Перейти до основного вмісту

Боттом хедер

  • Загальна інформація
    • Історія
      • Волинська освітня традиція
      • Історія університету
    • Статут університету
    • Стратегія розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки
    • Програма розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки на 2020–2024 роки
    • Колективний договір ВНУ
    • Сертифікати про акредитацію
    • Відомості щодо здійснення освітньої діяльності
    • Нормативно-правова база
    • Звіт ректора
    • Фінансово-господарська звітність
    • Матеріально-технічна база
    • Почесні доктори, професори
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
      • План роботи вченої ради університету
    • Наглядова рада
    • Факультети та інститути
    • Відділи та підрозділи
    • Філії, центри та представництва
    • Музеї
  • Вступнику
  • Студенту
    • Навчання для студентів
      • Розклад занять
      • Розклад дзвінків
      • Рейтинг успішності студентів
      • Стипендія
      • Вартість навчання
      • Платні послуги
      • Подвійний диплом
      • Дуальна освіта
      • Академічна доброчесність
      • Зразки документів
    • Кар'єра для студентів
      • Працевлаштування
      • Резюме
      • Мотиваційний лист
      • Дуальна освіта
      • Асоціація випускників
    • Наука для студентів
      • Наукове товариство аспірантів і студентів
      • Наукові заходи та конкурси
      • Академічна доброчесність
      • Репозитарій університету
    • Міжнародна співпраця, гранти
      • Академічна мобільність і стажування
      • Подвійний диплом
      • Грантові можливості
      • Іноземному студенту
    • Студентські ініціативи
      • Студентське самоврядування
      • Центр волонтерів ВНУ
      • Студентський сайт "Нівроку"
      • Навчальний медіацентр
      • Дозвілля студентів
      • Дебатний клуб
      • Літературна студія
      • Туристичний клуб
      • Спортивне життя
    • Додаткові можливості
      • Забезпечення житлом
      • Психологічна підтримка
      • Друга вища освіта
      • Академічна мобільність
      • Дуальна освіта
      • Подвійний диплом
      • Мовні центри
      • Сертифікатні курси
      • Бібліотека
    • Куди звернутися студенту, якщо?
  • Навчання
    • Нормативно-правова база
    • Зразки документів
    • Науково-методична рада
    • Центр інноваційних технологій і комп’ютерного тестування
    • Електронне навчання Moodle
    • Розклад занять
    • Підвищення кваліфікації
  • Міжнародні зв'язки
    • Admission
    • Європейські програми та проекти
    • Міжнародні партнери
    • Подвійний диплом
    • Студентам і викладачам
    • Гостьовий професор
  • Наука

Топ-хедер

  • Україна понад усе
  • Творчі колективи
  • Публічна інформація
  • Громадське обговорення ОП
  • Асоціація випускників
  • Гостьовий професор
  • Акредитація ОП
  • Каталог освітніх програм та вибіркових освітніх компонентів
Українська
  • Англійська
  • Українська
герб
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Боттом хедер

  • Загальна інформація
    • Історія
      • Волинська освітня традиція
      • Історія університету
    • Статут університету
    • Стратегія розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки
    • Програма розвитку Волинського національного університету імені Лесі Українки на 2020–2024 роки
    • Колективний договір ВНУ
    • Сертифікати про акредитацію
    • Відомості щодо здійснення освітньої діяльності
    • Нормативно-правова база
    • Звіт ректора
    • Фінансово-господарська звітність
    • Матеріально-технічна база
    • Почесні доктори, професори
  • Структура
    • Ректорат
    • Вчена рада
      • План роботи вченої ради університету
    • Наглядова рада
    • Факультети та інститути
    • Відділи та підрозділи
    • Філії, центри та представництва
    • Музеї
  • Вступнику
  • Студенту
    • Навчання для студентів
      • Розклад занять
      • Розклад дзвінків
      • Рейтинг успішності студентів
      • Стипендія
      • Вартість навчання
      • Платні послуги
      • Подвійний диплом
      • Дуальна освіта
      • Академічна доброчесність
      • Зразки документів
    • Кар'єра для студентів
      • Працевлаштування
      • Резюме
      • Мотиваційний лист
      • Дуальна освіта
      • Асоціація випускників
    • Наука для студентів
      • Наукове товариство аспірантів і студентів
      • Наукові заходи та конкурси
      • Академічна доброчесність
      • Репозитарій університету
    • Міжнародна співпраця, гранти
      • Академічна мобільність і стажування
      • Подвійний диплом
      • Грантові можливості
      • Іноземному студенту
    • Студентські ініціативи
      • Студентське самоврядування
      • Центр волонтерів ВНУ
      • Студентський сайт "Нівроку"
      • Навчальний медіацентр
      • Дозвілля студентів
      • Дебатний клуб
      • Літературна студія
      • Туристичний клуб
      • Спортивне життя
    • Додаткові можливості
      • Забезпечення житлом
      • Психологічна підтримка
      • Друга вища освіта
      • Академічна мобільність
      • Дуальна освіта
      • Подвійний диплом
      • Мовні центри
      • Сертифікатні курси
      • Бібліотека
    • Куди звернутися студенту, якщо?
  • Навчання
    • Нормативно-правова база
    • Зразки документів
    • Науково-методична рада
    • Центр інноваційних технологій і комп’ютерного тестування
    • Електронне навчання Moodle
    • Розклад занять
    • Підвищення кваліфікації
  • Міжнародні зв'язки
    • Admission
    • Європейські програми та проекти
    • Міжнародні партнери
    • Подвійний диплом
    • Студентам і викладачам
    • Гостьовий професор
  • Наука

Рядок навіґації

Головна
Фінансів
Стащук олена Володимирівна
Фінансів
Стащук Олена Володимирівна

The Head of the Department of finances, Doctor of Science (Economics), Professor

43021, м. Луцьк, вул. Винниченка, 28
Staschuk.Olena@vnu.edu.ua
+38 (050) 674 85 78
arrow ЗАПРОШУЄМО НА НАВЧАННЯ
arrow WIKI-сторінка кафедри
arrow Ми в Instagram
arrow Ми у Facebook
Історія кафедри

Історія кафедри розпочалася у 1998 р., коли шляхом реорганізації кафедри економіки та менеджменту була утворена кафедра фінансів. Завідувачем кафедри був доктор економічних наук, професор Лагутін Василь Дмитрович.

У 1999 р. кафедра фінансів була реорганізована на дві кафедри: кафедру фінансів підприємств і кредиту та кафедру державних фінансів. Кафедру державних фінансів очолював доктор економічних наук, професор Карлін Микола Іванович, а кафедру фінансів підприємств і кредиту ‒ доктор економічних наук, професор Слав’юк Ростислав Анатолійович.

У 2009 р. кафедру фінансів підприємств і кредиту було перейменовано на кафедру фінансів та кредиту (завідувач кафедри ‒ к.е.н., доц. Грудзевич Ігор Теофілович), а в 2016 р. кафедра державних фінансів отримала назву фінансів, банківської справи та страхування (завідувач кафедри ‒ д.е.н., проф. Карлін Микола Іванович).

У 2020 р. шляхом реорганізації кафедри об’єднали в одну ‒ кафедру фінансів.

Склад кафедри

1. Стащук Олена Володимирівна – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри.

2. Борисюк Олена Володимирівна – кандидат економічних наук, доцент.

3. Івашко Олена Анатоліївна – кандидат економічних наук, доцент.

4. Карлін Микола Іванович – доктор економічних наук, професор.

5. Матвійчук Наталія Миколаївна – кандидат економічних наук, доцент.

6. Проць Наталія Василівна – кандидат економічних наук, доцент.

7. Теслюк Софія Анатоліївна – кандидат економічних наук, доцент.

8. Ткачук Наталія Василівна – кандидат економічних наук, старший викладач.

9. Тоцька Олеся Леонтіївна – доктор економічних наук, професор.

10. Терещук Ірина Вікторівна – старший лаборант кафедри.

Загальна інформація про роботу кафедри
arrow
Плани роботи кафедри
  • План 2021
  • План 2022
arrow
Стажування викладачів кафедри
  • Стажування в 2018–2022 рр.
  • План стажування на 2022–2027 рр.
arrow
Авторські права на твори
arrow Авторські права
arrow
Нагороди викладачів кафедри
  • Перелік нагород.
  • Нагороди.
arrow
Грантові заявки та госпрозрахункові теми
arrow Перелік
arrow
Матеріально-технічна база
arrow Відеозвіт
arrow Фотозвіт
Контакти кураторів груп

ФіК-12 – куратор к.е.н., доц. Матвійчук Наталія Миколаївна, тел. +38 (050) 824 84 62, matviichuk.nataliia@vnu.edu.ua

ФіКм/с-19 – куратор к.е.н., ст. викладач Ткачук Наталія Василівна, тел. +38 (097) 524 83 90, Tkachuk.Natalia@vnu.edu.ua

ФіК-22 – куратор к.е.н., доц. Проць Наталія Василівна, тел. +38 (097) 346 36 88, Vyshnevska.Nataliya@vnu.edu.ua

ФіКм/с-2.10, ФіКм/с-23з – куратор к.е.н., доц. Теслюк Софія Анатоліївна, тел. +38 (097) 771 46 51, Tesliuk.Sofiia@vnu.edu.ua

ФБС-32, ФБС-31з – куратор д.е.н., проф. Тоцька Олеся Леонтіївна, тел. +38 (068) 139 74 20, Totska.Olesia@vnu.edu.ua

ФіК-42, ФіК-42з – куратор к.е.н., доц. Івашко Олена Анатоліївна, тел. +38 (067) 928 32 99, Ivashko.Olena@vnu.edu.ua

ФіК-52М, ФіК-62Мз – куратор к.е.н., доц. Борисюк Олена Володимирівна, тел. +38 (095) 587 35 07, borisjuk.lena@vnu.edu.ua

ФіК-62М, ФіК-72Мз – куратор д.е.н., проф. Стащук Олена Володимирівна, тел. +38 (050) 674 85 78, Staschuk.Olena@vnu.edu.ua

 

Розклад занять

Розклад занять

Напрями підготовки/спеціальності, які готує кафедра
arrow
ВСТУП ДО АСПІРАНТУРИ

Галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність: 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

Освітньо-наукова  програма: «Фінанси і кредит»

Форма навчання: денна / вечірня

Термін навчання: 4 роки

Освітня кваліфікація: доктор філософії в галузі управління та адміністрування за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

Передумови: наявність диплома магістра (спеціаліста) за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» або споріднених спеціальностей та галузей знань 07 «Управління та адміністрування».

Вимоги до вступу визначаються Положенням про підготовку докторів філософії у ВНУ імені Лесі Українки.

Зарахування на підставі таких вступних іспитів:

  1. Фаховий іспит за спеціальністю;
  2. Іспит з іноземної мови;
  3. Реферат за спеціальністю (або список наукових праць за спеціальністю – за наявності).

Ліцензійний обсяг: 5 місць.

arrow
Абітурієнту

Кафедра фінансів готує студентів за двома рівнями вищої освіти – бакалавр та магістр за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Крім того, відкрита аспірантура зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

АБІТУРІЄНТУ

Кафедра фінансів забезпечує підготовку висококваліфікованих фахівців за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», які володіють усіма необхідними компетентностями для здійснення професійної діяльності, а також набувають у процесі навчання «soft skills». Такі навички забезпечують фінансистам здатність до стратегічного мислення та планування фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, вміння ризикувати та оцінювати рівень фінансового ризику, швидку адаптацію до зміни зовнішніх та внутрішніх чинників економічного середовища.

Фахівці у газу фінансів, банківської справи та страхування отримують знання з:

  • Особливостей фінансового забезпечення бюджетної сфери та оподаткування;
  • Порядку функціонування банківської системи та здійснення банківських операцій фінансово-кредитними установами;
  • Механізму управління фінансами суб’єктів господарювання різних форм власності та організаційно-правової форми господарювання;
  • Особливостей формування та реалізації фінансової, валютної, податкової, інвестиційної, грошово-кредитної політики;
  •  Порядку проведення валютних операцій;
  • Особливостей здійснення операцій на фондовому ринку та у біржовій діяльності;
  • Правила та методики оцінки вартості бізнесу;
  • Страхування у розрізі основних його видів;
  • Особливостей розробки та фінансування інноваційних проектів та стартапів тощо.

Фахівці у галузі фінансів, банківської справи та страхування є невід’ємними працівниками будь-якої фінансової, бюджетної установи, виробничого підприємства, органів державного, регіонального та муніципального рівня на усіх без винятку посадах, які вимагають вищої економічної освіти. Випускники кафедри фінансів можуть працювати на підприємствах усіх форм власності.

ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!!!

На кафедрі фінансів в процесі підготовки фахівців за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» функціонує програма подвійного дипломування на підставі укладеної угоди із Вищою Школою Економіки та Інновацій міста Любліна (Республіка Польща). Це дозволяє нашим студентам отримати диплом ВНУ імені Лесі Українки та диплом європейського зразка Вищої Школи Економіки та Інновацій міста Любліна, навчаючись одночасно у двох закладах вищої освіти.

arrow
ВСТУП НА БАКАЛАВРАТ (на базі повної загальної середньої освіти)

Галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність: 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

Освітньо-наукова  програма: «Фінанси, банківська справа та страхування»

Форма навчання: денна / заочна

Термін навчання: 3 роки 10 місяців

Освітня кваліфікація: бакалавр фінансів, банківської справи та страхування

Професійна кваліфікація: економіст з фінансової роботи

Передумови: атестат про повну середню освіту.

Вимоги до вступу визначаються Правилами прийому до ВНУ імені Лесі Українки

Зарахування на підставі таких вступних іспитів (для державного замовлення):

  1. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури;
  2. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання з математики;
  3. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови або географії.

Ліцензійний обсяг: 60 місць

УВАГА!!! Студенти бакалаврського рівня вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» ВНУ імені Лесі Українки мають унікальну можливість приймати участь у програмі «Подвійний диплом» у Гуманітарно-природничому університеті імені Яна Длугоша в м. Ченстохова (Республіка Польща). Навчання є повністю безкоштовним, наші студенти стають повноцінними учасниками освітнього процесу у Республіці Польща та мають усі атрибути повноцінного польського студента. У результаті такого навчання студенти отримують диплом про вищу освіту ВНУ імені Лесі Українки та диплом Гуманітарно-природничого університеті імені Яна Длугоша в м.

arrow
ВСТУП НА БАКАЛАВРАТ (зі скороченим терміном навчання на базі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста)

Галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність: 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

Освітньо-наукова  програма: «Фінанси і кредит»

Форма навчання: денна / заочна

Термін навчання: 1 рік 10 місяців

Освітня кваліфікація: бакалавр фінансів, банківської справи та страхування

Професійна кваліфікація: економіст з фінансової роботи

Передумови: диплом молодшого спеціаліста за спеціальностями 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

Вимоги до вступу визначаються Правилами прийому до ВНУ імені Лесі Українки

Зарахування на підставі таких вступних іспитів (для державного замовлення):

  1. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури;
  2. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання з математики;
  3. Фахове випробування (Економіка).

        Ліцензійний обсяг: 30 місць.

arrow
ВСТУП У МАГІСТРАТУРУ

Галузь знань: 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність: 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

Освітньо-наукова  програма: «Фінанси і кредит»

Форма навчання: денна / заочна

Термін навчання: 1 рік 4 місяці

Освітня кваліфікація: магістр фінансів, банківської справи та страхування

Професійна кваліфікація: менеджер (управитель) у фінансовій діяльності

Передумови: наявність диплома освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» та інших спеціальностей.

Вимоги до вступу визначаються Правилами прийому до ВНУ імені Лесі Українки.

Зарахування на підставі таких вступних іспитів:

1. Єдиний вступний іспит;

2. Фахове випробування (Фінанси).

Ліцензійний обсяг: 40 місць.

Міжнародна робота
arrow
Партнери

На підставі укладених угод Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки про міжнародну академічну мобільність партнерами кафедри є:

1. Вища Школа Економіки та Інновацій міста Любліна (Республіка Польща) ‒ угода про взаємне співробітництво, обмін студентами та професорсько-викладацьким складом.

2. Гуманітарно-природничий університет ім. Яна Длугоша в Ченстохово (м. Ченстохова, Республіка Польща)  ‒ угода про взаємне співробітництво, обмін студентами, подвійне дипломування, взаємний обмін викладачами у якості гостьових професорів для читання лекцій зі спеціалізованих дисциплін.

 

arrow
Угоди про співпрацю з міжнародними партнерами
arrow Угоди
arrow
Програма обміну студентами «Солідарні з Україною» (Республіка Польща)
arrow Враження від участі в програмі
arrow
Міжнародні науково-практичні конференції кафедри

2021 р.

2022 р.

arrow
Грантові заявки
arrow Перелік
arrow
Міжнародні стажування викладачів та участь в міжнародних конференціях
arrow Сертифікати
Виховна робота

Виховна робота в Університеті - важливий складник провадження освітнього процесу, пріоритетний компонент формування культури, духовності, суспільної свідомості

Метою виховної роботи є розвиток особистості шляхом патріотичного, правового, екологічного виховання, утвердження у здобувачів освіти моральних цінностей, соціальної активності, громадянської позиції та відповідальності, засад здорового способу життя, вміння вільно мислити та самоорганізовуватися в сучасних умовах.

Положення про виховну роботу у Волинському національному університеті імені Лесі Українки

План виховної роботи кафедри на 2022-2023 н.р.

 

arrow
Студентське життя
arrow https://www.instagram.com/stories/highlights/18100126588229671/

Флешмоб «Обійми, якщо віриш в ЗСУ»

Екскурсія в музей Волинської ікони

Міжнародний День студентського спорту!

Факультет економіки та управління радо відкрив двері студентам-першокурсникам та батькам для зустрічі з в.о. декана та професорсько-викладацьким складом та кураторами груп!

Святкова інавгурація нового 2021/2022 навчального року відбулася!

В Університеті відбулася інавгурація студентів-першокурсників

На факультеті економіки та управління відбувся День першокурсника

Представник студентської ради факультету економіки та управління Анастасія Щербакова вручила грамоти старостам академічних груп 1 курсу за участь у конкурсі «Знайомство першокурсників».

29-30 вересня студенти кафедри фінанесів взяли участь у інформативному заході до 80-ої річниці трагедії у Бабиному Яру, зокрема відбувся перегляд фільму "Хлопчик у смугастій піжамі"  

Відзначення дня Гідності і Свободи

Студентка спеціальності «Облік і оподаткування», амбасадорка Молодіжного центру Волині Катерина Лебедь взяла участь у триденному офлайн-тренінгу для молодіжних та дитячих громадських організацій «Найнудніша школа в світі для молодіжних та дитячих громадських організацій», організованому Міністерством молоді та спорту

Участь у тренінгу “Лідерство, що надихає”

«Чемпіонат бізнес-кейсів»

Онлайн-зустріч для студентів 3-5 курсів на тему «Особливості залучення фінансування на соціальні проєкти та бізнес-ідеї». Запрошений спікер - Юлія Євпак, Business Analist, СЕО PROBusinessHub, сертифікований PM за методологією ЄС PrinceII.

Онлайн-зустріч з істориком-краєзнавцем Сергієм Годлевським на тему «8 чи 9 травня? Пам’ять чи свято?»

Вітаємо " Боричевську Ірину з проходженням 2-го етапу стипендійної програми «Завтра.UA»!

Вітаємо здобувачку освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 072 Фінанси, банківська справа та страхування Ірину БОРИЧЕВСЬКУ із призначенням стипендії Президента України для студентів на 2021 / 2022 н.р.

Участь у ІІ турі Відкритого регіонального турніру з фінансової грамотності — KharkivFinCup—2021):

  • участь у грі «Життєвий капітал»;
  • підготовка відео «Як правильно обрати банк»

 

arrow
Формування освітнього середовища

Пари можуть бути не лише в аудиторіях

Студенти поспілкувалися з директоркою Луцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги

На факультеті економіки та управління обговорили емоції й переживання

Відбувся вебінар «Працевлаштування студентів з особливими потребами»

"Успіх наших випускників - підтвердження якості освітнього процесу" - Тетяна Данилюк 

Відбувся тренінг: "Пошук роботи: психологічна та професійна мотивація" з тренером А. Хомюк

Безпечне освітнє середовище - запорука якості освітнього процесу!

Семінар "особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії для студентів-магістрів"

"Бесіди з куратором"

Наукова робота
arrow
Конференції

Студентка 3 курсу спеціальності "Фінанси, банківська справа і страхування" Демчук Ірина взяла участь у VІІІ Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції на тему: СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ВИТОКИ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ, виступивши на запрошення організаторів на пленарному засіданні з доповіддю "КРИПТОВАЛЮТА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФІНАНСУВАННЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" (Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри фінансів Софія ТЕСЛЮК)

XVІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень». Диплом за кращу доповідь отримала: голова НТАіС факультету економіки та управління Анастасія Звірко (Фік-32, науковий керівник доц. Матвійчук Н. М.).

arrow
Наукові гуртки та проблемні групи

На кафедрі фінансів діє 4 наукових гуртки і 1 проблемна група:

  • проблемна група «Проблеми та перспективи розвитку корпоративних фінансів» (керівники: д. е. н., проф. Стащук О. В., к. е. н., ст. викладач Ткачук Н. В.);
  • науковий гурток «Актуальні питання розвитку фінансового ринку України» (керівник:  к. е. н., доц. Борисюк О. В.);
  • науковий гурток «Актуальні проблеми публічних фінансів України та зарубіжних країн» (керівники:  д. е. н., проф. Карлін М. І., к. е. н., доц. Проць Н. В.);
  • науковий гурток «Сучасні тенденції розвитку фінансів та банківської справи в Україні» (керівники:  к. е. н., доц., Теслюк С. А., к. е. н., доц., Матвійчук Н. М.);
  • науковий гурток «Сучасні тренди міжнародних валютно-фінансових відносин» (керівник: д. е. н., проф. Тоцька О. Л.).

Голова наукового товариства ФЕУ – Звірко Анастасія Олегівна – студентка 4 курсу (група ФіК-42) спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (15 наукових публікацій).

Основні завдання наукових гуртків і проблемних груп:

  • сприяння формуванню умов для розкриття наукового та творчого потенціалу студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування»;
  • пошук та підтримка талановитих дослідників серед студентів надання їм всебічної допомоги, в тому числі шляхом застосування системи бонусних балів за наукову діяльність;
  • сприяння формуванню особистості дослідника, сучасного вченого-економіста з широким світоглядом.

Наша діяльність:

  • організація участі студентів кафедри у всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях;
  • організація діяльності студентських наукових гуртків і проблемних груп;
  • проведення І туру Всеукраїнських студентських олімпіад;
  • проведення І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з економічних галузей знань та спеціальностей;
  • проведення наукових круглих столів, обговорень, дискусій, бесід, семінарів;
  • організація та проведення «Фестивалю науки» та тижня факультету.

Наші заходи за 2022–2023 н. р.:

  • Організовано діяльність студентських наукових гуртків і проблемних груп.
  • Продовжується реалізація системи стимулювання студентів до наукової діяльності (внесення додаткових балів за наукову роботу).
  • Організовано участь студентів факультету у загальноукраїнських та міжнародних наукових конференціях.
  • Участь студентів та аспірантів в роботі круглих столів, диспутів та інших наукових заходів.
  • Студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» взяли участь (І етап) у V Відкритому регіональному турнірі з фінансової грамотності – KharkivFinCup–2022, який проходив у на базі ННІ «Каразінський банківський інститут» ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Тренер: доц. каф. фінансів Теслюк Софія Анатоліївна.
  • Студентка Плоскіна Андріана спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» (ФіК-53М) взяла участь в стипендійній програмі «ЗавтраUa» (науковий керівник проф. Стащук О. В.)
  • Студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» взяли участь в конкурсі студентських наукових есе на тему «Роздуми майбутнього фінансиста» (наукові керівники доц. Матвійчук Н. М. та доц. Теслюк С. А.)
  • Студентами кафедри за рік опубліковано 8 статей і 80 тез.
  • На факультеті був оголошений Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт, в тому числі на кафедрі фінансів за 2 спеціалізаціями, на які подано 8 наукових робіт.
  • В межах Днів науки–2023 відбулася Mind Game «Student science quiz». Факультет економіки та управління представляла команда студентів ФЕУ «Мозкові капіталісти», учасниками якої були Анастасія Звірко (ФіК-42) та  Христина Півнюк (ФіК-12).
  • 25 квітня Науковим товариством аспірантів і студентів ВНУ імені Лесі Українки в межах Тижня академічної доброчесності проведено квест «SCIENTIFIC GAME». Команда НТАіС факультету економіки та управління у складі здобувачів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» Герголи Сніжани, Комар-Стаховської Катерини та Михалюк Віталії (куратор товариства Матвійчук Наталія) здобула перемогу серед 16 команд університету.
  • Викладачі факультету стали учасниками освітнього проєкту для педагогів «Марафон амбасадорів кампанії #ШахрайГудбай», який підвищує рівень знань дітей і молоді з платіжної безпеки. Доценти Наталія Матвійчук та Софія Теслюк провели лекції на тему «Поради з кібербезпеки та схеми шахрайства у воєнний час» і створили інформаційний куточок «Поради платіжної безпеки».
  • В межах Всесвітнього тижня грошей в Україні (Global Money Week 2023) студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» факультету економіки та управління взяли участь в конкурсі від Національного банку України «Гроші та добробут у моїй країні». Під керівництвом викладачів кафедри фінансів Матвійчук Наталії, Теслюк Софії та Ткачук Наталії 9 здобувачів освіти розробляли презентації, в яких пропонували та обґрунтовували свої ідеї на тему: «Як підвищити рівень фінансової обізнаності серед молоді України».
  • В березні 2023 р. викладачі та здобувачі освіти спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування долучилися до вебінарів від НБУ «Як та коли виник Національний банк України?», «10 найпоширеніших схем платіжного шахрайства у воєнний час» (організатор – доцент кафедри фінансів факультету економіки та управління Наталія Матвійчук).
  • В межах Global Money Week  березня 2023 р. відбулося командне змагання студентів І та ІІ курсів «Грошовий забіг».  29 березня викладачі кафедри фінансів організували квест «Фінансове орієнтування» для студентів-фінансистів І–ІІІ курсів. 30 березня відбувся науковий семінар «Монети та банкноти країн світу» під керівництвом професора Олесі Тоцької.

Наші заходи за 2021–2022 н. р.:

  • Організовано діяльність студентських наукових гуртків і проблемних груп. У діяльності студентських наукових об’єднань задіяно понад 70 студентів.
  • Продовжується реалізація системи стимулювання студентів до наукової діяльності (внесення додаткових балів за наукову роботу)
  • Організовано участь студентів факультету у загальноукраїнських та міжнародних наукових конференціях.
  • Участь студентів та аспірантів в роботі круглих столів, диспутів та інших наукових заходів.
  • Упродовж листопада-грудня 2021 р. студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» (3 команди) брали участь у ІV Відкритому регіональному турнірі з фінансової грамотності – KharkivFinCup–2021, який проходив на базі ННІ «Каразінський банківський інститут» ХНУ ім. В.Н. Каразіна. Одна з команд потрапила у фінал конкурсу, де змогла представити свою відеороботу «Як обрати надійний банк». Тренер: доц. каф. фінансів Теслюк Софія Анатоліївна.
  • Організовано чемпіонат бізнес-кейсів (листопад 2021 р.) за участі студентів 3 та 4 курсів ФЕУ спеціальностей «Фінанси, банківська справа та страхування» та «Облік і оподаткування» (відповідальний за проведення заходу: к.е.н., доц. Теслюк С.А.)
  • Студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» взяли участь у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт «Соціально відповідальне ведення бізнесу – складова сталого розвитку» з нагоди 30-ї річниці Незалежності України (науковий керівник доц. Теслюк С.А.). 
  • Студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» взяли участь в Національному конкурсі студентських есе на тему «Приватність в епоху цифрових технологій» та отримали сертифікати про участь (наукові керівники: доц. Матвійчук Н.М. та доц. Теслюк С. А.)
  • Куратором НТАіС ФЕУ проведено зустріч зі студентами 1 курсу (листопад 2021 р.), на якій обговорювалися питання, що стосуються наукової роботи студентів: особливості застосування системи бонусних балів за наукову роботу, побудову стипендійного рейтингу, функціонування НТАіС, наукових гуртків та проблемних груп на факультеті.
  • Підсумкові засідання наукового гуртка «Сучасні тенденції в розвитку фінансів та кредиту» (наук.керівник Теслюк Софія Анатоліївна) та проблемної групи «Актуальні питання банківської системи України» (науковий керівник Матвійчук Наталія Миколаївна).

Наші заходи за 2020–2021 н. р.:

  • Організовано діяльність студентських наукових гуртків і проблемних груп.
  • Впроваджено систему стимулювання студентів до наукової діяльності (внесення додаткових балів за наукову роботу)
  • Організовано участь студентів у загальноукраїнських та міжнародних наукових конференціях.
  • Участь студентів та аспірантів в роботі круглих столів, диспутів та інших наукових заходів.
  • У 2020–2021 рр. студентка спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» (ФіК-52) брала участь в стипендійній програмі «ЗавтраUa» (науковий керівник: доц. Матвійчук Н. М.).
  • Проведення опитування серед студентів щодо організації наукової роботи на факультеті (листопад 2020 р.).
  • В грудні 2020 р. проведено коучинг «Діяльність наукового гуртка чи проблемної групи: як досягти ефективності» в рамках тижня факультету (організатор: куратор НТАіС Матвійчук Н. М.).
  • Організовано презентацію Програми стажування у Верховній Раді для студентів ФЕУ, юридичного та факультету історії, політології та державної безпеки (листопад 2020 р.) з участю представників «Ліги інтернів» та випускників університету – учасників програми стажування (організатор: куратор НТАіС Матвійчук Н.М.) 
  • Організовано онлайн-зустріч зі студентами (22 грудня 2020 р.), на якій обговорювалися питання, що стосуються наукової роботи студентів: особливості застосування системи бонусних балів за наукову роботу, побудову стипендійного рейтингу, функціонування НТАіС, наукових гуртків та проблемних груп на факультеті. Студенти ознайомилися із основною інформацією, яка стосується студентства (розклад занять, стипендії, вартість навчання тощо), на сайті університету. Особлива увага була приділена проблемам академічної доброчесності.
  • Організовано святкування Global Money Week. 

https://vnu.edu.ua/uk/news/suspilstvo/kafedra-finansiv-zaproshue-doluchitisya-do-vsesvitnogo-tizhnya-groshey

https://vnu.edu.ua/uk/news/suspilstvo/na-fakulteti-ekonomiki-ta-upravlinnya-global-money-week-i-tizhden-finansiv

https://vnu.edu.ua/uk/news/suspilstvo/na-fakulteti-ekonomiki-ta-upravlinnya-trivae-globalmoneyweek-2021

  • Куратором НТАІС ФЕУ Матвійчук Н.М. отримано сертифікат тренера фінансової грамотності за активну участь у святкуванні Global Money Week від НБУ.
  • Студенти спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» брали участь у різноманітних вебінарах від НБУ та заходах, організованих викладачами кафедри. Теслюк С. організувала флешмоб зі студентами ФЕУ «Танцюй, як Манімен», який потрапив в 10-у найкращих в Україні. Студенти факультету взяли участь у вікторинах та кіноперегляді на економічну тематику. Педагогічний колектив ВНУ імені Лесі Українки отримав Подяку від НБУ за активну участь у святкуванні Global Money Week 2021.
  • Зі студентами спеціальності «фінанси, банківська справа та страхування» взято участь в обговоренні Кодексу академічної доброчесності та науковому семінарі, присвяченому викладанню дисципліни «Вступ до спеціальності» (травень 2021 р).
  • У ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт студентка 5 курсу спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» Боричевська Ірина Григорівна одержала диплом І ступеня, спеціальність «Фінанси і кредит»). Науковий керівник – Стащук Олена Володимирівна, доктор економічних наук, професор.

Академічні та іменні стипендії. Нагороди

2022–2023 рр.

Дмитрук Ірина (Фік-62) – стипендія Христофора Барановського (І семестр).

Демчук Ірина (Фік-42) – стипендія Кабінету Міністрів (ІІ семестр).

Звірко Анастасія (Фік-42) – стипендія Президента України (ІІ семестр).

2021–2022 рр.

Боричевська Ірина (Фік-62) – стипендія Президента України.

2020-2021 рр.

Ірина Боричевська (Фік-52) – стипендія Христофора Барановського

Нагороди:

1. Студентка 5 курсу Боричевська Ірина спеціальності "Фінанси, банківська справа та страхування" в рамках святкування Фестивалю науки ВНУ імені Лесі Українки у 2021 р. отримала аж три відзнаки:

- диплом ІІ ступеня у Конкурсі Кращий студент-науковець ВНУ імені Лесі Українки;

- Подяку за активну участь у діяльності НТАіС університету;

- Сертифікат за активну участь у науковому заході від Ради молодих вчених університету.

2. Студентка групи Фік-32 Звірко Анастасія одержала Диплом за кращу доповідь на секційному засіданні конференції «Молода наука Волині» в 2021 та в 2022 р.

3. В 2023 р. в конкурсі «Кращий студент-науковець ВНУ імені Лесі Українки» студентка 4 курсу спеціальності «фінанси, банківська справа та страхування» Звірко Анастасія отримала диплом І ступеня.

БАКАЛАВРАТ
arrow
Навчальні плани й ОПП

Навчальні плани й ОПП

 

arrow
Методичні рекомендації до написання курсових та практик
arrow Методичні рекомендації до написання курсових та практик
arrow
Силабуси освітніх компонентів

План 2020 року

План 2021 року

План 2021 року (мс)

arrow
Каталог вибіркових дисциплін

Каталог вибіркових дисциплін

arrow
Описи навчальних дисциплін
arrow Описи навчальних дисциплін
arrow
Анкети для опитування
arrow Анкета_вибіркові
arrow
Результати опитування
arrow Результати опитування щодо вибіркових дисциплін.2022
arrow
Атестаційний екзамен

Програма атестації

МАГІСТРАТУРА
arrow
ОПП
  • ОПП 2021
  • ОПП 2022
arrow
Навчальні плани

Навчальні плани 2021

  • денна ф. н.
  • заочна ф. н.

Навчальні плани 2022

  • денна ф. н.
  • заочна ф. н.
arrow
Рецензії на ОП

2021 р.

  • проф. Мамонтова Н. А.
  • проф. Замасло О. Т.
  • проф. Дзюблюк О. В.
  • ПрАТ СК Уніка

2022 р.

  • проф. Мамонтова Н. А.
  • Луцький міський центр зайнятості
  • Грудзевич І. Т.
  • проф. Нікіфоров П. О.
  • ПрАТ СК Уніка
  • СКФ
  • Возняк Г. В.

 

arrow
Протоколи засідання стейкхолдерів
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
arrow
Витяги із засідання кафедри фінансів

 

    arrow
    Силабуси нормативних освітніх компонентів

    2021–2022 н. р.

    2022–2023 н. р.

    • Методологія й організація наукових досліджень та захист інтелектуальної власності
    • Мотивування та лідерство
    • Ділова комунікація іноземною мовою
    • Професійна етика фінансиста
    • Фінансовий менеджмент
    • Національний банк та грошово-кредитна політика
    • Міжнародні фінанси та оподаткування
    • Страховий менеджмент
    • Цифрові фінанси
    • Податковий менеджмент
    • Бюджетний процес та казначейська справа
    • Вартісно-орієнтоване управління фінансами підприємства
    • Ринок фінансових послуг
    • Навчально-наукова практика
    • Виробнича практика (з написанням кваліфікаційної роботи)
    • Переддипломна практика з написанням кваліфікаційної роботи
    • Написання кваліфікаційної роботи
    arrow
    Силабуси вибіркових освітніх компонентів

    2021–2022 н. р.

    2022–2023 н. р.

    • Фінансові та інвестиційні офшори
    • Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності
    • Оподаткування та бюджетна політика на місцевому рівні
    • Управління фінансовою безпекою
    • Банківський менеджмент
    • Симуляційний тренінг-курс з фінансів малого та середнього бізнесу
    • Управління фінансовою санацією підприємств
    • Поведінкові фінанси
    • Фінанси територіальних громад та політика міжбюджетного регулювання
    • Інновації страхового ринку
    • Фандрайзинг та управління проєктами
    • Аналіз даних і прогнозування у фінансах
    arrow
    Написання кваліфікаційної роботи

    Тематика кваліфікаційних робіт

    •  2021 н. р.
    •  2022 н. р.

    Вимоги до написання кваліфікаційної роботи

    Вимоги до оцінювання кваліфікаційної роботи

    arrow
    Методичне забезпечення до проходження практики
    • Методичне забезпечення до проходження навчально-наукової практики
    • Методичне забезпечення до проходження виробничої практики (з написанням кваліфікаційної роботи)
    • Методичне забезпечення до проходження переддипломної практики (з написанням кваліфікаційної роботи)
    АСПІРАНТУРА
    arrow
    ОНП
    arrow ОНП 2021
    arrow ОНП 2020
    arrow ОНП 2017
    arrow
    Навчальні плани
    arrow Навчальний план 2021
    arrow Навчальний план 2020
    arrow Навчальний план 2017
    arrow
    Програма вступу_2021
    arrow Програма вступу_2021
    arrow
    Каталог вибіркових дисциплін
    arrow Каталог вибіркових дисципліни_2021
    arrow Каталог вибіркових дисциплін
    arrow
    Нормативні дисципліни

    2017-2019 н.р.

    1. Іноземна мова (англійська мова)
    2. Планування та стандарти наукової діяльності
    3. Філософія та методологія науки
    4. Сучасні методи викладання у вищій школі
    5. Суспільні фінанси в умовах демократії
    6. Сучасна парадигма фінансової безпеки

    2020-2021 н.р.

    1. Іноземна мова (англійська мова) 
    2. Академічна доброчесність та наукова етика
    3. Філософія та методологія науки
    4. Педагогічні основи професійно-комунікативної компетентності
    5. Сучасна парадигма фінансової безпеки
    6. Суспільні фінанси в умовах демократії
    7. Фінансові інститути та фінансові ринки
    8. Педагогічна практика
    arrow
    Вибіркові дисципліни

    2017-2019 н.р.

    1. Інформаційний пошук та робота з бібліотечними ресурсами 
    2. Академічна риторика
    3. Сучасні інформаційні технології
    4. Реєстрація прав інтелектуальної власності
    5. Промоція наукового продукту та управління проектами
    6. Фінансові інститути та фінансові ринки
    7. Територіальні фінансові ресурси в умовах децентралізації
    8. Кліматичні фінанси в умовах глобалізації
    9. Публічні закупівлі в Україні та ЄС
    10. Тематичний курс з магістерської програми за вибором

    2020-2021 н.р.

    1. Інформаційний пошук та робота з бібліотечними ресурсами 
    2. Академічна риторика
    3. Аналіз даних
    4. Математичні методи, моделі та інформаційні технології в наукових дослідженнях
    5. Промоція наукового продукту та управління проектами
    6. Технології інтерактивного навчання
    7. Бізнес-моделювання наукових досліджень
    8. Фінансові потоки страхового ринку
    9. EU Public Finance (англ.)
    10. Податки та фіскальна політика
    11. Територіальні фінансові ресурси в умовах децентралізації
    12. Інструменти грошово-кредитного регулювання економіки
    13. Публічні закупівлі в Україні та ЄС
    14. Кліматичні фінанси в умовах глобалізації
    arrow
    Витяги із протоколів засідань кафедри
    arrow Витяг_з_протоколу_28.08.2018
    arrow Витяг_з_протоколу_12 26.06.2019
    arrow Витяг_з_протоколу_25.05.2020_1
    arrow Витяг_з_протоколу_25.05.2020_2
    arrow Витяг_з_протоколу_12 (25.05.2020)
    arrow Витяг_з_протоколу_21.09.2020
    arrow Витяг_з_протоколу_04.01.2021
    arrow Витяг_з_протоколу_03.06.2021
    arrow
    Рецензії
    arrow Рецензія Барановський О.І.
    arrow Рецензія Грудзевич І.Т
    arrow Рецензія_Азаренкова Г.
    arrow Рецензія_Мамонтова Н.А
    arrow Рецензія_Калінеску Т.В.
    arrow Довідка_ЛМР
    arrow
    Протоколи засідань робочої групи
    arrow Протокол №1
    arrow Протокол №2
    arrow Протокол №3
    arrow Протокол №4
    arrow Протокол №5
    arrow Протокол №6
    arrow
    Опитування
    arrow Опитування викладання
    arrow Опитування_ОНП
    arrow Опитування_роботодавці
    arrow
    Відеозвіт
    arrow Відеозвіт ОНП Фінанси і кредит
    arrow
    Фотозвіт
    arrow Фотозвіт кафеди Фінанси
    arrow
    Сертифікат
    arrow Сертифікат
    Наші випускники
    arrow
    Мета та завдання співпраці з випускниками

    Кафедра фінансів Волинського національного університету імені Лесі Українки забезпечує підготовку висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», які володіють усіма необхідними компетентностями для здійснення професійної діяльності, а також набувають у процесі навчання «soft skills». Такі навички забезпечують здобувачам здатність до стратегічного мислення та планування фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, вміння ризикувати й оцінювати рівень фінансового ризику, швидку адаптацію до зміни зовнішніх та внутрішніх чинників економічного середовища.

    Важливим напрямком роботи кафедри фінансів Волинського національного університету імені Лесі Українки є активна співпраця зі своїми випускниками.

    Метою співпраці є:

    • об'єднання зусиль випускників усіх поколінь для розвитку кафедри фінансів, збереження та примноження її традицій і посилення наукового розвитку;
    • удосконалення освітньо-професійних та освітньо-наукових програм кафедри фінансів з урахуванням практичного досвіду наших випускників;
    • захист соціальних, економічних, творчих та інших інтересів та сприяння науково-технічному розвитку кафедри фінансів ВНУ імені Лесі Українки.

    Основними завданнями співпраці є:

    • сприяння реалізації навчальних, наукових, соціально-економічних і виробничих проєктів розвитку кафедри фінансів ВНУ імені Лесі Українки;
    • упровадження взаємодовіри, взаємної надійності, порядності й ділового партнерства у взаємовідносинах між випускниками та кафедрою фінансів ВНУ імені Лесі Українки;
    • збереження та забезпечення наступності в традиціях та духовних цінностях поколінь випускників кафедри фінансів ВНУ імені Лесі Українки;
    • створення умов для спілкування випускників, студентів і викладачів кафедри фінансів ВНУ імені Лесі Українки, забезпечення інформаційного обміну між випускниками;
    • сприяння поліпшенню змісту освіти, якості й ефективності підготовки фахівців, зміцнення зв'язків і відносин кафедри фінансів ВНУ імені Лесі Українки шляхом впровадження дуальної освіти.
    arrow
    Основні напрями роботи з випускниками

    Основними напрямами роботи з випускниками є:

    • збір і поповнення інформації про випускників кафедри фінансів (надсилання анкет, обробка отриманих результатів тощо);
    • допомога випускникам у налагодженні контактів з колишніми однокурсниками (подання інформації на сайт випускників Університету, сторінку кафедри, надання інформації електронною поштою та телефоном);
    • організація та проведення зустрічей випускників;
    • відстеження досягнень наших випускників по всьому світу;
    • проведення семінарів, тематичних лекцій для випускників;
    • розробка та реалізація проєктів спільно з випускниками;
    • встановлення стійкого зворотного зв’язку між випускниками-практиками та кафедрою фінансів з метою своєчасного реагування на зміни до вимог щодо підготовки спеціалістів;
    • інформаційна робота зі студентами випускних курсів щодо ролі випускників у підготовці майбутніх фахівців;
    • залучення випускників до інформаційних проєктів кафедри фінансів щодо популяризації спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування».
    arrow
    Яскраві особистості

    Серед випускників кафедри – яскраві особистості, життя яких пов’язано з наукою, бізнесом, торгівлею, економікою, фінансами, управлінням, інформаційними технологіями, фінансовою роботою, громадською роботою або державною службою.

    Яскравими представниками серед випускників спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» є:

    1. Полінкевич Оксана Миколаївна – докторка економічних наук, професор, професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Луцького національного технічного університету. У 2002 р. закінчила з відзнакою Волинський державний університет імені Лесі Українки і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси і кредит».
    2. Борисюк Олена Володимирівна – кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів Волинського національного університету імені Лесі Українки.
    3. Матвійчук Наталія Миколаївна – кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, член Ради молодих вчених Волинського національного університету імені Лесі Українки.
    4. Мохнюк Анна Миколаївна – кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки, підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки.
    5. Теслюк Софія Анатоліївна – кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, член Ради молодих вчених Волинського національного університету імені Лесі Українки.
    6. Савчук Дмитро – керівник відділення АТ «Акцент- банк».
    7. Доля Юлія – директор відділення АТ КБ «Приватбанк».
    8. Жигун Віталій – працює в одній з найбільших компаній Великобританії з маркетингових досліджень.
    9. Колісник Андрій – керівник з продажу та розвитку бізнесу підрозділу Automotive & Mobility у голландській технологічній компанії ICT Group на ринку німецькомовних країн та континентальної Європи.
    10. Кушнір Мирослава Анатоліївна – кандидат економічних наук, доцент кафедри прикладної економіки та бізнесу Українського Католицького Університету.
    11. Мазурок Оксана – приватний підприємець, власник магазину «Коралики».
    12. Павлишенко Мирослав – очільник Волинського регіонального відділення АТ « Банк Інвестицій та заощаджень».
    13. Підцерковний Богдан – старший податковий консультант міжнародної компанії KPMG.
    14. Хлібовський Максим Володимирович – до недавнього часу працював у страховій компанії «Оранта».
    15. Ковальчук Іванна – співвласниця взуттєвого бренду та виробництва взуття «Ікос».
    16. Проць Василь – доктор філософії з фінансів, банківської справи та страхування.
    17. Рудик Наталія – кандидат економічних наук, доцент.
    18. Андрійчук Мар’яна – головний бухгалтер Modern Store Fixtures Trading LLC (м. Дубаї, ОАЕ).
    19. Сучек Світлана – доктор філософії фінансів, банківської справи та страхування, спеціаліст з організації планування необхідних ресурсів НОКЦ ГО АТ КБ «Приватбанк».
    20. Ткачук Андрій Степанович – приватний підприємець, власник інтернет-магазину Bimmer.in.ua.
    21. Селедець Володимир Володимирович – заступник директора департаменту Волинської облдержадміністрації

    Це далеко не повний перелік успішних випускників кафедри фінансів ВНУ імені Лесі Українки. Ми постійно працюємо над його поповненням і гордимося успіхами кожного з Вас!

    Інформація щодо успішних випускників періодично висвітлюється на сторінці кафедри фінансів у соціальних мережах Facebook та Instagram в рубриці «Успішні з ФЕУ».

    arrow
    Знайомтесь! Успішні з ФЕУ!
    arrow Випускники спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування
    arrow
    Заходи із випускниками

    Протягом 2021 – 2022 рр. випускників спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» було залучено до таких заходів:

    1. Участь в якості членів журі конкурсу «Зробимо Волинь кращою» (2020, 2021 рр.).
    2. Участь у засіданнях стейкхолдерів у ході обговорення освітніх програм (Хлібовський Максим, Андрійчук Мар’яна).
    3. Участь у гостьових лекціях:
    • За участю Андрійчук Мар’яни та головного бухгалтера MSFT (Modern Store Fixtures Trading LLC) відбувся вебінар для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти в рамках вивчення дисципліни «Фінанси підприємств».
    • За участю представників АТ «А-банку» в особі керівника та менеджера Савчук Д.П. проведено лекцію на тему «Онлайн-банкінг».
    arrow
    Аналіз випускників
    arrow Випускники-магістри 2020 року
    arrow
    Анкета випускника
    arrow Заповніть, будь, ласка, анкету випускника
    Дуальна освіта

    Договори

    Новини та оголошення
    Опитування
    arrow
    Опитування здобувачів вищої освіти щодо вільного вибору вибіркових дисциплін
    arrow Анкета-опитувальник: перший (бакалаврський) рівень
    arrow Анкета-опитувальник: другий (магістерський) рівень
    arrow
    Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо вільного вибору вибіркових дисциплін
    arrow Результати опитування ОПП "Фінанси і кредит"_бакалавр
    arrow Результати опитування ОПП "Фінанси і кредит"_магістр
    arrow
    Опитування роботодавців щодо якості освітньої програми
    arrow Магістр
    arrow Бакалавр
    arrow
    Результати опитування роботодавців щодо якості ОП Фінанси і кредит
    • Результати опитування ОП Фінанси і кредит_магістр
    • Результати опитування ОП Фінанси і кредит_бакалавр
    arrow
    Опитування здобувачів "ОСВІТА ОЧИМА СТУДЕНТІВ"
    arrow Опитування
    arrow Результати опитування
    arrow
    Результати інших опитувань
    arrow Результати опитування здобувачів щодо академічної доброчесності
    arrow Результати опитування здобувачів щодо рівня організації дистанційного навчання
    arrow
    Опитування випускників щодо якості освітньо-професійної програми
    • Анкета для опитування випускників щодо якості ОП Фінанси і кредит_магістр
    • Анкета для опитування випускників щодо якості ОП Фінанси і кредит_бакалавр
    arrow
    Результати опитування випускників щодо якості освітньо-професійної програми
    • Результати опитування випускників щодо якості ОП Фінанси і кредит_магістр
    • Результати опитування випускників щодо якості ОП Фінанси і кредит_бакалавр
    • Результати опитування випускників ФЕУ
    Договори про співпрацю
    arrow
    Договори про співпрацю
    arrow Договори з вітчизняними закладами вищої освіти
    arrow Договори з іноземними закладами вищої освіти
    arrow Договори з підприємствами, організаціями та установами
    Індивідуальна освітня траєкторія здобувачів
    arrow
    Порядок вибору освітніх компонент
    arrow Порядок
    arrow
    Каталог вибіркових дисциплін

    Магістр

    • 2021–2022 рр.
    • 2022–2023 рр.

    Бакалавр

    • 2021–2022 рр.
    • 2022–2023 рр.
    arrow
    Презентація вибіркових дисциплін

    Магістр

    Бакалавр

    arrow
    Описи навчальних дисциплін

    Магістр

    • 2021‒2022 рр.
    • 2022‒2023 рр.

    43025, м. Луцьк, вул. Винниченка, 28, корпус G, IІІ поверх, каб. G-305, G-307, телефон: +38 (050) 674 85 78

     

     

    Будь в курсі подій

    facebook twitter vnu_university
    Дата: вересень 22, 2023 Час: 17:01:44 Онлайн: 1
    герб
    Волинський національний університет імені Лесі Українки

    Україна, 43025 м. Луцьк просп. Волі,13
    e-mail: post@vnu.edu.ua

    Навігація футер

    • Історія університету
    • Факультети та інститути
    • Абітурієнтам, вступникам
    • Студентам
    • Подвійний диплом
    • Дуальна освіта
    • Каталог освітніх програм та вибіркових освітніх компонентів
    • Акредитація освітніх програм
    • Університетський портал - Office 365
    • Wiki-енциклопедія університету
    • Електронне навчання
    • Бібліотека
    • Репозитарій університету
    • Запобігання та протидія корупції
    • Вакансії
    • Брендбук
    • Університет у рейтингах
    • Партнери університету
    • Український центр психотравми
    • Westudy
    • Контакти

    Розробка InternetDevels.com

    МОН України Партнер ЄДЕБО вступна кампанія The Magna Charta Universitatum International Association of Universities (IAU) Національна комісія зі стандартів державної мови