Якщо хтось вважає, що культурологія обмежується студіюванням книг і вивченням теорії культури, то дуже помиляється. Прикладом практичного, реального, актуального застосування культурологічних знань є кар’єрний шлях нашого відомого випускника спеціальності «Культурологія» СНУ імені Лесі Українки Олександра Бабія.
Жвавий, провокативний, жартівливий, глибокий, модний, самодостатній – пан Олександр займається тим, що, насправді, цікавить, що не знайшло ще широкого розголосу і можливостей для вирішення, тим, що потребує креативності, іншості, свободи, ініціативи, ба навіть ризику... Менеджмент, маркетинг, фандрайзинг, креативні індустрії – не лише терміни і поняття, а дуже конкретні культурні і культурологічні явища і процеси, надзвичайно затребувані у сучасному світі. Насичена жива розмова у щільному графіку тренінгів, консультацій, зустрічей, конференцій, постійних поїздок...
На наш культурологічний «вогник» прийшли не лише наші студенти і викладачі, а й, сподіваємося, потенційні партнери у цікавих проектах, майбутні культурологи (ще учні, а незабаром – абітурієнти).
«Культурологія як для фахівця – бізнес-тренера, – дала мені значно більше, ніж економічні знання. Вміння комунікувати, доносити свої думки, продукувати нові ідеї і шляхи для їх реалізації, бути творчим і вільним, альтернативним і різним, адаптуватися і наполягати на власному баченні, осмислювати проблеми цілісно, стратегічно і конкретно – цьому вчить культурологія», – приблизна цитата-квінтесенція нашої зустрічі. Тому варто вчитися, досягати успіхів, помилятися, шукати нове...
Таміла ПРИГОДА,
доцент кафедри культурології та хореографічного мистецтва
ФОТО Сергія БОНДАРУКА
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело