1. Цикл загальної підготовки | ||||
2021 | 2022 | 2023 | ||
1. | Україна в європейському історичному та культурному контекстах | силабус | силабус | силабус |
2. | Інформаційні технології в освіті | силабус | силабус | силабус |
3. | Логічні засади професійної комунікації | силабус | силабус | силабус |
2. Цикл професійної підготовки | ||||
4. | Вступ до спеціальності | силабус / силабус | силабус / силабус | силабус / силабус |
5. | Англійська мова | силабус | силабус | силабус |
6. | Польська мова | силабус | силабус | силабус |
7. | Правописна компетентність учителя | силабус | силабус | силабус |
8. | Культура педагогічного мовлення і риторика | силабус | силабус | |
9. | Фонетика і лексикологія української мови | силабус | силабус | силабус |
10. | Морфеміка, словотвір, морфологія української мови | силабус | силабус | силабус |
11. | Синтаксис української мови | силабус | силабус | силабус |
12. | Стилістика української мови | силабус | силабус | силабус |
13. | Історичний коментар до шкільного курсу української мови | силабус | силабус | силабус |
14. | Українська діалектологія | силабус | силабус | |
15. | Український фольклор | силабус | силабус | силабус |
16. | Давня українська література | силабус | силабус | силабус |
17. | Історія української літератури. Перша частина | силабус | силабус | силабус |
18. | Історія української літератури. Друга частина | силабус | силабус | силабус |
19. | Історія української літератури. Третя частина | силабус | силабус | силабус |
20. | Історія української літератури. Четверта частина | силабус | силабус | силабус |
21. | Історія української літератури. П'ята частина | силабус | силабус | силабус |
22. | Історія зарубіжної літератури. Перша частина | силабус | силабус | силабус |
23. | Історія зарубіжної літератури. Друга частина | силабус | силабус | силабус |
24. | Історія зарубіжної літератури. Третя частина | силабус | силабус | силабус |
25. | Історія зарубіжної літератури. Четверта частина | силабус | силабус | силабус |
26. | Історія зарубіжної літератури. П'ята частина | силабус | силабус | силабус |
27. | Історія зарубіжної літератури. Шоста частина | силабус | силабус | силабус |
28. | Вікова фізіологія з основами гігієни | силабус | силабус | силабус |
29. | Мовно-літературна освітня галузь в контексті Нової української школи | силабус | силабус | силабус |
30. | Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) | силабус | силабус | силабус |
31. | Педагогіка (Сучасні педагогічні технології. Методика виховної роботи) | силабус | силабус | силабус |
32. | Методика навчання української мови та літератур | силабус / силабус | силабус / силабус | силабус / силабус |
33. | Методика навчання англійської мови | силабус | силабус | силабус |
34. | Методика навчання польської мови | силабус | силабус | силабус |
35. | Літературно-краєзнавча практика | силабус | силабус | силабус |
36. | Практика з позанавчальної виховної роботи | силабус | силабус | силабус |
37. | Психолого-педагогічна практика | силабус | силабус | силабус |
38. | Педагогічна практика з української мови та літератури | силабус | силабус | силабус |
39. | Педагогічна практика з англійської мови | силабус | силабус | |
40. | Педагогічна практика з польської мови | силабус | силабус | |
41. | Педагогічна практика із зарубіжної літератури | силабус | силабус | |
42. | Курсова робота з фахових дисциплін | силабус / силабус | силабус | |
43. 1 | Курсова робота з методики навчання фахових дисциплін (українська мова) | силабус | ||
43. 2 | Курсова робота з методики навчання фахових дисциплін (українська література) | силабус | силабус | силабус / силабус |
43. 3 | Курсова робота з методики навчання фахових дисциплін (зарубіжна література) | силабус | силабус | |
3. Державна атестація | ||||
44. | Комплексний кваліфікаційний іспит | програма | програма |
Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.
Здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освітні компоненти вільного вибору обирає в обсязі:
– на основі повної загальної середньої освіти – не менше як 60 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 2 роки – не менше як 30 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 3 роки – не менше як 45 кредитів.
Вибір і подальший запис у спеціалізовані групи для вивчення освітніх компонентів із Каталогу здобувачами освіти складається з таких етапів:
– упродовж квітня студенти денної та заочної форм навчання здійснюють вибір освітніх компонентіву системі «ПС-Журнал успішності-Web». Тривалість етапу – не менше як два тижні.
Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:
– увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;
– обрання та реєстрація для вивчення обраних освітніх компонентів здійснюється у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;
– у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану як пароль. Особистий пароль студент може змінити після першого входу до системи;
– упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного вибору здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.
Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 15 осіб.
У разі неможливості формування спеціалізованої групи здобувачам освіти надається можливість здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані.
Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.
При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого студента до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.
Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітній компонент вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.
Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»