1. Цикл загальної підготовки | ||||
2021 | 2022 | 2023 | ||
1 | Інформаційні технології в освіті | силабус | силабус | |
2 | Логічні засади професійної комунікації | силабус | силабус | силабус |
2. Цикл професійної підготовки | ||||
3 | Вікова фізіологія з основами гігієни | силабус | силабус | |
4 | Педагогіка (Сучасні педагогічні технології. Методика виховної роботи) | силабус | силабус | |
5 | Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) | силабус | силабус | |
6 | Англійська мова | силабус | силабус | |
7 | Польська мова | силабус | силабус | |
8 | Правописна компетентність учителя | силабус | силабус | силабус |
9 | Фонетика і лексикологія української мови | силабус | силабус | |
10 | Морфеміка, словотвір, морфологія української мови | силабус | силабус | |
11 | Синтаксис української мови | силабус | силабус | силабус |
12 | Історичний коментар до шкільного курсу української мови | силабус | силабус | |
13 | Фольклор та давня українська література | силабус | силабус | |
14 | Історія української літератури. Перша частина | силабус | силабус | |
15 | Історія української літератури. Друга частина | силабус | силабус | силабус |
16 | Історія зарубіжної літератури. Перша частина | силабус | силабус | |
17 | Історія зарубіжної літератури. Друга частина | силабус | силабус | |
18 | Методика навчання української мови та літератур | силабус | силабус | |
19 | Методика навчання англійської мови | силабус | силабус | |
20 | Методика навчання польської мови | силабус | силабус | |
21 | Літературно-краєзнавча практика | силабус | силабус | |
22 | Психолого-педагогічна практика | силабус | силабус | силабус |
23 | Педагогічна практика | силабус | силабус | |
24 | Курсова робота з методики навчання української мови та літератури | силабус / силабус | силабус | |
3. Атестація | ||||
25 | Комплексний кваліфікаційний іспит | програма | програма |
Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.
Здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освітні компоненти вільного вибору обирає в обсязі:
– на основі повної загальної середньої освіти – не менше як 60 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 2 роки – не менше як 30 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 3 роки – не менше як 45 кредитів.
Вибір і подальший запис у спеціалізовані групи для вивчення освітніх компонентів із Каталогу здобувачами освіти складається з таких етапів:
– упродовж квітня студенти денної та заочної форм навчання здійснюють вибір освітніх компонентіву системі «ПС-Журнал успішності-Web». Тривалість етапу – не менше як два тижні.
Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:
– увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;
– обрання та реєстрація для вивчення обраних освітніх компонентів здійснюється у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;
– у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану як пароль. Особистий пароль студент може змінити після першого входу до системи;
– упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного вибору здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.
Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 15 осіб.
У разі неможливості формування спеціалізованої групи здобувачам освіти надається можливість здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані.
Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.
При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого студента до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.
Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітній компонент вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.
Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»