1. Цикл загальної підготовки | ||
ОК 1 | Творчий феномен Лесі Українки | силабус |
ОК 2 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | силабус |
ОК 3 | Нормальна анатомія людини( за професійним спрямуванням) | силабус |
ОК 4 | Функціональна анатомія | силабус |
ОК 5 | Професійна етика, деонтологія та психологія спілкування. | силабус |
ОК 6 | Нормальна фізіологія людини (за професійним спрямуванням). | силабус |
ОК 7 | Біостатистика та науково-доказова діяльність у ФТ та еротерапії. | силабус |
ОК 8 | Основи загальної паталогії. | силабус |
2. Цикл професійної підготовки | ||
ОК 9 | Основи практичної діяльності у фізичній терапії та ерготерапії (вступ до спеціальності). | силабус |
ОК 10 | Обстеження, методи діяльності та контролю при порушенні діяльності серцево-судинної та дихальної системи. | силабус |
ОК 11 | Клінічний реаб.менджмент при порушенні діяльності серцево-судинної та дихальної системи. | силабус |
ОК 12 | Дефектологія в практичній діяльності фізичного терапевта та ерготерапевта. | силабус |
ОК 13 | Основи медичних знань і медична термінологія. | силабус |
ОК 14 | Коригуюча гімнастика, тейпування, постізометрична релаксація. | силабус |
ОК 15 | Страхування, переміщення та позиціонування у фізичній терапії та еротерапії. | силабус |
ОК 16 | Моделі надання реабілітаційних послуг (на основі МКФ) та проф.розвиток. | силабус |
ОК 17 | Біомеханіка та клінічна кінезіологія (за професійним спрямуванням). | силабус |
ОК 18 | Терапевтичні вправи. | силабус |
ОК 19 | Тестова оцінка дисфункцій в практиці фізичного терапевта. | силабус |
ОК 20 | Курсова робота з фізичної терапії та ерготерапії. | силабус |
ОК 21 | Обстеження, методи оцінки та контролю при порушенні діяльності опорно-рухового апарату. | силабус |
ОК 22 | Методика та техніка класичного масажу. | силабус |
ОК 23 | Основи ерготерапії та функціональне тренування. | силабус |
ОК 24 | Клінічний реабілітаційний менеджмент при порушенні діяльності опорно-рухового апарату. | силабус |
ОК 25 | Обстеження, методи оцінки та контролю при порушенні діяльності нервової системи. | силабус |
ОК 26 | Клінічний реабілітаційний менеджмент при неврологічних дисфункціях. | силабус |
ОК 27 | Основи медичного права,менеджменту, маркетингу та адміністрування у фізичній терапії. | силабус |
ОК 28 | Клінічний реабілітаційний менеджмент у спортивній медицині. | силабус |
ОК 29 | Преформовані фізичні чинники. | силабус |
ОК 30 | Загальна ознайомча практика за профілем майб.професії. | силабус |
ОК 31 | Клінічна практика з фізичної терапії та ерготерапії в спец.закладах для неповноспр. | силабус |
ОК 32 | Клінічна практика з фізичної терапії та ерготерапії при порушенні діяльності серцево-судинної та дихальної системи. | силабус |
ОК 33 | Клінічна практика з фізичної терапії та ерготерапії при порушенні діяльності опорно-рухового апарату. | силабус |
ОК 34 | Клінічна практика з фізичної терапії та ерготерапії при порушенні діяльності нервової системи. | силабус |
ОК 35 |
Підготовка до атестації |
|
Атестація | ||
Єдиний державний кваліфікаційний іспит |
силабус |
Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.
Здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освітні компоненти вільного вибору обирає в обсязі:
– на основі повної загальної середньої освіти – не менше як 60 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 2 роки – не менше як 30 кредитів;
– на основі молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра із терміном навчання 3 роки – не менше як 45 кредитів.
Вибір і подальший запис у спеціалізовані групи для вивчення освітніх компонентів із Каталогу здобувачами освіти складається з таких етапів:
– упродовж квітня студенти денної та заочної форм навчання здійснюють вибір освітніх компонентів у системі «ПС-Журнал успішності-Web». Тривалість етапу – не менше як два тижні.
Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:
– увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;
– обрання та реєстрація для вивчення обраних освітніх компонентів здійснюється у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;
– у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану як пароль. Особистий пароль студент може змінити після першого входу до системи;
– упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного вибору здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.
Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 15 осіб.
У разі неможливості формування спеціалізованої групи здобувачам освіти надається можливість здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані.
Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.
При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого студента до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.
Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітній компонент вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.
Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»