1. Цикл загальної підготовки | ||
1 | Наукова комунікація іноземною мовою | силабус |
2 | Професійна іміджологія | силабус |
3 | Методологія і організація наук. досліджень у галузі соц.роботи | силабус |
4 | Технології формування критичного та дивергентного мислення | силабус |
2. Цикл професійної підготовки | ||
5 | Попередження соціальних девіацій | силабус |
6 | Соціальна конфліктологія | силабус |
7 | Професійна взаємодія у соціальній роботі | силабус |
8 | Професійні стандарти соціальної роботи | силабус |
9 | Правове регулювання надання соціальних послуг | силабус |
10 | Менеджмент і маркетинг соціальних послуг | силабус |
11 | Інноваційні процеси в соціальній роботі | силабус |
12 | Технології надання соціальних послуг | силабус |
13 | Практикум з написання соціальних проєктів | силабус |
14 | Соціальне моделювання і прогнозування | силабус |
15 | Науково-дослідницька практика (з написанням ВКР) | силабус |
16 | Практика професійно-орієнтована (з написанням ВКР) | силабус |
Атестація | ||
17 | Випускна кваліфікаційна робота |
Студент обирає дисципліни в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру (року). При цьому студент має право обирати навчальні дисципліни, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.
Студенти другого (магістерського) рівня дисципліни вільного вибору обирає в обсязі не менше як 23 кредити.
Вибір дисциплін магістрами здійснюється на весь період навчання упродовж першого тижня навчання.
Для здійснення вибору студенту потрібно:
– увійти на сторінку Переліку вибіркових дисциплін на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих дисциплін;
- обрання та реєстрація для вивчення обраних дисциплін здійснюється у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;
– у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та цифру «1» у полі «Пароль». Особистий пароль студент може змінити після першого входу до системи;
– перейшовши у системі до переліку вибіркових дисциплін, студент здійснює вибір, який система зберігає;
- упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного голосування студент може переобирати (змінювати перелік) дисципліни, які бажає вивчати.
Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових дисциплін відбувається, враховуючи мінімальну чисельність студентів у групі – не менше як 7 осіб.
У разі неможливості формування спеціалізованої групи таким студентам надається змога здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку дисциплін, групи на вивчення яких уже сформовані. Повторний вибір навчальних дисциплін студенти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.
При невчасному (відсутньому) обранні студентом вибіркових дисциплін деканат самостійно прикріплює такого студента до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.
Якщо студент із поважної причини не зміг обрати дисципліни вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним дисциплін, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.
Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»