![економіка](/sites/default/files/styles/width_862/public/2024-03/photo_2024-03-07_22-30-59.jpg?itok=_3YUofi4)
7 березня у Волинському національному університеті імені Лесі Українки відбулась перша Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні технології маркетингу» (в офлайн форматі). Організатори заходу – кафедра маркетингу за співорганізації кафедри маркетингу та міжнародної логістики Одеського національного економічного університету.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-33-39.jpg)
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-32-39.jpg)
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-32-06.jpg)
Із вітальним словом до учасників конференції звернулась декан факультету економіки та управління, доцент Тетяна Данилюк, закцентувавши увагу на важливості розвитку нових технологій маркетингу в сучасних умовах. Завідувач кафедри маркетингу Тетяна Сак представила учасників та гостей заходу, закликала до плідного обговорення теоретико-методологічних і практичних аспектів функціонування та розвитку сучасного маркетингу.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-31-36.jpg)
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-31-26.jpg)
Власні дослідження та наукові тези презентували понад сто учасників, які представили різні міста та регіони нашої країни. Тематичні напрями наукового заходу також вирізнялись своєю пріоритетністю, фундаментальністю та прикладністю водночас: від теорії та інноваційних цифрових технологій до логістичних аспектів маркетингу.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-30-38.jpg)
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-30-30.jpg)
Результати науково-практичної конференції будуть опубліковані в «Збірнику матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні технології маркетингу» (електронне видання) ВНУ імені Лесі Українки, м. Луцьк.
![економіка](/sites/default/files/inline-images/photo_2024-03-07_22-31-12.jpg)
Віталій РЕЙКІН,
професор кафедри маркетингу