14 травня в рамках Фестивалю науки в інституті економіки та менеджменту СНУ імені Лесі Українки відбулася презентація колективної монографії «Менеджмент підприємництва на засадах християнської моралі». У ній вміщено матеріали, у яких на підставі аналізу текстів Біблії визначено християнські засади особистого ставлення підприємців до бізнесу, їхніх стосунків із кредиторами, інвесторами, орендодавцями, постачальниками, клієнтами, конкурентами, державою та найманими працівниками.
Книгу підготував авторський колектив із 15 бакалаврів напряму підготовки «Менеджмент» під керівництвом доцента кафедри менеджменту Олесі Тоцької.
Під час презентації виступили співавтори монографії. Мітякін Володимир – ознайомив із біблійними засадами відносин підприємців із банками-кредиторами, інвесторами й орендодавцями, Сергій Куран розповів про християнські основи відносин із постачальниками, Марія Максимович описала біблійні засади відносин підприємців із клієнтами, Сергій Марчук презентував відносини підприємства та держави на біблійних засадах, Ірина Веселуха розповіла про християнські основи відносин із найманими працівниками, Вікторія Рябенька описала біблійні засади особистого ставлення підприємців до бізнесу, а керівник проекту Олеся Тоцька ознайомила із результатами соціологічного дослідження використання християнських засад в управлінні підприємницькою діяльністю.
Книга «Менеджмент підприємництва на засадах християнської моралі» буде цікавою та корисною науковцям, які досліджують засади християнської моралі, на яких повинен здійснюватися менеджмент підприємництва, а також підприємцям-практикам, які можуть застосовувати ці засади у своїй повсякденній діяльності.
Олеся ТОЦЬКА,
доцент кафедри менеджменту
При використанні цієї інформації обов`язкове посилання на першоджерело