1. Цикл загальної підготовки | ||||
1 | Україна в європейському історичному та культурному контекстах | силабус | ||
2 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | силабус | ||
3 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | силабус | ||
4 | Логіка | силабус | ||
5 | Інформаційні технології в галузі | силабус | ||
6 | Фізичне виховання | силабус | ||
7 | Творчий феномен Лесі Українки | силабус | ||
8 | Господарське право | силабус | ||
9 | Мікроекономіка | силабус | ||
10 | Теорія економічної науки | силабус | ||
11 | Статистика | силабус | ||
12 | Основи наукових досліджень та академічної доброчесності | силабус | ||
13 | Групова динаміка та комунікації (тренінг) | силабус | ||
14 | Макроекономіка | силабус | ||
15 | Вступ до спеціальності | силабус | ||
16 | Обгрунтування управлінських рішень та оцінювання ризиків | силабус | ||
17 | Оптимізаційні методи і моделі | силабус | ||
18 | Теорія і практика підприємництва | силабус | ||
2. Цикл професійної підготовки | ||||
19 | Менеджмент | силабус | ||
20 | Економіка підприємства | силабус | ||
21 | Бухгалтерський облік (загальна теорія) | силабус | ||
22 | Фінанси | силабус | ||
23 | Маркетингові дослідження | силабус | ||
24 | Маркетинг | силабус | ||
25 | Маркетингова товарна політика | силабус | ||
26 | Маркетинговий аналіз | силабус | ||
27 | Маркетингова політика розподілу і збуту | силабус | ||
28 | Маркетингові ринки | силабус | ||
29 | Курсова робота з маркетингу та маркетингу у сфері діяльності | силабус | ||
30 | Курсова робота з маркетингових досліджень та маркетингового аналізу | силабус | ||
31 | Цифровий маркетинг | силабус | ||
32 | Міжнародний маркетинг | силабус | ||
33 | Маркетинг у сферах діяльності | силабус | ||
34 | Маркетингова політика ціноутворення | силабус | ||
35 | Маркетинг послуг | силабус | ||
36 | Поведінка споживача | силабус | ||
37 | Соціально-етичний маркетинг | силабус | ||
38 | Маркетингова політика комунікацій | силабус | ||
39 | Маркетинг інновацій | силабус | ||
3. Атестація | ||||
40 | Атестаційний екзамен | програма/ силабус |
Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.
Здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освітні компоненти вільного вибору обирає в обсязі:
– на основі повної загальної середньої освіти – не менше як 60 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 2 роки – не менше як 30 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 3 роки – не менше як 45 кредитів.
Вибір і подальший запис у спеціалізовані групи для вивчення освітніх компонентів із Каталогу здобувачами освіти складається з таких етапів:
– упродовж квітня студенти денної та заочної форм навчання здійснюють вибір освітніх компонентів у системі «ПС-Журнал успішності-Web». Тривалість етапу – не менше як два тижні.
Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:
– увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;
– обрання та реєстрація для вивчення обраних освітніх компонентів здійснюється у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;
– у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану як пароль. Особистий пароль студент може змінити після першого входу до системи;
– упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного вибору здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.
Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 15 осіб.
У разі неможливості формування спеціалізованої групи здобувачам освіти надається можливість здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані.
Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.
При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого студента до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.
Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітній компонент вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.
Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»