Z2w0RVEzOEp4OG15dz09
Ідентифікатор конференції: 854 9256 3143
Код доступу: 1YSwjd
День відкритих дверей _ Кафедра фінансів
27 лютого 2021 року 14:00
Zoom
https://zoom.us/j/7299946476?pwd=ZHZvQzk2Tmk0L0QzVExFci9SVWNXdz09
Meeting ID 729 994 64 76
Код 1111
ДО ЗУСТРІЧІ!



З метою підвищення економічної грамотності та отримання знань та навиків щодо ведення бізнесу запрошуємо взяти участь у ІІ Конкурсі креативних ідей для школярів "ЗРОБИМО ВОЛИНЬ КРАЩОЮ!" та економічному онлайн квесті "Стань власником бізнесу". Ви дізнаєтесь, як продукуються ідеї, як перетворити Вашу креативну ідею у проєкт, а також як знайти інвестора та зацікавити його. На вас очікує ланцюжок цікавих логічних завдань, головоломок та пошуків на просторах Інтернету! Запрошуємо!
Вебсайт ІІ Конкурсу креативних ідей для школярів «ЗРОБИМО ВОЛИНЬ КРАЩОЮ!»
Оголошення ІІ Конкурсу креативних ідей для школярів «ЗРОБИМО ВОЛИНЬ КРАЩОЮ!»
ПОЛОЖЕННЯ про Конкурс креативних ідей для школярів «ЗРОБИМО ВОЛИНЬ КРАЩОЮ!»


ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ОПП «ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ ТА БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ»
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ, АУДИТУ Й ОПОДАТКУВАННЯ
МАЙБУТНІ БУХГАЛТЕРИ ВІДВІДАЛИ ПАТ «ЕДЕЛЬВІКА»
ВИКЛАДАЧІ ФАКУЛЬТЕТУ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ ПРИВІТАЛИ СТУДЕНТСТВО
ЗУСТРІЧ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРОМ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ КАФЕДРИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ
МІЖУНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ ОНЛАЙН-ЛЕКТОРІЙ НА КАФЕДРІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
ПСИХОЛОГИ Й ОБЛІКОВЦІ ОБМІНЯЛИСЯ КОНСАЛТИНГОВИМ ДОСВІДОМ
ТИЖДЕНЬ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ФАКУЛЬТЕТІ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ
ВІРТУАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ В МУЗЕЙ ГРОШЕЙ
КАФЕДРА ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАРКЕТИНГУ УКЛАЛА ДОГОВІР НА ВИКОНАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ РОБІТ
БЕЗПЕКА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФАКУЛЬТЕТІ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ
НАУКОВЦІ ОБГОВОРИЛИ БЕЗПЕКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР ЗА УМОВ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ
КАФЕДРІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ – 10 РОКІВ
ЗАСТУПНИЦЯ ГОЛОВИ ВОЛИНСЬКОЇ ОДА ПРОЧИТАЛА ЛЕКЦІЮ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ
ПІДГОТОВКА СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ
ДОПОМОГА ЗСУ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ
ОБГОВОРЕНО ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ЗА ОПП «МЕНЕДЖМЕНТ» І «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ»
НАУКОВЦІ УНІВЕРСИТЕТУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ»
СЬОГОДНІ – МОНЕТА, А ЗАВТРА – РАКЕТА!
СЕРГІЙ ГОДЛЕВСЬКИЙ ПОСПІЛКУВАВСЯ ЗІ СТУДЕНТАМИ ФАКУЛЬТЕТУ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ
ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ З ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ГАЛУЗІ»
ЛЕСИН УНІВЕРСИТЕТ – УЧАСНИК ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОСВІТНЬОГО КУРСУ «СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТОК IT-ПРОДУКТІВ»
АНАЛОГ ЧИ АЛЬТЕРНАТИВА РОСІЙСЬКОМУ ПРОГРАМНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ: ЧОГО ПОТРЕБУЮТЬ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС І ЗВО
УЧАСТЬ ФАКУЛЬТЕТУ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ У БІЗНЕС-ФЕСТИВАЛІ STARTUP DAY 2022 В ЕСТОНІЇ



Щиро вітаємо учасників і переможців конкурсу та їхніх наставників!
====================================================================================
Запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка»
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 р. № 1457 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році» Волинський національний університет імені Лесі Українки затверджено базовим закладом вищої освіти з проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка» (далі – Конкурс).
Другий тур конкурсу відбудеться у два етапи: 1-й – рецензування праць (лютий–березень 2021 року); 2-й – підсумкова науково-практична конференція (15-16 квітня 2021 року).
У Конкурсі можуть брати участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у вищих навчальних закладах України незалежно від форм власності та підпорядкування.
Умови та порядок проведення конкурсу визначені у Положенні про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 18.04.2017 р. № 605 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0620-17#Text) (Положення).
Термін відправки робіт – до 15 лютого 2021 року (за поштовим штемпелем). Подані наукові роботи не повертають.
Роботи надсилати на адресу: 43025, м. Луцьк, проспект Волі, 13, навчальний корпус А, ВНУ імені Лесі Українки, факультет економіки та управління, галузева конкурсна комісія зі спеціальності «Економіка» та на електронну пошту: konkurs.ekonomika@gmail.com.
На електронну адресу необхідно надсилати тільки роботу (прізвища, ініціали автора (авторів) та наукового керівника, найменування вищого навчального закладу замінюються шифром (шифр – не більше двох слів)).
Наукові роботи, подані на Конкурс з порушенням вимог розділу III Положення, до участі у Конкурсі не допускаються та за рішенням конкурсних комісій (галузевих конкурсних комісій) знімаються з розгляду.
За додатковою інформацією звертайтеся до оргкомітету конкурсу за електронною адресою: konkurs.ekonomika@gmail.com, а також за телефоном: 095-021-75-70 (Людмила Володимирівна Єлісєєва, доктор економічних наук, професор кафедри економіки та природокористування).
Проводиться обговорення критеріїв та вагових коефіцієнтів оцінювання студентських наукових робіт під час першого етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка», які розміщені за таким посиланням: Рецензія на наукову роботу (1 етап). Свої пропозиції щодо оцінювання просимо надсилати до 10 лютого 2021 р. на електронну поштову скриньку: konkurs.ekonomika@gmail.com
Запрошуємо до участі у Конкурсі! Будемо раді співпраці!
Наказ МОН про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2020-2021 н.р.
Інформаційне повідомлення про Всеукраїнський конкурс зі спеціальності "Економіка"
Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
Додаток 1 до Положення. Відомості про автора та наукового керівника
Рецензія на наукову роботу (1 етап)
Наукові роботи студентів, запрошених для участі в конференції

Шановні майбутні абітурієнти, батьки та усі зацікавлені!
Запрошуємо завітати на ONLINE День відкритих дверей на факультеті економіки та управління і дізнатись якомога більше інформації щодо вступної кампанії 2021 року!
У рамках Дня відкритих дверей будуть проводитися зустрічі абітурієнтів та їхніх батьків із деканом та завідувачами кафедр, проферсько-викладацьким складом, під час яких відвідувачі одержать детальну інформацію щодо спеціальностей та освітніх програм, про умови та матеріально-технічне забезпечення, де готують висококваліфікованих фахівців, про можливості практики, перспективи працевлаштування та організацію дозвілля студентів.
Графік проведення днів відкритих дверей у форматі онлайн
на факультеті економіки та управління:
День відкритих дверей - Кафедра менеджменту та адміністрування
13 лютого 2021 року 11:00
Zoom
https://us05web.zoom.us/j/81141483746?pwd=Rnc1QSt6UERjakl3NXg1cHJCL2JtZz09
Ідентифікатор конференції: 811 4148 3746
Код доступу: 12345
День відкритих дверей - Кафедра обліку і оподаткування
20 лютого 2021 року 15:00
Zoom:
https://zoom.us/j/3811175487?pwd=WmpoR0U0bEoxQmhXcm1pOGdzRyt4QT09
Ідентифікатор конференції: 381 117 5487
Код доступу: Lfn9T3
День відкритих дверей - Кафедра підприємництва і маркетингу
26 лютого 2021 року 14:00
Zoom
https://zoom.us/j/91608190656?pwd=ckF6Nk0zdk15aldDek1KeHFjb3JlZz09
Ідентифікатор конференції: 916 0819 0656
Код доступу: 1mUQdV
День відкритих дверей _ Кафедра економіки та природокористування
26 лютого 2021 року 15:00
Zoom:
https://us05web.zoom.us/j/85492563143?pwd=OTNqdkx4Tm83Z2w0RVEzOEp4OG15dz09
Ідентифікатор конференції: 854 9256 3143
Код доступу: 1YSwjd
День відкритих дверей _ Кафедра фінансів
27 лютого 2021 року 14:00
Zoom
https://zoom.us/j/7299946476?pwd=ZHZvQzk2Tmk0L0QzVExFci9SVWNXdz09
Meeting ID 729 994 64 76
Код 1111
ДО ЗУСТРІЧІ!

Запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка»
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 р. № 1457 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році» Волинський національний університет імені Лесі Українки затверджено базовим закладом вищої освіти з проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Економіка» (далі – Конкурс).
Другий тур конкурсу відбудеться у два етапи: 1-й – рецензування праць (лютий–березень 2021 року); 2-й – підсумкова науково-практична конференція (15-16 квітня 2021 року).
У Конкурсі можуть брати участь студенти, які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра, магістра у вищих навчальних закладах України незалежно від форм власності та підпорядкування.
Умови та порядок проведення конкурсу визначені у Положенні про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 18.04.2017 р. № 605 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0620-17#Text) (Положення).
Термін відправки робіт – до 15 лютого 2021 року (за поштовим штемпелем). Подані наукові роботи не повертають.
Роботи надсилати на адресу: 43025, м. Луцьк, проспект Волі, 13, навчальний корпус А, ВНУ імені Лесі Українки, факультет економіки та управління, галузева конкурсна комісія зі спеціальності «Економіка» та на електронну пошту: konkurs.ekonomika@gmail.com.
На електронну адресу необхідно надсилати тільки роботу (прізвища, ініціали автора (авторів) та наукового керівника, найменування вищого навчального закладу замінюються шифром (шифр – не більше двох слів)).
Наукові роботи, подані на Конкурс з порушенням вимог розділу III Положення, до участі у Конкурсі не допускаються та за рішенням конкурсних комісій (галузевих конкурсних комісій) знімаються з розгляду.
За додатковою інформацією звертайтеся до оргкомітету конкурсу за електронною адресою: konkurs.ekonomika@gmail.com, а також за телефоном: 095-021-75-70 (Людмила Володимирівна Єлісєєва, доктор економічних наук, професор кафедри економіки та природокористування).
Запрошуємо до участі у Конкурсі! Будемо раді співпраці!
Наказ МОН про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2020-2021 н.р.
Інформаційне повідомлення про Всеукраїнський конкурс зі спеціальності "Економіка"
Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
Додаток 1 до Положення. Відомості про автора та наукового керівника



27 травня 2020 року відбулася XXV Міжнародна науково-практична конференція «Перспективи розвитку економіки України: теорія, методологія, практика». Спілкування науковців стало можливим за допомогою онлайн-платформи «ZOOM». У ході дискусії порушувалася актуальна тематика новацій у сфері обігу сільськогосподарських земель (д. е. н. Шворак А. М.). Учасники, зокрема, обговорили перспективи розвитку в Україні аутсорсингу ( к. е. н. Данилюк Т. І. )та транспортно-логістичної інфраструктури (к. е. н. Бортнік С. М.). Доповідачі не оминули увагою актуальні проблеми вищої школи, а саме впровадження дуальної освіти ( д. е. н. Садовська І. Б. ) та управління фінансуванням освітніх процесів (к. е. н. Тоцька О. Л.). Жваве обговорення викликали доповіді к. е. н. Коленди Н. В. на тему впливу мобінгу на мотиваційну безпеку персоналу, к. і. н. Стрільчука Р. С. про хронологію розвитку українсько-польських відносин у 90-х роках ХХ століття та колеги з ЛНУ імені Івана Франка к. е. н. Лутчин Н. П. з детальним аналізом чинників депопуляції в Україні. Конференція відбувалася у активному ритмі, усі теми викликали зацікавленість учасників, які переконані – ті наукові думки, що були обговорені, сприятимуть розвитку економіки та її виходу із кризового стану.
Організаційний комітет висловлює подяку к. е. н. Колоску А. М. за допомогу у проведенні конференції у онлайн-режимі.






Студентське самоврядування
Студентське самоврядування — це структура на Факультеті економіки та управління, яка функціонує автономно під керівництвом студентського декана та завдяки ініціативним студентам. Вона включає Студентську раду факультету, Студентський профком і Наукове товариство студентів та аспірантів (НТСА).
Студентський профком
Первинна профспілкова організація ФЕУ – це окрема громадська організація, яка працює для захисту прав та інтересів учасників освітнього процесу.
Профспілкова організація студентів здійснює свою роботу за наступними напрямками:
- організаційно-масова робота;
- питання соціального і правового захисту;
- зв’язок з громадськістю і міжнародна співпраця;
- суспільний контроль;
- культура, спорт і оздоровлення.
Студентська рада та профком працюють та організовують заходи спільними зусиллями. Наша робота полягає в забезпеченні цікавого студентського життя та його урізноманітнення.
Ми знаходимо таланти: https://www.facebook.com/groups/760975300607643/permalink/4447873778584425/
Ми запускаємо тренди: https://www.facebook.com/groups/760975300607643/permalink/5001572259881238/
Ми вшановуємо традиції: https://www.facebook.com/groups/760975300607643/permalink/4732613563443777/
Опис нашої діяльності ви можете побачити за посиланням: https://www.facebook.com/groups/760975300607643/permalink/4748991735139293/
На факультеті економіки та управління успішно працюють наступні гілки самоврядування студентів:
Наукове товариство студентів та аспірантів (НТСА).
Наші сторінки в соціальних мережах:
Фейсбук https://www.facebook.com/groups/760975300607643/?ref=share
Інстаграм https://instagram.com/economic_faculty?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Якщо ви сучасний, активний студент чи студентка, то ми чекаємо саме вас!
На факультеті економіки та управління функціонує “Електронна скринька довіри”, на яку кожен, кому небайдужа доля факультету: студенти, абітурієнти, співробітники, батьки, випускники, гості – можуть повідомити інформацію, яка важлива для забезпечення повноцінного функціонування та покращення діяльності факультету.
Усі повідомлення будуть вивчені та взяті до уваги, в тому числі – анонімні. Повна конфіденційність гарантується.
“Електронна скринька довіри”





Про нас
1 Історична довідка
2 Керівництво
2.1 Декан
2.2 Заступники декана
2.3 Методисти
2.4 Професорсько-викладацький склад
2.5 Вчена рада
3 Кафедри
4 Статегія розвитку факультету
5 Плани роботи факультету
6 Навчальна робота
7Наукова робота
8 Міжнародна робота
9 Студентське самоврядування та дозвілля
10 Працевлаштування випускників
11 Відомі випускники
12 Контакти деканату